XXL Nutrition

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar verschillen jij en GETXXL wel in dus, hij zweet bij 3x 250eod :D

zal eens kijken wat voor mij beter werkt, thanks

Ik weet niet in hoeverre, dacht dat hij recent ook tot de conlusie was gekomen dat iets meer beter was. Maar goed, we gaan ook niet in alles overeenkomen he :p Zou maar saai zijn ook anders ;)

toen ik op gram test zat nam ik er Aromasin bij, maar nu enkel proviron + HCG. Maar ik nam 3 weken verrotte hcg was vergeten in koelkast te bewaren

Heeft HCG eigenlijk een grote impact op het libido, BC? Zelf nooit wat van gemerkt eigenlijk...

De 250 IU EOD die ik in m'n artikel presenteer werkt vanuit twee aannames: 1) juiste compliance en iemand die niet al iets mankeert aan z'n ballen door kuurgebruik uit verleden, 2) als een gebruiker denkt 250 IU te injecteren moet dit ook 250 IU zijn. Met het tweede punt suggereer ik niet dat de hCG ondergedoseerd is die men krijgt, maar meer het probleem dat hCG ook vervalt. Enig cijfer wat ik heb terug kunnen vinden was een halfwaardetijd van 240 uur bij kamertemperatuur. Vraag rest hoeveel dit is in de koelkast, en in hoeverre BA hier invloed op heeft (het is en blijft een eiwit). Wat dat betreft rond ik de recommendatie af, en; meer vind ik sowieso geen issue. In ieder geval, dit laatste is niet in het artikel verwerkt omdat ik er te weinig data over heb.

Nu zal ik niet specifiek hetgeen wat Big Cat adviseert aanraden, maar verschil moet er zijn he :D

Laatst bewerkt:
Zoals ik zei, die 60-80 is niet op iets factueels gebaseerd, is gewoon arbitrair cijfer dat ze gebruiken, in werkelijkheid zal het verschil niet ZO groot zijn, maar er is wel degelijk een duidelijk verschil.

En 2x500-750 voor HCG lijkt me ideaal, is hier al een paar keer aangehaald. Als 2x500 SQ werkt voor jou moet je daar niet veel mee doen. Moet het meer zijn heb je nog de keuze tussen 2x750 of eerst proberen zelfde doses IM te zetten.

Waar zou je het op kunnen baseren dat de dosis goed voor je werkt?
Enkel testiculaire atrofie en hoe snel je herstelt na je kuur?
Ik heb bijvoorbeeld geen atrofie bij 300IU E2.5D (840IU EW), de correcte dosis zal dus om en nabij deze waarde liggen voor mij?

Heeft HCG eigenlijk een grote impact op het libido, BC? Zelf nooit wat van gemerkt eigenlijk...

Ik persoonlijk ook niet :p Maar het verhoogt wel test en estrogeen, dus kan wel zien hoe dat voor sommige mensen wat helpt.

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Waar zou je het op kunnen baseren dat de dosis goed voor je werkt?
Enkel testiculaire atrofie en hoe snel je herstelt na je kuur?
Ik heb bijvoorbeeld geen atrofie bij 300IU E2.5D (840IU EW), de correcte dosis zal dus om en nabij deze waarde liggen voor mij?

Ja, als je op de lange termijn nog geen atrofie ondervind, dan is dat best mogelijk dat die dosis juist is voor jou.

Nu we toch op de HCG tour zitten; als je doorgaans lang aan het kuren bent en daarbij HCG neemt heeft men het vaak over tijdelijk stoppen met HCG voor x weken om desensitization tegen te gaan. Klopt dit of is dit een fabeltje? Hoe lang moet je stoppen en krijg je dan niet alsnog last van atrofie in die tijd dat je stopt?

Nu we toch op de HCG tour zitten; als je doorgaans lang aan het kuren bent en daarbij HCG neemt heeft men het vaak over tijdelijk stoppen met HCG voor x weken om desensitization tegen te gaan. Klopt dit of is dit een fabeltje? Hoe lang moet je stoppen en krijg je dan niet alsnog last van atrofie in die tijd dat je stopt?
Ja er vindt desensitisatie plaats, nee deze is niet permanent. Ik leg het uit in de Engelse versie van m'n hCG stuk:
So what would this imply? Well, for one instance, under physiological normal conditions, LH is secreted in pulses (as is GnRH). Most likely because this is efficient, as their receptors get temporarily desensitized. Mention the word 'temporarily'. Of most users concern is that, for some reason, the receptors get permanently desensitized, however this is not the case. The occuring desensitization is actually quite normal and is common among a lot of G-protein coupled receptors. As mentioned before, the LHR is a G-protein coupled receptor. G-protein coupled receptors exert their effects through G-proteins, activating a signaling cascade through several protein kinases fosforylating their downstream effectors. Now, this fosforylation can lead to (de)activation of the fosforylated molecule. The 'problem' is that the LHR also gets -temporarily- fosforylated due to its own cellular response, deactivating it, as it can not bind to a G-protein. Now, and I would lik to repeat this, this is a completely normal and commonly occuring biological process. It happens ALL the time.
Niet stoppen dus.

De 250 IU EOD die ik in m'n artikel presenteer werkt vanuit twee aannames: 1) juiste compliance en iemand die niet al iets mankeert aan z'n ballen door kuurgebruik uit verleden, 2) als een gebruiker denkt 250 IU te injecteren moet dit ook 250 IU zijn. Met het tweede punt suggereer ik niet dat de hCG ondergedoseerd is die men krijgt, maar meer het probleem dat hCG ook vervalt. Enig cijfer wat ik heb terug kunnen vinden was een halfwaardetijd van 240 uur bij kamertemperatuur. Vraag rest hoeveel dit is in de koelkast, en in hoeverre BA hier invloed op heeft (het is en blijft een eiwit). Wat dat betreft rond ik de recommendatie af, en; meer vind ik sowieso geen issue. In ieder geval, dit laatste is niet in het artikel verwerkt omdat ik er te weinig data over heb.

Nu zal ik niet specifiek hetgeen wat Big Cat adviseert aanraden, maar verschil moet er zijn he :D

Ik kuur al een tijd, ben wel af en toe gestopt voor paar maanden. Ben in t verleden erg laks geweest met hcg gebruik. Dus ik denk dat ik wat mankeer.
Wat voor dosis raad je dan aan

Natuurlijk mankeer jij wat :roflol:

Neem je een serm toevallig?
Ik nam tijdens 500 test op een gegeven moment tamoFixen tegen opkomende gyno en mn libido kelderde als een baksteen

Ik heb gelijkaardige ervaringen met evista. Ik maak blijkbaar ook al niet veel estrogeen aan. Het lijkt wel vanzelf weer weg te gaan na een tijdje, dat probleem.

Beste Big Cat:

Wat denk je over RU 58841 icm anabolen? om dht ongewenste effecten te blokken?

Beste Big Cat:

Wat denk je over RU 58841 icm anabolen? om dht ongewenste effecten te blokken?

't Wordt stilaan afgezaagd. Altijd diezelfde vragen over haaruitval waar niemand een antwoord op kan geven omdat ieder lichaam nu eenmaal anders reageert. En dat voor een volwassen persoon van 43 jaar. Moest het nu nog een snotneus zijn van 18 jaar, zou ik het nog begrijpen. Al is naar een psycholoog of psychiater geweest met je fobie?

Inderdaad, begin er gewoon niet mee.
Grote kans dat je dood gaat door placebo.

Mss toch nog even meegeven dat als we anti-androgenen gaan betrekken bij kuren producten die via de androgene receptor werken, we nog een heel eind van huis zijn.

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Mastruberen tijdens het kuren? Ja of Nee , Haha

Zolang je mij erbuiten laat, knock yourself out (or beat yourself off).

Mss toch nog even meegeven dat als we anti-androgenen gaan betrekken bij kuren producten die via de androgene receptor werken, we nog een heel eind van huis zijn.

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Zolang je mij erbuiten laat, knock yourself out (or beat yourself off).

Toch wordt het in de US frequent gedaan:o

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

't Wordt stilaan afgezaagd. Altijd diezelfde vragen over haaruitval waar niemand een antwoord op kan geven omdat ieder lichaam nu eenmaal anders reageert. En dat voor een volwassen persoon van 43 jaar. Moest het nu nog een snotneus zijn van 18 jaar, zou ik het nog begrijpen. Al is naar een psycholoog of psychiater geweest met je fobie?

Nee ik wil gewoon meer spieren en zo min mogelijk haaruitval. dat kan toch gecombineerd worden door de juiste middelen te nemen en evt finasteride of RU erbij te nemen?
Wat een onzin toch allemaal dat dit gek zou zijn? ik zal echt niet de enigste zijn hier op dit forum met een haarfobie.

Toch wordt het in de US frequent gedaan:o

Mss mis ik het concept van "vraag het aan ... Big Cat" als je dan daarna toch iemands anders advies wil volgen. Weliswaar na 20 gelijkaardige topics, waarin je ook al het advies kreeg en het niet opvolgde. Als de bedoeling is te blijven vragen tot iemand je verteld wat je wil horen, dan ga je nog vaak teleurgesteld zijn in het leven vrees ik.

In de US loopt er heel frequent eens iemand tegen een deur. mss ook eens proberen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven