Ligt in 99% van de gevallen aan de man
zou ik niet weten, ik weet alleen dat het voor mij een belangrijk aspect is, en of het nu aan mij of aan haar ligt, dat ik een langetermijnsrelatie niet zou zien zitten met iemand die maar 1 maal per 2-3 weken wil. Maar goed dat zijn ook de wijsheden van het ouder worden, dat je beseft dat er voorwaardes zijn aan een succesvolle relatie die verder gaan en wereldlijker zijn dan elkaar graag zien.
Filosofische bedenking die ik me de andere dag ook maakte, nu we toch off topic gaan, is dat ik niet snap waarom de meeste mannen een vrouw die meteen met ze in bed duikt, of zich sexy kleed als een sl*t of een h**r gaan bestempelen. Voor mij zegt zoiets al "dit is een vrouw die tenminste al enkele van mijn criteria voldoet : ze ziet er goed uit, ze toont het graag en ze heeft er evenveel zin in als ik". Lijkt me er eentje om te houden toch ? En natuurlijk het feit dat ik die mannen haat omdat vrouwen gereserveerder doen tegen mij omwille van die slechte ervaringen ...
Of het oude gezegde "waarom de koe kopen als je de melk voor niets krijgt". Als dat waar was, dan is het hele commerciele gegeven op een grove fout gebaseerd, want nagenoeg alle firma's geven gratis staal weg om hun waar aan te prijzen. Dus als die melk goed is (and damn my wife's milk is good

) dan betaal je zelfs wat meer voor die koe

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------
ach denk dat big cat het ook wel keer leuk vind om gewoon te praten ipv overal maar antwoord op te moeten geven..;p
Zolang het niet te ver of te long off topic gaat, moet het hier wat mij betreft zeker niet altijd serieus blijven
mijn leuke periode komt er weer aan, straks na de nakuur.. nu moet ik vragen om coïtus ( niet letterlijk) maar straks hoeft het niet meer zo vaak en dan begint zij, kan niet beter haha.
Ik heb die perioden gehad, uitgebreid. Als je natty een wedstrijdvoorbereiding doet, of als je idd lang aan de HCG moet na een lange tijd "on", en eerlijk ik vond het allemaal verschrikkelijk. Geen libido is afschuwelijk. Het is niet een andere heel belangrijk aspect van je leven die wegvalt, maar het is ook stuk identiteit, een deel van hoe je je interesse in mensen toont, die verdwijnt. Ik merk ook dat ik veel meer doe voor men vrouw, haar veel beter behandel, veel liever ben, als men libido hoog is.