MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verstanding om clen te nemen zonder enige AAS daarnaast, voeding hoog in eiwitten, 400kcal boven onderhoud

Ik wilde ook iets vragen wat erop lijkt. Is het logisch om tijdens een bulk kuur naast AAS ook clen te nemen zodat je stofwisseling hoger word en je meer kan eten. Je lichaam kan meer calorieen verwerken en als je dan ook meer voeding geeft (boven onderhoud). Dat je dan meer profijt ervan hebt. Evan centopani is iemand die zoiets handig vindt. Hij doet dan bijv cardio in off season om meer te verbranden/meer te kunnen eten/lichaam meer voedsel kan gebruiken. Dus is dit ook slim om te doen met clen?

2e vraag. Is clen na je bulk kuur handig. Niet om droger te worden, maar om meer te kunnen eten/groter blijven.

@Big Cat: ik weet dat je geen voorstander bent van orals. maar als je toch een oral zou moeten kiezen welke heeft je voorkeur?

Dianabol?
En waarom?

Big Cat, wat is uw mening over Carb Backloading?

Ik wilde ook iets vragen wat erop lijkt. Is het logisch om tijdens een bulk kuur naast AAS ook clen te nemen zodat je stofwisseling hoger word en je meer kan eten. Je lichaam kan meer calorieen verwerken en als je dan ook meer voeding geeft (boven onderhoud). Dat je dan meer profijt ervan hebt. Evan centopani is iemand die zoiets handig vindt. Hij doet dan bijv cardio in off season om meer te verbranden/meer te kunnen eten/lichaam meer voedsel kan gebruiken. Dus is dit ook slim om te doen met clen?

2e vraag. Is clen na je bulk kuur handig. Niet om droger te worden, maar om meer te kunnen eten/groter blijven.

Dit snap ik niet. Als je 200 kcal verbrand en je eet er 200 extra heb je toch nog geen extra winst of verlies? Als je er 200 verbrand en er dan 800 eet ga je verder boven behoefte..

Excuus, had er bij moeten zetten 'over het algemeen'. Zie je maar weer dat iedereen verschilt, gelukkig. Nu ben jij wel een ****ing tank, dus ik weet niet wat voor jou medium of high carb is? :P

Ja weird he. Heb op us boards wel gezien dat er een aantal last van hebben, maar komt weinig voor.. Is ook mn eerste keer met tren. Carbs is 250 per dag. Op 300 liep ik vol. Ook meer broccoli in mn dieet (500 gr per dag) en lijkt ook goed te helpen. Test only en 500-600 gr carbs gaan prima. Heb ik nergens last van.

Ja weird he. Heb op us boards wel gezien dat er een aantal last van hebben, maar komt weinig voor.. Is ook mn eerste keer met tren. Carbs is 250 per dag. Op 300 liep ik vol. Ook meer broccoli in mn dieet (500 gr per dag) en lijkt ook goed te helpen. Test only en 500-600 gr carbs gaan prima. Heb ik nergens last van.

op welke dosis tren zit je misschien?

Hangt ook van je keuze af qua bouwen.

Denk dat kale alleen maar schone, Lean mass wilt en niet 10 kilo vocht.

Verstanding om clen te nemen zonder enige AAS daarnaast, voeding hoog in eiwitten, 400kcal boven onderhoud

Waarom zou je clen nemen als je boven onderhoud eet ?

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

W
Iets in de vorm van:
-Surplus carbs are forced in muscles and any that cant be stored there are shuttled to cellular mitochondria and burned off as heat energy
-When estrogen is kept low trenbolone inhibits the coversion process of dietary carbs => bodyfat, so dietary fat is the only way of gaining bodyfat
De onderste zin ben ik niet helemaal zeker van though.

Waarom zou je dezelfde resultaten verwachten bij Deca?

Omdat je er niet bij verteld waarom tren dit doet. het is in de eerste plaats een androgeen, net als deca, meeste androgenen werken nu eenmaal ruwweg op dezelfde manier. Er is overigens niks wat bovengaande staaft.

Wat mij betreft nooit zo overdreven veel verschil gezien met meer of minder carbs op tren, of andere AAS. Ik ben gewoon van mening dat iedereen de laatste tien jaar een extreme carbfobie ontwikkeld heeft die nergens voor nodig is.

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Nou hier niet hoor. Moet echt medium carb anders loop ik vol vocht en heb ik een enorme opgeblazen pens. Carbs per maaltijd met 10gr verminderd en geen last meer. En eet altijd erg clean. Met andere middelen kan ik wel erg hoog in de carbs. :rolleyes:

Dat vind ik dan weer even raar, dat je omgekeerd reageert :p Maar inderdaad, moderate carbs (wat dan nog altijd makkelijk 50% of meer is eigenlijk) en clean eten lijken mij eerder vereistes dan wat voor schema's en werken met bepaalde AAS ook.

Reageer jij dan 's op mijn vraag in dat topic VVM gainen en vet verliezen :P Ik doe het nu idd op Tren, postworkout 400 gram ongekookt gewogen rijst en een halve liter roomijs. Betwijfel alleen of dit ook werkt als ik dat op bijv. Deca zou doen..

400gr ongekookte rijst, hoe krijg je dát weg?

En waarom die roomijs?

Beta agonisten remmen net de eetlust ...

400gr ongekookte rijst, hoe krijg je dát weg?

En waarom die roomijs?

300 gram, was een typfoutje. Roomijs om de suikers en vetten en blabla, uitleg moet je even opzoeken in topic wat ik daar noemde.

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Omdat je er niet bij verteld waarom tren dit doet. het is in de eerste plaats een androgeen, net als deca, meeste androgenen werken nu eenmaal ruwweg op dezelfde manier. Er is overigens niks wat bovengaande staaft.

Wat mij betreft nooit zo overdreven veel verschil gezien met meer of minder carbs op tren, of andere AAS. Ik ben gewoon van mening dat iedereen de laatste tien jaar een extreme carbfobie ontwikkeld heeft die nergens voor nodig is.

So yay or nay on Deca op dezelfde manier :p

Ik heb blijkbaar weer een en ander gemist :p

Maar aub, lees of doorzoek het topic toch eens voor je een vraag stelt, want ik merk wel dat er een aantal zijn die telkens terugkomen. Bv over carb backloading hebben we het al eens gehad en zo. Veel dietaire strategiën hebben hun nut, maar op veel kleinere schaal dan je denkt. Bedenk dat de condities onstage duizend maal scherper waren voor men ooit van deze technieken gehoord hadden, dan wat meesten bereiken met al hun experimentjes voor ze de basis vast hebben. Als je niet lean raakt of scherp kan blijven zonder, dan vrees ik dat IF, carb backloading en al die andere dingen het ook niet gaan doen voor je.

Over orals, er zijn er zeker die nut hebben, maar ik vind ze zeer beperkt bruikbaar :

Dbol : goeie mass builder, en relatief safe en effectief op normale dosis (30-40 mg). Helaas moeilijk om gains te houden (lijkt wel groot probleem met meeste orals) en zodra je het twee dagen neemt zie je ook dat je dbol neemt. je haalt ze er in de gym zo uit. Het is niet mooi.

Anadrol : zeker in laatste weken naar een wedstrijd toe, week of 4 aan 100 mg (wat voor oxy relatief laag is) geeft veel volheid, volume en kracht.

Halotestin : idem. Geeft in tegenstelling wel geen fl**ker aan massa of volume, maar zeer goed voor kracht en focus. Onderdrukt zeer sterk je cortisol, maar laag androgeen en anabool.

Winny en Var : vind ik doorgaans de moeite niet, tussen kost, kracht, dosis en neven-effecten zijn dit dingen die ik vind dat je beter vermijd.

M1T en superdrol : mg voor mg erg potent zowel voor massa als voor kracht, maar slechts voor korte duur en in lage dosis wegens heel toxisch, met alle gevolgen vandien (lethargie, verlies van eetlust). Met andere woorden moeilijk bruikbaar voor veel mensen.

Epistane : moet ik nog een mening over vormen. komt door sommigen sterk aangeraden, maar daartegenover staat dat ze steevast dosis van 80-100 mg aanraden voor beste effect, dus mogelijks valt dit dan weer in de categorie van winny en Var. Maar veel mensen geven schrijven het zowat gelijkaardige kwaliteiten toe als pakweg masteron, athans op mood en feeling, sommigen beweren zelf er wat droger van te worden, dat zou het eventueel wat nut kunnen geven waar je meer andere olie wil zetten en masteron-achtige dingen uit je injects wil laten. Maar goed, ooit probeer ik het nog wel :p

BC,

Inzake superdrol, wat vind jij van de pct die bij dit middel zou moeten horen? Heel het internet staat vol dat het extreem onderdrukkend en een SERM absoluut noodzakelijk is.

Als je echter objectief naar het middel kijkt, blijkt dat het gewoon een DHT afgeleide is, die niet kan aromatiseren én geen progesteron is. Als je dan ziet dat de meeste cycles maar 3 of 4 weken duren, is een SERM dan echt noodzakelijk?

In theorie moet de onderdrukking van een dergelijk middel op zo'n korte duur toch minimaal zijn?

BC,

Inzake superdrol, wat vind jij van de pct die bij dit middel zou moeten horen? Heel het internet staat vol dat het extreem onderdrukkend en een SERM absoluut noodzakelijk is.

Als je echter objectief naar het middel kijkt, blijkt dat het gewoon een DHT afgeleide is, die niet kan aromatiseren én geen progesteron is. Als je dan ziet dat de meeste cycles maar 3 of 4 weken duren, is een SERM dan echt noodzakelijk?

In theorie moet de onderdrukking van een dergelijk middel op zo'n korte duur toch minimaal zijn?

Mss toch even verduidelijken dat als iets onderdrukkend is, het effect van een SERM nog altijd minimaal blijft. Het houdt LH en FSH wat hoger wanneer er wat rebound estrogen is, maar meer ook niet. Als iets onderdrukkend is, vereist dat in eerste zin vooral HCG. Dat is en blijft de bottleneck bij herstel.

Superdrol is sterk, omwille van de twee structuursafwijkingen. Zowel de 2alpha methyl als de 17alpha methyl verlagen eigenlijk de binding voor de AR, maar gaan tegelijkertijd de twee belangrijkste metabolisaties van AAS wegnemen : reductie van de 3-keto en oxidatie van de 17beta hydroxyl, wegnemen. Hierdoor blijft het langer actief in het lichaam en wordt het moeilijker verwijderd. Je mag dus niet kijken naar de basis structuur, de combinatie van de 2 methyl groepen maakt er een heel ander product van. net als drostanolone wel heel AR specifiek (geen binding met PR, ER, GR, etc)

BIGCAT, zou je een anti oestrogeen of SERM nemen bij 1 gram test cycle?
Bij de vorige cyle van 500 mg werd ik toch wel dikker ondanks ik echt strict at en niet veel kcals bovenop at

Ik gok dat hij aromasin aanraadt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven