hope2gain
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big Cat, je zegt zei in een eerdere post dat je zelf een non-responder bent. Nou ben ik dat dus zelf met veel dingen ook en ik vroeg me nou af, hoe komt dit? Is hier een (medische) verklaring voor?
Ik kan bijvoorbeeld een aardige dosis tren-e/a (~800) gebruiken en hier echt totaal niets van merken, terwijl een ander helemaal doordraaid en zich dood zweet op de helft. Beide dezelfde batch van het rood/witte merk, dezelfde hoeveelheid test (125), allebei even lang en ongeveer gelijk aan de hoeveelheid massa en vetpercentage.
Aan de ene kant is het een zege met AAS, wel de gains en niet de sides, maar minder prettig met pijnstillers die dus meestal niet optimaal werken of zelfs helemaal niets doen.
Ik ben zelf een rustig en timide persoon en blijf dit ook op tren. Tren was dan ook misschien niet het meest handige voorbeeld in dit geval nee, maar het was voor mij wel de meest duidelijkste waarin ik zelf zag dat andere heel anders op AAS reageren dan ikzelf. Bij test zie je andere weleens wat dominanter/agressiever worden, maar tren was echt de overtreffende trap in dit gevalWat mentale sides betreft, zoals bij tren, dat is toch nog iets anders vind ik. Sommige mensen zijn gewoon van nature stabieler en hebben er minder last van. Er is een groot verschil als je 800 tren geeft aan een rustig persoon tov een agressief persoon.
Maar bedankt voor het antwoord.Het is zo persoonsafhankelijk als je A:E ratio. Met uitzondering van mss deca, en zelfs dat lijkt opgelost met voldoende test, veroorzaakt de rest niet rechstreeks libidoproblemen (in tegendeel, tren maakt je soms onbevredigbaar). Je zult waarschijnlijkl eerder libido krijgen door te lage androgenen en zowel teveel als te weinig estrogenen (Primo/winny bullshit of lage dosissen combineren met sterke anti-e's)
constante zin in coïtus, zeg maar het tegenovergestelde van wat de meeste vrouwen hebben![]()

die klagen al na 3x per dag dat het begint te schuren anders 
Yo Bigcat heb even mn bloed uitslag binnen:
Toen ik nog natty was had ik 2x mn bloed laten prikken
1 test van 14.0 mnol
2 test van 12.4 mnol
In mn nakuur was het 28 mnol door de nolva en clomid
en nu is mn test levels 11 mnol 3-4 weken na laatste pct tablet.
Is mn lichaam aardig hersteld? of moet je meer hierover weten.
Het is, btw, nmol. Een eenheid "nol" bestaat voor zover ik weet niet 
Ow sorry, er staat helemaal niks erachter.Als je een normale waarde had van 12.4, dan mag je bij 11 stellen dat je hersteld bent jaHet is, btw, nmol. Een eenheid "nol" bestaat voor zover ik weet niet
![]()
Ik denk dat HMG doorgaans elke dag gezet wordt. Zou het even moeten opzoeken, ik kom er nog op terug.
maar ik denk dus dat 6wkn 2vials van 75 iu per week beter is dan 12 weken 1 vial van 75 iu. Natuurlijk neem ik tot die tijd hCG. Klopt dit antwoord? Ik had toevallig ff tijd om zelf beter te zoeken.Op basis van een vraag van iemand over hMG tijdens TRT denk ik het volgende antwoord te hebben.
"31 patients were treated with intramuscular hCG 1500 IU plus HMG 75 IU twice a week, for at least 6 months."
Bron: http://tnation.t-nation.com/free_on...bodybuilding_senior/hmg_protocol_while_on_trtDepartment of Endocrinology and Key Laboratory, The First Affiliated Hospital of Nanjing Medical University, Nanjing 210029, China.
OBJECTIVE: To observe the efficacy of human chorionic gonadotrophin (hCG) and hCG plus human menopausal gonadotropin (HMG) for central hypogonadism in male patients. METHODS: 64 men with central hypogonadism were recruited in this study, including 19 patients with Kallmann syndrome, 41 patients with idiopathic hypogonadotrophic hypogonadism (IHH) and 4 patients with hypogonadism after brain surgery. 33 patients were treated with hCG 1500 IU intramuscularly twice a week, whereas 31 patients were treated with intramuscular hCG 1500 IU plus HMG 75 IU twice a week, for at least 6 months. RESULTS: After treatment, all patients felt stronger physically and 42/64 patients developed beard, pubes or armpit hair. The testis volume enlarged significantly [(3.08 +/- 2.44) ml vs (8.92 +/- 5.37) ml, P < 0.001], and serum follicle-stimulating hormone, luteinizing hormone and testosterone concentrations were higher significantly than those before treatment (P < 0.05). 6/64 patients underwent spermatorrhea and 2 patient were found to have spermatogenesis. If judged by the testis volume, 52 patients (81.2%) were effective and 12 patients were ineffective. CONCLUSIONS: For male patients with the central hypogonadism, hCG and hCG plus HMG can promote the pubertal development and maturation of second coïtus characteristics, as well as enhance the physical strength; in some patients both androgen production and spermatogenesis can be achieved.
Ik ga het dus niet 6 maanden doen gezien de extreme kostenmaar ik denk dus dat 6wkn 2vials van 75 iu per week beter is dan 12 weken 1 vial van 75 iu. Natuurlijk neem ik tot die tijd hCG. Klopt dit antwoord? Ik had toevallig ff tijd om zelf beter te zoeken.
Jij hebt ook geen idiopathisch hypogonadisme. Als je testiculaire grootte kan onderhouden werkt alles normaal. Want in het geval van idiopathisch hypogonadisme zou je tevens behandeling moeten verder zetten na die 6 maand om resultaat te behouden.
maar even terug concreet voor mij; mijn voorstel van 6wkn 2x75iu/week is beter dan 12wkn 1x75iu/week.....aangezien de dosis van 2x 75 iu gebruikt is in dat onderzoek.
Aan welke van de 2 zal dit liggen denk jij? Dan weet ik welke ik weer omlaag gooi, vind de Ace op 150 verder wel verdomd lekker hehe.Grote Poes, ik heb sinds een paar dagen m'n Ace omhoog gedaan naar 150 ED en T3 naar 75 mcg ED ( T3 meteen van 25 naar 75, niet opgebouwd ) en nu heb ik sinds gister regelmatig koppijn. Zal dit bloeddruk zijn? Heb ook gauw een rode kopAan welke van de 2 zal dit liggen denk jij? Dan weet ik welke ik weer omlaag gooi, vind de Ace op 150 verder wel verdomd lekker hehe.
Grote Poes, ik heb sinds een paar dagen m'n Ace omhoog gedaan naar 150 ED en T3 naar 75 mcg ED ( T3 meteen van 25 naar 75, niet opgebouwd ) en nu heb ik sinds gister regelmatig koppijn. Zal dit bloeddruk zijn? Heb ook gauw een rode kopAan welke van de 2 zal dit liggen denk jij? Dan weet ik welke ik weer omlaag gooi, vind de Ace op 150 verder wel verdomd lekker hehe.
Ja, dat klinkt als bloeddruk, en dat zal dan waarschijnlijk in hoofdzaak het gevolg van de tren zijn.
Ik wilde m'n restanten op maken zodat ik in het nieuwe jaar gewoon kon gaan cruisen vanaf 1 januari. Wat is verstandig, denken van ach 't is maar een paar dagen of de Vial gewoon onaangebroken laten staan voor een volgende keer en nu al gaan cruisen.. Terugzetten naar 100 heb ik niet veel zin in, weer schommelende bloedwaarden enzo.Bij mij daalt men bloeddruk meestal weer snel. Duurt een weekje ongeveer.
[QUOTE
Hmm moeilijk dan, ik wil nog een weekje on blijven haha, daarna ga ik cruisen.
[/QUOTE]