XXL Nutrition

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
BC,

Ik heb een rare vraag:
Ik heb een vriendin met een sluimerende vorm van Hepatitis.
Zijn injectable AAS schadelijker voor haar dan voor andere vrouwen?
Orals raad ik sowiezo zelf al af natuurlijk.
Dank weer.

Big Cat,

Het volgende kuurtje zit eraan te komen:
100mg test P ed
100mg tren a ed (100mg voor de duidelijkheid)
100mg mast a eod.

Uiteraard loopt HCG aan 500iu/ew mee. Nakuur clomid en nolva.

Zou je aanraden om 50 a 100mg proviron ed mee te laten lopen om het oestrogeen binnen de perken te houden, of zou de 100mg mast a eod voldoende zijn hiervoor?

Big Cat,

Het volgende kuurtje zit eraan te komen:
100mg test P ed
100mg tren a ed (100mg voor de duidelijkheid)
100mg mast a eod.

Uiteraard loopt HCG aan 500iu/ew mee. Nakuur clomid en nolva.

Zou je aanraden om 50 a 100mg proviron ed mee te laten lopen om het oestrogeen binnen de perken te houden, of zou de 100mg mast a eod voldoende zijn hiervoor?

Ik zou nooit uit bij voorbaat een anti-e nemen, tenzij je al uit uitvoerige ervaring weet dat je er heel gevoelig voor bent. Tenzij de provi uiteraard voor iets anders dient ook.

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

BC,

Ik heb een rare vraag:
Dank weer.

Moeilijk in te schatten daar er geen specifieke data over voorhanden is. Los van het feit hepatitis op zich is dit meestal een virale infectie, en hebben AAS een nogal ambigue effect op immuniteit.

Ik zou nooit uit bij voorbaat een anti-e nemen, tenzij je al uit uitvoerige ervaring weet dat je er heel gevoelig voor bent. Tenzij de provi uiteraard voor iets anders dient ook.

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Moeilijk in te schatten daar er geen specifieke data over voorhanden is. Los van het feit hepatitis op zich is dit meestal een virale infectie, en hebben AAS een nogal ambigue effect op immuniteit.

Ja lastig met het oog op de lever ook etc.
Dank je wel.

BC,

Ik heb een rare vraag:
Dank weer.

Hepatitis C? Ik heb er meer dan 10 jaar mee rondgelopen. Ik ben al lang genezen maar ik zou toch geen AS spuiten in dat geval. Dat injectables schadelijker zijn voor mensen met een leverontsteking is zeker. Daar moet je niet aan twijfelen. Welke vorm van hepatitis heeft ze. Hepatitis C is in sommige gevallen te genezen. Moet je wel een half jaar of een jaar medicatie nemen. Ik heb een jaar ribavirine en interferon genomen en ik heb daar de eerste maanden een zware opdoffer van gekregen.

Hepatitis C? Ik heb er meer dan 10 jaar mee rondgelopen. Ik ben al lang genezen maar ik zou toch geen AS spuiten in dat geval. Dat injectables schadelijker zijn voor mensen met een leverontsteking is zeker. Daar moet je niet aan twijfelen. Welke vorm van hepatitis heeft ze. Hepatitis C is in sommige gevallen te genezen. Moet je wel een half jaar of een jaar medicatie nemen. Ik heb een jaar ribavirine en interferon genomen en ik heb daar de eerste maanden een zware opdoffer van gekregen.

Wist ze zo even niet dus ik zei al vraag dat even aan je dokter.
Maar ik snap hem Skydirk,zoals verwacht dus sowiezo toch af te raden dus.
Dank voor je info.

Big cat

ik werk in de bouw als timmerman en heb zelf t idee dat mijn armen wat achterlopen op de rest van mijn lichaam ik denk zelf omdat ik dus in de bouw werk dat ze maybe te weinig rust hebben als ik ook nog is armen train hoe zou jij je armen training dan aanpakken ?
Als je op die werkdag zwaar je armen hebt gebruikt savonds armen wat minder zwaar trainen en als je overdag minder je armen hebt gebruikt op arme dag dan wel zwaar trainen als normaal ?

Big cat

ik werk in de bouw als timmerman en heb zelf t idee dat mijn armen wat achterlopen op de rest van mijn lichaam ik denk zelf omdat ik dus in de bouw werk dat ze maybe te weinig rust hebben als ik ook nog is armen train hoe zou jij je armen training dan aanpakken ?
Als je op die werkdag zwaar je armen hebt gebruikt savonds armen wat minder zwaar trainen en als je overdag minder je armen hebt gebruikt op arme dag dan wel zwaar trainen als normaal ?

De oorzaak voor het probleem lijkt me weinig waarschijnlijk. Een persoon kan zich overtrainen, een lichaamsdeel niet (kwetsuur buiten beschouwing gelaten). Maar de oplossing is vreemd genoeg waarschijnlijk wel dezelfde, zeker armen doen op de dagen dat ze het meest fris zitten, want kan best zijn dat de vermoeidheid ervoor zorgt dat je gewoon niet zwaar genoeg kan gaan.

Armen soms wat minder hard aanpakken helpt mij ook goed.
2 oefeningen biceps
3 triceps

Ik laat ernaast 250mg test e doorlopen, aangezien het een blast is en ik niet goed weet hoe ik ga gaan op de sides van tren a, dat ik snel terug kan vallen op cruise indien nodig.

Mijn ervaring is wel dat bij hoeveelheden van 1000mg+ test ew gecombineerd met andere relatief hoge dosissen ik libido problemen krijg en idd wat puffy nipples enzo. Vroeg mij dus af op mast op zichzelf genoeg is dit tegen te gaan, of beter provi erbij? Of arimidex en mast?

BigCat, vraagje. Ik deed vlak hiervoor 6 weken op TestP/TrenA op 50 mgED/100mg ED en toen kreeg ik een beetje puffy achtige nipples en voelde ik er ook wat achter. Nu zit ik op 300 TestE en 100 mg Ace ED met 50 mg MastP ED en heb ik nergens last van.

Waarom is dat, de Test kan het niet zijn want zelfs op 1000 mg TestE zonder AI of whatever had ik nergens last van en Tren opzich kan toch niet voor gyno-vorming zorgen?

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Ik laat ernaast 250mg test e doorlopen, aangezien het een blast is en ik niet goed weet hoe ik ga gaan op de sides van tren a, dat ik snel terug kan vallen op cruise indien nodig.

Mijn ervaring is wel dat bij hoeveelheden van 1000mg+ test ew gecombineerd met andere relatief hoge dosissen ik libido problemen krijg en idd wat puffy nipples enzo. Vroeg mij dus af op mast op zichzelf genoeg is dit tegen te gaan, of beter provi erbij? Of arimidex en mast?

Waarom wil je er graag TestP bij laten lopen dan? Zou ik denk ik opteren die eruit te laten als je last krijgt op hoge dosissen test. Tren is toch de overheersende factor..

Mast heeft lichte anti-aromatase activiteit, maar in principe nooit primaire behandeling voor gyno. Als anti-e echt nodig is, opteer dan voor aromasin.

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

BigCat, vraagje. Ik deed vlak hiervoor 6 weken op TestP/TrenA op 50 mgED/100mg ED en toen kreeg ik een beetje puffy achtige nipples en voelde ik er ook wat achter. Nu zit ik op 300 TestE en 100 mg Ace ED met 50 mg MastP ED en heb ik nergens last van.

Waarom is dat, de Test kan het niet zijn want zelfs op 1000 mg TestE zonder AI of whatever had ik nergens last van en Tren opzich kan toch niet voor gyno-vorming zorgen?

inderdaad, in tegendeel, borst wordt over het algemeen stuk harder op tren. Ik kan bij wijze van spreken glas snijden met mijn tepels op tren. Maar kan voor de rest niet oordelen. Misdiagnose ? Rebound van iets ? Bepaald product dat niet helemaal ok was ?

Ja mijne is nu ook gewoon dikke prima. Heel apart, volgende keer geen Ace meer zonder Mast dus :P

Ja mijne is nu ook gewoon dikke prima. Heel apart, volgende keer geen Ace meer zonder Mast dus :P

Ja, heel veel mensen zweren bij de goede invloed van mast op tren :p Ikzelf merk er weinig van, maar goed mogelijk dat het specifiek verhogen van een sterk AR-specifiek product de A:E balans danig beinvloed dat het toch een verschil maakt. Ik zou het daaraan wijten als het niet was dat je zei dat je anders 1g test zonder probs gebruikt. Dat maakt het een wat rare interpretatie.

Waarom wil je er graag TestP bij laten lopen dan? Zou ik denk ik opteren die eruit te laten als je last krijgt op hoge dosissen test. Tren is toch de overheersende factor..

Gains zijn gewoon goed op hoge test, beter als op lage. Enige storende is eigenlijk het libido, daarmee als ik dat wat kan bijschroeven ben ik meer als tevreden. Kwestie van het maximale eruit te halen :).

Ja, heel veel mensen zweren bij de goede invloed van mast op tren :p Ikzelf merk er weinig van, maar goed mogelijk dat het specifiek verhogen van een sterk AR-specifiek product de A:E balans danig beinvloed dat het toch een verschil maakt. Ik zou het daaraan wijten als het niet was dat je zei dat je anders 1g test zonder probs gebruikt. Dat maakt het een wat rare interpretatie.

Ik had al niet echt negatieve effecten van Tren opzich op het zweten na. Dat valt ook weer mee nu ik er Mast bij zet trouwens, of ik wen er gewoon aan na 9 weken.

Dat van die gram test snapte ik idd ook niet, had echt nergens last van. Hield minimaal vocht vast, werd er best wat droger op en gainde solide. Thanks anyway bro!

Tren ?

Big Cat,

Domme vragen bestaan niet zeggen ze maar ik heb er toch 1.(denk)
test,bold,deca,noem maar op weet ik wel (redelijk) wat ze precies doen in het lichaam.
En iedereen loopt maar weg met Tren maar ik kan nou niet vinden wat het concreet doet.

Big Cat,

test,bold,deca,noem maar op weet ik wel (redelijk) wat ze precies doen in het lichaam.
En iedereen loopt maar weg met Tren maar ik kan nou niet vinden wat het concreet doet.

Voor basis vragen is de normale aas sectie voor bro

Big Cat,

1.Wel het is geen domme vraag omdat veel mensen dit nu net niet door hun hoofd krijgen, van zij die beginnen tot zij die de echte experts zijn, maar in hoofdzaak doen alle AAS niet zo'n drastisch verschillende dingen. 95% van het anabool effect, of meer zijn direct het gevolg van AR stimulatie, en inclusief wat gebeurt nadat de AR het DNA bindt verschilt nauwelijks (nandrolone zijnde de uitzondering, gezien die blijkbaar estrogene respons elementen in het DNA kan stimuleren via de AR). Het stroppende onderzoek naar SARMs bevestigd dit grotendeels. In bodybuilding doses is er ook nagenoeg geen anabole:androgene dissociatie behalve dan voor testosterone (2-3x meer androgeen dan anabool, maar toch het sterkste anabool) en nandrolone (2-3x minder anabool dan androgeen, heel sterk anabool, maar smerig middeltje dat moeilijk te controleren valt). Dus als iets milder lijkt, dan is dat vooral omdat het in de gebruikte dosis ook gewoon minder effectief is. Daarnaast is er het onderscheid tussen "wet" en "dry" compounds. Maar voor het overgrote deel zal je selectie afhangen van 3 dingen :

1.Efficientie (waarom 150 mg anavar als 500 mg test 3x effectiever is ?)
2.Prijs (Waarom zoveel betalen voor anavar/primo als effectievere dingen goedkoper zijn ?)
3.Gebruiksgemak (Waarom 10 ml injecteren voor 1g primo, als 2 ml 300mg/ml test veel beter is ?)

Daarnaast zullen de wet/dry kwaliteiten een rol spelen, omdat die de look tijdens de kuur beinvloeden, alsook metabole parameters, en gewoon hoe de gebruiker zich voelt (terecht of onterecht, als iemand per se wil 1g primo gebruiken ipv pakweg 1g mast of 500mg tren, dan moeten ze dat natuurlijk gewoon doen als ze zich dara beter op voelen).

2.Tren is een van de weinige echt unieke compounds. Zeker vanuit mijn oogpunt. Ik ben nogal een low-responder en eerlijk gezegd of je me nu volstopt met test of met masteron, ik ga het verschil nauwelijks merken. geen last van acne of estrogene effecten etc, ik ga het verschil maar merken in de resultaten na een aantal weken. tren daarentegen VOEL je werken. het heeft een enorme impact op je mood en denken. Dat komt omdat tren een heel ambigue hormoon is met niet alleen een heel sterke AR binding, maar ook binding aan andere receptoren. Het is een lichte progesterone-blokker en een sterke glucocorticoide blokker en die twee dingen zorgen voor de typische effecten : verhoogde agressie/irritabiliteit, pieken van lage bloedsuiker, daling van het uithoudingsvermogen etc.

Maar in hoofdzaak is de appeal van tren natuurlijk ook gewoon dat het de sterkste "dry" compound is. De enige mass builder die je look toch scherp en clean houd.

• Like
Waarderingen: mat
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven