Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja korte esters. Maar dit was een geavanceerde kuur, niet iets dat je zomaar ff doet dus. Ik weet dat ik in dat topic aan het lezen was maar heb 't weggeklikt ofzo toen en kan het nu niet weer vinden.
Laat het topic nou maar aan Big Cat over, ipv dat jij de boel bezaaid met broerwetenschap.

Big Cat :

Hoe zou jouw cruise & blast met insuline eruitzien ?
Met de gedachte dat je mikt op zoveel mogelijk spiermassa in een relatief korte tijd.
Wat ik me dus afvraag is hoe jij bijvoorbeeld je jaar met insuline zou opdelen.
Nu zie je veel 4 weken on en 4 weken off maar ik denk dat dit niet optimaal is qua massa.

Insuline 4 weeks off/on is ook achterhaald.

Vraag testoflesje anders eens hierover

Insuline 4 weeks off/on is ook achterhaald.

Vraag testoflesje anders eens hierover

Ja dacht ik wel, 4 weken lijkt me echt heel kort.
Als hij het hier niet ziet staan pm ik wel even.
Beter dat hij het hier even laat weten dan heeft iedereen er wat aan :)

Volgens mij had hij 12 weeks achter elkaar zonder problemen.

Maar weet ik niet zeker meer.

Ja is geen probleem. Ik had pas na die 12 weken dat mijn suiker spiegel sochtends wat hoger begon te worden en ben toen gestopt, maar na 2 weken was dit weer hersteld.

Dat lijkt er al meer op! :P 4 weken voelt echt heel kort aan.

---------- Post added at 10:06 ---------- Previous post was at 10:05 ----------

Ja is geen probleem. Ik had pas na die 12 weken dat mijn suiker spiegel sochtends wat hoger begon te worden en ben toen gestopt, maar na 2 weken was dit weer hersteld.

Oke duidelijk! Hoe lang ga je dan off ?

Big Cat

Tren A> Elke dag of om de dag
(meningen zijn erg verdeeld hier)
thx

Dat lijkt er al meer op! :P 4 weken voelt echt heel kort aan.

---------- Post added at 10:06 ---------- Previous post was at 10:05 ----------

Oke duidelijk! Hoe lang ga je dan off ?

Ik weet het niet meer man. Heb mijn cycle log van vorig jaar niet meer, wel zonde.
Maar je kan gerust je hele kuur slin pakken, dan ff niks tijdens je bridge en dan weer bij de volgende kuur slin pakken.

Geen idee of ik voorlopig nog slin pak voor massa, maar zit eraan te denken om het tijdens mijn bridge te nemen zodat ik lekker vol blijf staan. Maar ja beter gewoon alleen een beetje testo en gh...

Waaraan ligt het dat je eetlust compleet kan verdwijnen van bepaalde middelen?
Ik zit sinds een week op Test E, Tren A en Bold maar mijn eetlust is sindsdien gezakt naar een dieptepunt. Ik krijg werkelijk niks meer mijn strot door. Waar ik normaal om de 2 uur weer honger had heb ik nu na 4-5 uur niet eens honger/zin om iets te eten. Vaak pak ik dan maar een shake of bakje kwark maar dat zet natuurlijk ook geen zoden aan de dijk. Is erg frustrerend want als je niet goed kan eten ga je natuurlijk ook niet vooruit.

Ik zit sinds een week op Test E, Tren A en Bold maar mijn eetlust is sindsdien gezakt naar een dieptepunt. Ik krijg werkelijk niks meer mijn strot door. Waar ik normaal om de 2 uur weer honger had heb ik nu na 4-5 uur niet eens honger/zin om iets te eten. Vaak pak ik dan maar een shake of bakje kwark maar dat zet natuurlijk ook geen zoden aan de dijk. Is erg frustrerend want als je niet goed kan eten ga je natuurlijk ook niet vooruit.

Heb ik nu ook een weekje last van , start van men cycle had ik veel honger zoals normaal maar nu zit het toch ook op een dieptepunt. Eet maximum 5x per dag nu

Met tren had ik dit ook altijd, kreeg dan geen hap meer door mijn keel. Waaraan het precies ligt zou ik ook wel willen weten, ik dacht zelf dat verhoogde leverwaardes hier iets mee te maken kunnen hebben.

Kan toch niet door tren komen?
Heb ik nooit last van gehad.

Anders alles in de blender Rob en drinken totdat je wel weer kan eten?

Heb ik ook met tren (en orals in het begin)

Van tren E krijg ik juist verschrikkelijke honger :p

Ik hoop dat er een oplossing voor is want op deze manier heeft het geen zin. Moet idd door de tren a komen, maar denk niet dat het iets met verhoogde leverwaardes heeft te maken aangezien tren die zover ik weet niet verhoogd.

geen tren gebruiken een optie? weet je ook gelijk of het daar aan ligt

Ik zou het maar gek vinden dat het van de tren komt.
oorspronkelijk was dit toch een middel om de eetlust en spiermassa bij vee te bevorderen ?
Kan altijd natuurlijk maar ik krijg in ieder geval ontzettende honger op tren. Bij Test blijft men eetlust normaal.

Ik zou het maar gek vinden dat het van de tren komt.
oorspronkelijk was dit toch een middel om de eetlust en spiermassa bij vee te bevorderen ?
Kan altijd natuurlijk maar ik krijg in ieder geval ontzettende honger op tren. Bij Test blijft men eetlust normaal.

Same here maar ik heb dan ook verder geen problemen op Tren.

Welke dosissen pak je RobS? Of heb ik daar nou overheen gelezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven