- Waardering
- 4.424
welke natural wedstrijdennoem er is 1 ..in nederland .. utopie ...
Flex Cup is natty, true story
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welke natural wedstrijdennoem er is 1 ..in nederland .. utopie ...

Ik heb geen idee welke dat in Nederland zijn, in Belgie zijn ze er wel toch dacht ik? Maakt opzich ook niet uit, ik zou niet aan een natty wedstrijd mee gaan doen als user maar ik ben nieuwsgierig![]()

Thx voor de info ivm letrozole. Heb wat verharding achter de tepel en gaat niet weg. Ook niet na arimidex. Daarom dat ik aan letrozole dacht.
Dat is dan ook totaal niet realistisch. Zo is water ook schadelijk, drink er 10 liter van achter elkaar en je valt dood neer.
Als je in een cutkuur test en tren a gebruikt kun je dan na een bridge opnieuw test en tren e gebruiken of beter een ander middel gebruiken voor een cleanbulk?

Chime in over recente bevindingen van ACE-blokkers icm AS BC.
Make nandi proud.
[Link niet meer beschikbaar]
beste big t
heb nog een vraag miss beetje off topic maar graag jou mening aub.
ik heb vroeger altijd geleerd om om de 3 uur te eten dit om je stofwisseling- metabolisme draaiende te houden en nooit te grootte hoeveel heden voedsel in je maag te hebben ..
nu is alles aan verandering onderhevig en andere tijden en inzichten etc kijk maar naar het aas protocol dat veranderd ook qua stacken en qua doseringen ..
zo ook met voeding lees nu ook veel dat als je je kcal en macro.s maar binnen krijgt je helemaal niet om de 3 uur etc hoeft te eten ik ben eigenlijk een beetje erg gewend aan de oude manier van eten en ga er nog steeds goed op ..
mijn vraag aan jou is eigenlijk.. maakt het niet uit hoe je eet of als je maar aan je KCAL komt
gr. hardcore opa
@BC,
Wat is volgens jou de halfwaardetijd van acetate?
http://thinksteroids.com/steroid-profiles/trenbolone-acetate/ : 1 dag
http://roidcalc.powerbody.ru/?langid=8 : 3 dagen
http://en.wikipedia.org/wiki/Trenbolone : 2 - 3 dagen
http://www.isteroids.com/steroids/steroids-half-life.html : 3 dagen
Hey Black cat ,
Ik heb een stukje tekst gevonden betreft test vs deca voor het massa opbouwen hier quote ik even het onderzoek:
In the late eighties the American army did experiments with anabolic steroids on soldiers. One of the experiments that the army doctors carried out was a comparative study on the effect of deca-and testosterone. Which works best? This is what the doctors wanted to know.
Nandrolone is almost identical to testosterone. The difference between the two molecules is that the C19 methyl group is present in testosterone and is absent in nandrolone. As a result, nandrolone does not convert easily into estradiol and it has fewer feminizing side effects. The absence of the C19 methyl group also means that nandrolone interacts more strongly with the androgen receptor. In animal studies the anabolic effect of nandrolone is higher than that of testosterone.
The doctors used thirty healthy and physically active soldiers for their study. One of them was a cyclist, nine did weight training and twenty were runners. The doctors divided the soldiers into four groups.
Those in group 1 were given a weekly injection containing 100 mg of testosterone enanthate for a period of six weeks. The preparation used was Delatestryl, made by Squibb. Those in group 2 were given an injection each week containing 300 mg of the same substance.
Those in group 3 were given an injection each week containing 100 mg of nandrolone decanoate. The preparation used was Organon Deca-Durabolin. Those in group 4 were given 300 mg of deca each week.
The effects of the testosterone injections are shown below. The second table below shows the effect of the course of deca injections.
Of the light dosage injections (100 mg per week, by todays standards regarded as a homeopathic quantity by the average chemical athlete), deca works better. One hundred milligrams of deca builds more bulk than one hundred milligrams of testosterone, and breaks down more fatty tissue as well. And the increase in body strength also seems to be bigger.
The three-hundred-milligram per week doses worked better than the hundred-milligram doses. If you compare the results of the two heavier dosages, then testosterone comes out best. The weight increase is approximately the same for both substances over three kilograms but the testosterone users lose fat and the deca users do not. What is more, the effect of testosterone on body strength is greater.
Some of the blood analysis results are shown below. If you want to base your verdict on the side effects of the two cures on these blood counts, then the only thing you can really say is that there is not much to choose between them.
B = values at the beginning, D = measurements after six weeks.
The men in the testosterone group had higher concentrations of testosterone and estradiol. It is pretty clear why that is. The chance of the testosterone users developing gyno is therefore somewhat higher. But on the other hand, we now know that nandrolone is not only an androgen, but also an oestrogen. Because it has no C19 methyl group, nandrolone also fits in the estradiol receptor.
What is clear is that, certainly at the lower dosage, deca has fewer negative effects on the testes. There is less volume decrease and sperm cell production stays nearer to the normal level. The difference between deca and testosterone is smaller at the 300 mg per week dose.
Based on this study, you can conclude that at non-homeopathic dosages you can expect more effect from testosterone than from deca. You could also conclude that deca is perhaps safer. But recent studies cast doubt on this assertion. In animal studies high doses of nandrolone proved slightly more dangerous for the blood vessels than high doses of testosterone.
Anabolic steroids are made for use in small quantities. If you go for higher dosages, many of the positive characteristics no longer apply. In that case old-fashioned testosterone turns out to be more effective, and less risky.
Sources: J Steroid Biochem Mol Biol. 1991;40(4-6):607-12.
---
Enige mening erover?
EDIT: Helaas kan ik het plaatje met de resultaten niet kopiëren als je lid bent van GH15 is het iig dit topic: http://gh15.org/forum/index.php?topic=4354.30 2de post.
Hier heb ik toch een vraag over. Stel je begint met zware cardio en je verbrandt daarmee 500 kcal in een sessie van één uur. Als je dan elke keer dat uur blijft trainen en zorgt dat je hartslag op hetzelfde niveau zit als gedurende alle voorgaande trainingen, verbrandt je dan niet telkens hetzelfde aantal kcal, dus 500?
Of is deze redenering fout?
Ik ga het hier maar vragen, aangezien ik wisselende verhalen hoor, ben ik benieuwd naar jou standpunt.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/pct-na-androgel-355099/
Raad je het aan om een PCT te gebruiken na Androgel 50 ml per dag te smeren, rekening houdend met een opname van 10%... ?
He BigCat, vraagje nog. Zit nu op 100 Ace, 50 MastP en 90 Var ED + 300 mg TestE EW voor nog 4 weken zo ongeveer. Daarna 4 weken cruisen en daarna was het plan om op 1000 Test en 400 Deca te gaan voor een week of 10/12. Nu is dit in principe minder AAS dan waar ik nu op zit, is dit van invloed op m'n gains? Of is een langere cruise aan te raden? Of de deca verkopen en nu al op test, mast, tren en bold gaan![]()
Denk dat de hogere test toch veel goedmaakt. Beste wat je kan doen is doorgaans vergelijken met gelijkaardige kuren uit het verleden, het verschil in eigen gewicht indachtig, en dan zo nodig de dosis aanpassen.Correct. Het lichaam past zich aan. net zoals wanneer jij sets doet van 10 herhalingen met 50 kg je na een tijd gewoon meer dan 50 kg kan heffen, omdat je lichaam efficienter wordt (toename van neuromusculaire activatie en spierdiameter), gebeurt hetzelfde wanneer je cardio doet (door toename van mitochondriale densiteit, energietransport, etc). Je gaat telkens veel minder calorien nodig hebben voor dezelfde inspanning.
---------- Toegevoegd om 09:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------
BC: Stel je hebt lage T waardes. zijn er andere manieren buiten trt om, om deze waarden weer omhoog te krijgen?
Test boosters die eigen test aanmaak bevorderen? hebben deze zin? zie producten als daa / extreme test (van xxl) en alle andere test boosters. Ik zou het namelijk zonde vinden om op zon jonge leeftijd (25) al aan de trt te moeten. ook heb ik nog een kinderwens dus dan is trt al helemaal ongewenst.
is het proberen waard, het zal afhangen van waaraan je test tekort ligt. Test boosters verhogen wel degelijk test binnen de natuurlijke limiet (een beetje). Zult er geen gram massa mee winnen of iets van merken, maar kan eventueel wel voldoende zijn in jou geval.
Maandje is moeilijk te schatten gezien ik niet weet waar je ALAT was voor je eerste 8 weken, maar kunt inderdaad stellen dat je zonder teveel risico nog even verder kan, weliswaar op de voorwaarde dat je daarna voldoende break van orals neemt en je niet te pletter zuipt met nieuwjaar![]()
Big Cat,
Ik heb zojuist een kuur afgerond van 10 weken test-e met een kickstart van winstrol. Men adviseert om minimaal de lengte van de kuur + nakuur off te blijven alvorens weer on te gaan. Dit om het lichaam voldoende tijd te geven om volledig te herstellen. Maar wat zijn de risico's om meteen weer te starten met een nieuwe kuur? (Een kinderwens heb ik in elk geval niet meer)
Normaal zijn ze allemaal rond de 25-30 ofzo en nu:
asat = 38
alat = 51
Ik ga dus nog ff een paar weekjes door zodat ik zeker weet dat ik mijn huidige PR's vasthoud.
Ik heb alleen wel zin om weer test en anavar te nemen tijdens de volgende kuur, maar hoelang is voldoende break? 4 weken? 6? 8 ?
Rekening houdend met dat ik nooit drink of drugs gebruik.