- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Gelukkig liet mijn vrouwtje mij er gewoon 8x p/d overheen gaan toen ik op tren zat.![]()
Filmpjes or it didnt happen..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig liet mijn vrouwtje mij er gewoon 8x p/d overheen gaan toen ik op tren zat.![]()
Big Cat, dus je zou kunnen stellen dat niet Masteron de voornaamste boosdoener is wat betreft side´s zoals acné, prostaatproblemen etc., maar dat dat meer te wijten is aan testosteron. En dat dit is omdat masteron slechts afgeleid is van DHT, maar er niet meer naar kan converteren (wat met testosteron wel het geval is). Uiteraard heb je met beide middelen androgene bijwerkingen.
Ik gebruik overigens Masteron vooral vooral om de oestrogene bijwerkingen van testosteron wat tegen te gaan, maar heeft het volgens de literatuur eigenlijk ook een anabole functie? Ik kom dit niet vaak tegen.
^^ dit
Je wordt ook heel creatief in het plannen van kansen op triootjes, want met een vrouw trek je het vaak niet meerdie klagen al na 3x per dag dat het begint te schuren anders
![]()

BigCat, hoe kan ik het beste mn goeie cholesterol verhogen en de slechte verlagen?
Ik slik nu omega 3 en neem wat olijfolie elke dag maar weet niet of het exact heeft geholpen.
Zou ik simvastatine nemen?
Ben bang dat het tijdens de kuur heel slecht gaat worden en wou je ook vragen : Heb meestal heel veel vocht tijdens me kuur, kon eerst in het begin op sust/deca moeilijk ademhalen. Hoe kan ik dit tegengaan? Aromasin nemen?
Beste Peter;
Welke bloedwaardes moet je controleren in een cruise om te bepalen of je weer kunt gaan blasten , en zijn dit dezelfde bloedwaardes die belangrijk zijn om in een blast te laten controleren om te kijken of je door kunt blasten of moet gaan cruisen? Ik snap dat dit ook afhangt van wat je gebruikt (orals en leverwaardes bijv). Thanks!
Nee ! Statines zijn regelrecht vergif. Als het echt erg wordt zou ik eerder voor een fibraat gaan, maar vergeet niet dat deze producten PPAR agonisten zijn, ook PPARgamma, dus enig fatgain is mogelijk. Ik probeer nu eens iets anders, namelijk een extract uit rode rijstgist, omdat ik iemand weet die er hele goede resultaten mee boekte, bijna 25 punten daling in cholesterol op nog geen maand.
Vocht is vaak secundair aan bloeddruk, dus dan kan een anti-e omgekeerd werken. Ik heb nooit volledig het behandelen van vocht met een anti-e begrepen. Zo drastisch houdt je geen vocht op van E alleen.
---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------
Ja, dezelfde : PSA, bloeddruk, hematocriet en algemene bloedwaarden, en cholesterol. Als die meerdere van die dingen uit de hand lopen is het vaak tijd om terug te schroeven en niet weer op te bouwen tot waarden wat beter zijn.
Ga ik later doen , durft dat niet aanHahah kleine papa, je hoeft geen excuus te zoeken om te gaan blasten/cruisen bro.![]()
Ik heb het topic even helemaal doorgelezen. Erg waardevolle en leerzame informatie wederom. Meteen maar even gebruik maken van de gelegenheid.
1: Hoe sta jij tegenover het gebruik van DNP? Er is weinig goede informatie over te vinden omdat er voornamelijk alleen empirisch "bewijs" te vinden is en eeuwen oude studies van voor de oorlog. Er zijn maar enkele mensen (w.a. Conciliator) die er goede onderbouwde stukken over schrijven. Hoe sta je tegenover bv. Conciliators bevinden?
2: Hoe sta jij tegenover DNP gebruik bij vrouwen?
3: In hoeverre geloof je in Time ON = Time Off, en hoelang moet er tussen cyclussen zitten volgens jou.
Maar goed, die mensen krijgen dan blijkbaar ook last van het vliegend schijt enz, waar ik dan gelukkig weinig last van had. Na een week of twee mag je je wel verwachten aan fluogele pis en sperma (om je maar een idee te geven wat voor smerigheid dit is - blijf dus zeer indachtig dat je vergif aan het nemen bent).Hahah kleine papa, je hoeft geen excuus te zoeken om te gaan blasten/cruisen bro.![]()
1.Ken zijn stukken niet, maar toch redelijk wat ervaring met DNP. Het is beetje zoals insuline in de zin van het is dodelijk als je niet weet wat je doet, maar kans dat er iets misloopt als je weet wat je doet is niet zo heel groot. Maar er is en blijft een acuut gevaar omdat de toxische dosis zo dicht bij de therapeutische dosis ligt en DNP verdient het nodige respect. Er zijn ook niet veel mensen die DNP zouden nodig moeten hebben. Normaal heb je je voeding toch wat op orde voor je met AAS, GH, T3 begint, en die combinatie houd je ook relatief droog. Dus dan ligt DNP voor mij een beetje in een niche voor mensen die echt een probleem hebben om op korte termijn een deadline te halen, en dat zijn er niet zoveel denk ik.
belangrijkste met DNP is dat je traag opbouwt (telkens 5 dagen tussen de verhoging). We weten niet wat de precieze halfwaarde tijd is, bronnen verschillen daar over, maar we weten wel dat de effecten zich enkele dagen doorzetten. Voor rekenkundige doeleinden gebruiken we (overigens met success) een halfwaarde van 36uur. Heel belangrijk is supplementatie met Vitamine C, E en curcumine. Waarschijnlijk niet nodig in de dosissen die sommigen aanraden, van grammen per dag, maar extra is ZEKER nodig. Rare is dat meeste mensen niet eens weten waarom. Heeft te maken met de depletie van die twee vitaminen in de ogen door ROS productie, die zou kunnen leiden tot cataract vorming.
Het is ook niet aangenaam. Je wordt compleet lethargisch, je kan niets meer doen, als je gek genoeg bent om het in de zomer te nemen kun je best zorgen dat je ten alle tijde een koude douche of een walk-in freezer dichtbij hebt, want het is echt niet leuk. Op het einde van langere kuren ermee is het niet ongewoon om in putje winter in een aparte kamer te slapen met het raam open, een handdoek rond je kussen en een ventilator op je gericht, en dan wordt je soms nog zwetend wakker.
Er zijn blijkbaar ook mensen die met minder al resultaten boeken. Zeker in Engeland een trend om 125mg per dag te nemen voor lange duur. Zou bij mij niet pakken denk ikMaar goed, die mensen krijgen dan blijkbaar ook last van het vliegend schijt enz, waar ik dan gelukkig weinig last van had. Na een week of twee mag je je wel verwachten aan fluogele pis en sperma (om je maar een idee te geven wat voor smerigheid dit is - blijf dus zeer indachtig dat je vergif aan het nemen bent).
Btw, er was blijkbaar ooit in engeland een geval van een meisje die DNP overdosis opzettelijk nam om zelfmoord te plegen, dus mss even goed om er op te wijzen dat dit een bijzonder gruwelijk en trage dood is. Iedereen die het ooit al gebruikte in een degelijke dosis kan getuigen dat het al niet comfortable is in een therapeutische dosis.
2.Zie geen reden waarom vrouwen anders zouden reageren. Maar dosis is in functie van spiermassa en mitochondriale dichtheid, dus dosis zal stukken lager moeten voor een vrouw.
3.Ik geloof er sterk in als een MINIMUM time off voor mensen die zeker zijn dat ze off willen blijven komen.
---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------
Ik moet nu ook wel bekennen als ik jonger was dat ik het ook geen zo'n makkelijke beslissing zou vinden hoor. Als je nog kinderen wil kijk je toch aan tegen 2x HCG per week, wat een ongemak en een serieuze meerkost, en dat voor een aanzienelijke tijd. Dat zou voor mij ook wat terughoudendheid veroorzaken. Maar goed, ik heb er al 2, dus als ik nu weer zou gebruiken dan is het voor altijd.
Dit, wil nog kinderen, en turkse vrouwen willen toch altijd een kind van je. Zou wel ****ed up zijn als ik steriel zou zijn omdat ik breed wil zijn
Als k 30 ben en al kinderen heb kan ik zelf trten als mn test nog laag is. Ik ben 21 en heb geen kinderen , nu trten lijkt me dom
Simpele hcg kuur van zo'n 3 maanden en je kan je partner gevruchten.