Arie1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big Cat,
Het volgende kuurtje zit eraan te komen:
100mg test P ed
100mg tren a ed (100mg voor de duidelijkheid)
100mg mast a eod.
Uiteraard loopt HCG aan 500iu/ew mee. Nakuur clomid en nolva.
Zou je aanraden om 50 a 100mg proviron ed mee te laten lopen om het oestrogeen binnen de perken te houden, of zou de 100mg mast a eod voldoende zijn hiervoor?
BC,
Ik heb een rare vraag:
Ik heb een vriendin met een sluimerende vorm van Hepatitis.
Zijn injectable AAS schadelijker voor haar dan voor andere vrouwen?
Orals raad ik sowiezo zelf al af natuurlijk.
Dank weer.
Ik zou nooit uit bij voorbaat een anti-e nemen, tenzij je al uit uitvoerige ervaring weet dat je er heel gevoelig voor bent. Tenzij de provi uiteraard voor iets anders dient ook.
---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------
Moeilijk in te schatten daar er geen specifieke data over voorhanden is. Los van het feit hepatitis op zich is dit meestal een virale infectie, en hebben AAS een nogal ambigue effect op immuniteit.
BC,
Ik heb een rare vraag:
Ik heb een vriendin met een sluimerende vorm van Hepatitis.
Zijn injectable AAS schadelijker voor haar dan voor andere vrouwen?
Orals raad ik sowiezo zelf al af natuurlijk.
Dank weer.
Hepatitis C? Ik heb er meer dan 10 jaar mee rondgelopen. Ik ben al lang genezen maar ik zou toch geen AS spuiten in dat geval. Dat injectables schadelijker zijn voor mensen met een leverontsteking is zeker. Daar moet je niet aan twijfelen. Welke vorm van hepatitis heeft ze. Hepatitis C is in sommige gevallen te genezen. Moet je wel een half jaar of een jaar medicatie nemen. Ik heb een jaar ribavirine en interferon genomen en ik heb daar de eerste maanden een zware opdoffer van gekregen.
Big cat
ik werk in de bouw als timmerman en heb zelf t idee dat mijn armen wat achterlopen op de rest van mijn lichaam ik denk zelf omdat ik dus in de bouw werk dat ze maybe te weinig rust hebben als ik ook nog is armen train hoe zou jij je armen training dan aanpakken ?
Als je op die werkdag zwaar je armen hebt gebruikt savonds armen wat minder zwaar trainen en als je overdag minder je armen hebt gebruikt op arme dag dan wel zwaar trainen als normaal ?
Ik zou nooit uit bij voorbaat een anti-e nemen, tenzij je al uit uitvoerige ervaring weet dat je er heel gevoelig voor bent. Tenzij de provi uiteraard voor iets anders dient ook.
Ik laat ernaast 250mg test e doorlopen, aangezien het een blast is en ik niet goed weet hoe ik ga gaan op de sides van tren a, dat ik snel terug kan vallen op cruise indien nodig.
Mijn ervaring is wel dat bij hoeveelheden van 1000mg+ test ew gecombineerd met andere relatief hoge dosissen ik libido problemen krijg en idd wat puffy nipples enzo. Vroeg mij dus af op mast op zichzelf genoeg is dit tegen te gaan, of beter provi erbij? Of arimidex en mast?
Ik laat ernaast 250mg test e doorlopen, aangezien het een blast is en ik niet goed weet hoe ik ga gaan op de sides van tren a, dat ik snel terug kan vallen op cruise indien nodig.
Mijn ervaring is wel dat bij hoeveelheden van 1000mg+ test ew gecombineerd met andere relatief hoge dosissen ik libido problemen krijg en idd wat puffy nipples enzo. Vroeg mij dus af op mast op zichzelf genoeg is dit tegen te gaan, of beter provi erbij? Of arimidex en mast?
BigCat, vraagje. Ik deed vlak hiervoor 6 weken op TestP/TrenA op 50 mgED/100mg ED en toen kreeg ik een beetje puffy achtige nipples en voelde ik er ook wat achter. Nu zit ik op 300 TestE en 100 mg Ace ED met 50 mg MastP ED en heb ik nergens last van.
Waarom is dat, de Test kan het niet zijn want zelfs op 1000 mg TestE zonder AI of whatever had ik nergens last van en Tren opzich kan toch niet voor gyno-vorming zorgen?
Ja mijne is nu ook gewoon dikke prima. Heel apart, volgende keer geen Ace meer zonder Mast dus![]()
Ikzelf merk er weinig van, maar goed mogelijk dat het specifiek verhogen van een sterk AR-specifiek product de A:E balans danig beinvloed dat het toch een verschil maakt. Ik zou het daaraan wijten als het niet was dat je zei dat je anders 1g test zonder probs gebruikt. Dat maakt het een wat rare interpretatie.Waarom wil je er graag TestP bij laten lopen dan? Zou ik denk ik opteren die eruit te laten als je last krijgt op hoge dosissen test. Tren is toch de overheersende factor..
.Ja mijne is nu ook gewoon dikke prima. Heel apart, volgende keer geen Ace meer zonder Mast dus![]()

Ja, heel veel mensen zweren bij de goede invloed van mast op trenIkzelf merk er weinig van, maar goed mogelijk dat het specifiek verhogen van een sterk AR-specifiek product de A:E balans danig beinvloed dat het toch een verschil maakt. Ik zou het daaraan wijten als het niet was dat je zei dat je anders 1g test zonder probs gebruikt. Dat maakt het een wat rare interpretatie.
Big Cat,
Domme vragen bestaan niet zeggen ze maar ik heb er toch 1.(denk)
test,bold,deca,noem maar op weet ik wel (redelijk) wat ze precies doen in het lichaam.
En iedereen loopt maar weg met Tren maar ik kan nou niet vinden wat het concreet doet.
Big Cat,
Domme vragen bestaan niet zeggen ze maar ik heb er toch 1.(denk)
test,bold,deca,noem maar op weet ik wel (redelijk) wat ze precies doen in het lichaam.
En iedereen loopt maar weg met Tren maar ik kan nou niet vinden wat het concreet doet.