MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Like
Waarderingen: MrJ
Haha dat extra geluid vind men vriendin juist wel leuk, weet ze dat ze het goed doet:p
Maar afwissellen, BJ genoeg dingen om op adem te komen:p
Op tren wil ik niets anders:p

:roflol: Als mijn vriendin mij er op die leeftijd 3 dagen lang niet overheen laat gaan had ik dr de deur gewezen, wat een onzin zeg. Moet het als ik off ben toch ook 1-2 keer p/d hebben anders vindt ik het geen relatie.:D

:roflol: Als mijn vriendin mij er op die leeftijd 3 dagen lang niet overheen laat gaan had ik dr de deur gewezen, wat een onzin zeg. Moet het als ik off ben toch ook 1-2 keer p/d hebben anders vindt ik het geen relatie.:D

Wat is off ? :p

En "op die leeftijd" ? Op gelijk welke leeftijd ja. Grootste oorzaak van erectieproblemen bij mannen boven de 45 ? Vrouwen boven de 45 ...

Beste wensen BC!

Wat is off ? :p

En "op die leeftijd" ? Op gelijk welke leeftijd ja. Grootste oorzaak van erectieproblemen bij mannen boven de 45 ? Vrouwen boven de 45 ...

'toen ik nog off ging':D Op 21 jaar zou je toch denken dat er meer gecoïtust wordt dan op je 45ste. Tenzij je op tren zit natuurlijk. :p

Omdat het ondertussen al is verteld.
Dat je zaakje niet krimpt betekend niet dat je zelf nog test produceert.
Het is dus geen goed idee om uit te gaan van je krimp.
Dat weet ik, ik heb me ingelezen :) Ik vermeld ook dat ik volgende kuur wel hcg wil gebruiken. Het was enkel de vraag of er een groot verschil zat tussen in de 6e week beginnen met hcg, of geen hcg. Natuurlijk is het beter dat je het van in het begin zet.

Alles beter dan niks vermoed ik, maar ideaal is het niet :p

Ok, bedankt voor je reactie :) Ga waarschijnlijk toch van in het begin de hcg zetten, is niet zo'n grote meerkost uiteindelijk en heb een mini-ijskast gekocht voor op mijn kamer, voor mijn 'platte kaas (kwark) en supps' e.d. :p

Bij het blasten en cruisen, gebruik je dan zelf altijd test/tren in je blasts? Waarbij je dan bv bij een bulk de test omhoog zwiert en bij een cut mast bijvoegt?

Bij het blasten en cruisen, gebruik je dan zelf altijd test/tren in je blasts? Waarbij je dan bv bij een bulk de test omhoog zwiert en bij een cut mast bijvoegt?

Puur hypothetisch uiteraard ... maar altijd moderate test, high tren en wat mast, of het nu bulk of cut is. eventueel eens een cruise+blast waar ik begin met bold en lagere test en die dan door de blast laat lopen.

Puur hypothetisch uiteraard ... maar altijd moderate test, high tren en wat mast, of het nu bulk of cut is. eventueel eens een cruise+blast waar ik begin met bold en lagere test en die dan door de blast laat lopen.

Merci, duidelijk!

Hoe bedoel je dit?
Als je langzamer dropt in kcal hoef je minder diep te gaan? :p

Big Cat wat is jouw mening betreft vet/vezels tijdens je insuline meal nadat de levels gestabiliseerd zijn door suikers.

laatste keer moest ik van 17% vet naar 5% in drie maanden, dan is het best drastisch :D. Nu zorg ik er voor dat me vet niet meer zo hoog komt.

haha heb niets te klagen maat;p als ze geen zin heeft doet ze alsnog wel haar best bij mij, maar als ik op tren ben kan ik zo 3/4 keer op een avond om dan smorgens te zeggen: schatttt:rolleyes: en dan heeft ze er niet zo n zin in ivm rauwigheid enz.

Geef je chick dan ook tren, problem solved :D

haha heb niets te klagen maat;p als ze geen zin heeft doet ze alsnog wel haar best bij mij, maar als ik op tren ben kan ik zo 3/4 keer op een avond om dan smorgens te zeggen: schatttt:rolleyes: en dan heeft ze er niet zo n zin in ivm rauwigheid enz.

Daarom hebben ze meer dan een gaatje he ;) Maar ja, meestal hebben ze hun limiet bij 3/4 keer per dag voor ze lastig gaan doen. Maar dan doe je wat dominanter, gaat het meestal nog wel een keer :p En tussenin veel lief doen he ;) Voor wat hoort wat. Ze weet dat ze als een princesje behandeld wordt als men libido hoog is :p

Laatst bewerkt:
Big Cat, ik ben met de feestdagen nogal dik geworden als gevolg van niet trainen en veel drinken. Nou wil ik een cut in gaan zetten op deficit van 500 kcal, totdat ik op een procent of 8 zit. Ik schat dat ik nu rond de 13 zit. Zou jij het aanraden om BCAA's te kopen, of is dit weggegooid geld? Mocht het van belang zijn, ik ben geen kuurder.

Big Cat, ik ben met de feestdagen nogal dik geworden als gevolg van niet trainen en veel drinken. Nou wil ik een cut in gaan zetten op deficit van 500 kcal, totdat ik op een procent of 8 zit. Ik schat dat ik nu rond de 13 zit. Zou jij het aanraden om BCAA's te kopen, of is dit weggegooid geld? Mocht het van belang zijn, ik ben geen kuurder.

dit is niet echt de topic voor zulke vragen. en ja bcaa is handig bij cardio op lege maag. hoef je geen scientific uitleg voor te hebben.

dit is niet echt de topic voor zulke vragen. en ja bcaa is handig bij cardio op lege maag. hoef je geen scientific uitleg voor te hebben.

Oke my bad. Ik zou persoonlijk niet weten waar ik wetenschappelijke onderbouwingen kan vinden voor dergelijke producten, en van wat webshops zeggen hoef ik natuurlijk niks te geloven. Vandaar.

BCAA's in gigantische hoeveelheden helpen ietwat tegen spierverlies, maar in zowat ALLE gevallen zijn BCAA's GIGANTISCHE geldverspilling. Het werk van BCAA's op spiereiwitsynthese kan alleen plaatsvinden bij voldoende van alle EAA's. Dat wil zeggen als je BCAA's alleen neemt, of in combinatie met intact eiwit waardoor ze eerder bij de spier zijn dan de andere EAA's, ze eigenlijk weinig of niets doen. Hun anti-catabole werking is zuiver een functie van hun plaatsvervangend effect op andere energiebronnen. Dat wil zeggen, gezien prijs, smaak en gebruiksgemak, dat je letterlijk altijd, altijd voordeliger en effectiever uitkomt door intacte eiwitten te kopen, hetzij voeding, hetzij eiwitshakes (whey of caseine vooral dan). Zeker omdat alanine en glutamine meer geschikte bronnen zijn voor gluconeogenese. Dus mij zul je nooit, nooit BCAA's zien kopen, want voor hetzelfde geld koop ik bv whey die beter smaakt, beter zen werk doet en makkelijker in gebruik is. Iemand die 200g hoogwaardig eiwit op een dag eet, heeft al makkelijk 30g BCAA's binnen.

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Ik geloof al niet in cardio, laat staan op een lege maag met supplementen waarvoor er betere alternatieven zijn.

ik geloof ook niet in cardio, lig liever in bed te maffen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven