MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waaraan ligt het dat je eetlust compleet kan verdwijnen van bepaalde middelen?
Ik zit sinds een week op Test E, Tren A en Bold maar mijn eetlust is sindsdien gezakt naar een dieptepunt. Ik krijg werkelijk niks meer mijn strot door. Waar ik normaal om de 2 uur weer honger had heb ik nu na 4-5 uur niet eens honger/zin om iets te eten. Vaak pak ik dan maar een shake of bakje kwark maar dat zet natuurlijk ook geen zoden aan de dijk. Is erg frustrerend want als je niet goed kan eten ga je natuurlijk ook niet vooruit.

welke doseringen pak je Rob?

Om de dag 250mg Test E en 200mg Bold, elke dag 50mg Tren A.

Ik zit sinds een week op Test E, Tren A en Bold maar mijn eetlust is sindsdien gezakt naar een dieptepunt. Ik krijg werkelijk niks meer mijn strot door. Waar ik normaal om de 2 uur weer honger had heb ik nu na 4-5 uur niet eens honger/zin om iets te eten. Vaak pak ik dan maar een shake of bakje kwark maar dat zet natuurlijk ook geen zoden aan de dijk. Is erg frustrerend want als je niet goed kan eten ga je natuurlijk ook niet vooruit.

Tip: pilletje periactin doet wonderen met je eetlust

Rob , peptides een oplossing ?
Testoflesje heeft daar wel veel ervaring mee voor zover ik weet.

Big Cat,
Moet je met Deca áltijd rekening houden met een Deca-d*ck na stopzetten van je kuur, ook wanneer je erna gewoon verder gaat met TRT? M.a.w. is de deca-d*ck te wijten aan de lage testo-waardes in de nakuur of heb je er sowieso mee te maken door de afbraakproducten/derivaten van deca?

Meestal ook probleem met A:E ratio. Doorgaans geen probleem als test normaal of hoog is.

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

daarom ook bulken op tren;)

cutten op tren.

alles op tren:D

nooit dik

had ik maar jou genetica dan :p Ik kan best wel dik worden op tren :p OK, houd weliswaar kunstmatig wat beter definitie over, maar verdikken doe ik toch hoor :p.

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

BigCat ( of iemand anders ) ik las een hele tijd terug een stuk over iemand die een voorbeeld gaf van 6 weekse kuren maar dan met 500 mg TestE ED. Dat was ook van iemand wiens naam begon met Big, was jij dat of moet ik op een andere naam zoeken. Kan nie vinde :(

Denk niet van mij, of het moet al van een heel eind geleden zijn :p

Big Maus?

@ Big Cat:

Even terugkomend op trt:
Je weet ik ben erg voorzichtig, misschien wel een schijtlaars, maar beter goed informeren dan te weinig.

Testosteron converteert naar DHT. DHT is slecht voor de prostaat.
Hoe groot acht je de kans op serieuze prostaat problemen ingeval levenslang trt
Familiair komt het bij mijn weten niet voor. wel kanker maar geen specifieke prostaat problemen.

Raad je trt af? of wegen de voordelen zwaarder dan de nadelen in dit geval?

Ik ben benieuwd naar je reactie

Thx!

Voor zover ik weet geen duidelijke link tussen BPH en kanker of test en kanker, wel tussen test en BPH. ALtijd PSA monitoren, zeker als je ouder bent, en als je ouder bent ook regelmatige controle, maar ik vermoed dat het risico daar erg klein is. Voor het probleem BPH (want 300-maal urineren is nu eenmaal ook een ongemak) denk ik dat raloxifene de beste optie bied om het probleem wat in te dijken. Maar afhankelijk van uiteindelijke dosis zal het effect meer of minder zijn natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Big Cat, wat vind jij van deca en npp bij pijnlijke gewrichten?
Ik heb zelf het idee dat zodra ik 200mg per week neem dat mijn knieen een stuk minder pijn doen. Is dat toeval of heeft het echt de werking dat het je gewrichten smeert?

Nooit effectief iets over gezien die het effect zou verklaren, en ikzelf merk dat soort nuances al helemaal nooit (voor mij is er test, tren en de rest :p), maar het is zoiets van als het helpt, dan helpt het :p of het nu in je hoofd zit of niet. Nandrolone is wel een klasse apart omdat het zen estrogene effecten via de AR uitoefent en mogelijk een heel ander activatie profiel heeft (estrogeen gezien) en ligt daar inderdaad iets wat een mogelijk lubricerend effect kan verklaren.

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Big Cat :

Hoe zou jouw cruise & blast met insuline eruitzien ?
Met de gedachte dat je mikt op zoveel mogelijk spiermassa in een relatief korte tijd.
Wat ik me dus afvraag is hoe jij bijvoorbeeld je jaar met insuline zou opdelen.
Nu zie je veel 4 weken on en 4 weken off maar ik denk dat dit niet optimaal is qua massa.

veel van wat je met insuline doet verlies je ook weer als je stopt. Dus hangt ervan af hoe intensief je jaar er uit ziet, maar als ik prof was zou dat toch het merendeel van het jaar zijn met uitzondering mss van laatste 3 weken voor een wedstrijd. Ikzelf geen prof ambities, en insulin niet zo mijn ding dus wat IK zou doen waarschijnlijk niet belangrijk :p maar dosis in functie van je GH dosis, Zeker doorheen blasts voluit.

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

Big Cat

Tren A> Elke dag of om de dag
(meningen zijn erg verdeeld hier)
thx

Elke dag. Halflevens, zeker met hogere dosissen en lagere concentraties zoals wij doen, zijn doorgaans nogal onderschat.

Als het van de tren komt kan het best zijn dat het wat aan je gastrische motiliteit ligt. Met andere woorden, ik kan er best wel veel op eten, maar heel weinig ineens. Op een gegeven moment zakt het niet eens meer tot aan men maag, geef ik over in men mond en smaakt nog zelfde als toen het erin ging. Gisteren nog gehad (maar die 16 oz hamburger was mss ook geen slim idee)

Yo BigCat wou je ook wat vragen, als het eerder is gepost mijn excuses.

Ik lees dat HCG dus de LH stuurhormoon nabootst in je lichaam, dat betekent dus dat je teelballen altijd door werken ook tijdens een kuur.

Dus een kuur van 6 maanden + HCG zou je in theorie even snel herstellen als bij een kuur van 10 weken?

En welke nakuur raad jij aan voor lange kuren.
En als de teelballen blijven werken, produceert het ook nog testosteron?

Heb ik ook met tren (en orals in het begin)

Met orals moet je opletten, als eetlust verliest van orals, zeker als het gepaard gaat met lethargie, kan het je lever zijn. Nuja, iets als anadrol zal automatisch wel wat eetlust remmen natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Dus een kuur van 6 maanden + HCG zou je in theorie even snel herstellen als bij een kuur van 10 weken?

Zal daar mss paar dagen langer duren voor LH/FSH herstelt, maar ja, in grote lijnen is dat wel de bedoeling ja.

En welke nakuur raad jij aan voor lange kuren.

Zelfde als altijd, denk dat we deze al een paar keer gehad hebben nu :p

En als de teelballen blijven werken, produceert het ook nog testosteron?

Yep.

Meestal ook probleem met A:E ratio. Doorgaans geen probleem als test normaal of hoog is.

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

had ik maar jou genetica dan :p Ik kan best wel dik worden op tren :p OK, houd weliswaar kunstmatig wat beter definitie over, maar verdikken doe ik toch hoor :p.

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Denk niet van mij, of het moet al van een heel eind geleden zijn :p

Teveel boven onderhoud wordt iedereen dik;)

Je moet die 'sweet spot' zien te vinden.

Als het van de tren komt kan het best zijn dat het wat aan je gastrische motiliteit ligt. Met andere woorden, ik kan er best wel veel op eten, maar heel weinig ineens. Op een gegeven moment zakt het niet eens meer tot aan men maag, geef ik over in men mond en smaakt nog zelfde als toen het erin ging. Gisteren nog gehad (maar die 16 oz hamburger was mss ook geen slim idee)

Maar worden de voedingsstoffen dan nog wel goed opgenomen als het niet eens zakt tot de maag? Ik voel me ook direct misselijk als ik ook maar een beetje eet. Sterker nog, de gedachte alleen al maakt me misselijk. Ik denk dat Tren helaas niks voor mij is....

Maar worden de voedingsstoffen dan nog wel goed opgenomen als het niet eens zakt tot de maag? Ik voel me ook direct misselijk als ik ook maar een beetje eet. Sterker nog, de gedachte alleen al maakt me misselijk. Ik denk dat Tren helaas niks voor mij is....

Uiteindelijk zakt het wel :p kan gewoon minder in eens eten. En ja, veel, veel melk he :p

Tren e mayb? Of oral tren?

Volgens mij had Rob toch vaker last van tren sides?

Ja inderdaad, maar wilde het toch nog een keer een kans geven.
Volgende keer maar weer high dose primo doen. Beviel een hele tijd geleden ook erg goed.

• Like
Waarderingen: GPRO
BC, wanneer je steroïden gebruikt die derivaten zijn van DHT (als je dit zo noemt), en je krijgt last van je prostaat, zoals drostanolon.
Komt dit dan alleen door BHP (vergroot prostaat) of kan dit ook een kwaadaardige tumor zijn?
Wanneer het alleen BHP is trekt dit dan weer weg na de kuur, eventueel met gebruik van finasteride oid?

Tijdens de kuur kan ik mij voorstellen dat nizoral/finasteride niets gaat uitvoeren tegen haaruitval en DHT bijwerkingen omdat dit alleen de conversie van vrije test naar DHT blokkeert?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven