Ff iets wat mij intressant lijkt;
Als je on bent, tren mast t3 alles.
zou je caber/prami kunnen nemen om je prolactine in de kiem te smoren.
Niet nodig, tren verlaagt op zich al prolactine door licht anti-progesterone werking, sterke estrogeen onderdrukking en hoog androgeen effect. Mensen die tren beginnen en reeds hoog prolactine hebben kunnen wat probs met prolactine krijgen zoals lactatie, omdat dit hetzelfde principe is bij zwangere vrouwen. Tijdens zwangerschap stijgen estrogeen en progesterone en dus ook prolactine, maar estrogeen en progesterone remmen ook de werking van prolactine. Na de geboorte dalen estrogeen en progesterone snel, en volgt er een stimulatie van de tepel waardoor prolactine begint te werken en je melkafscheiding krijgt.
verschil is dat bij tren kort daarna vanzelf prolactine sterk zal dalen. Helaas blijft echter het probleem waarom je een hoog prolactine gehalte had. Kan gewoon zijn dat je op 1g test en 1g deca zat zonder anti-e, dan no problem. Als het echter een prolactinoom was, dan kun je best eens bij de dokter langs want dan zal tren het ook niet verlagen (en kun je waarschijnlijk iets op voorschrift krijgen)
Dus nee, voor meeste mensen absoluut geen enkel nu om caber/prami of bromo te nemen. Die laatste heb ik ooit eens een pil van genomen en ben ik een week ziek van geweest. Als je tren neemt moet je libido normaal skyhigh gaan, houd je het uren vol en wordt je borst zo hard dat je er glas mee kan snijden. Als dat niet zo is, best uitzoeken waarom, maar het ligt niet aan de tren zelf.
Nu het deel wat ik interessant vind, heb je tijdens het gebruik van caber dan een unstoppable libido?
Aangezien na de coïtus prolactine omhoog gaat en dit met caber niet kan ? Dat je overdreven gezegd kunt klaarkomen wat je wilt maar die drang naar coïtus blijft?
heeft niets met libido te zien, maar met de refractory periode. Hoe lager je prolactine, hoe lager je refractory periode : de periode die je nodig hebt om hem na het klaarkomen weer recht te krijgen. Op tren zal die doorgaans inderdaad een stuk korter zijn. Dus als je dan al anderhalf uur ipv half uur meegaat, en hem na 10 minuutje matjes likken alweer recht heb, dan ga je wel een eindje door

Mijn record ligt op 11u en 8 keer klaarkomen. Of wat dan nog voor klaarkomen doorgaat, tegen dan komt er poeder uit

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------
misschien al eerder gevraagd, maar big cat. Wat als je tijdens 500mg test je ballen nogsteeds een redelijke formaat hebben tov off zijn, wat kan je hieruit concluderen? zal je herstel dan ook sneller zijn bijvoorbeeld?
btw zonder gebruik van hcg
Ze hebben al die tijd niet gewerkt, dus zelfs als er daadwerkelijk niks gekrompen is (en dat betwijfel is, zal mss gewoon miniem geweest zijn) dan nog zal herstel minder snel zijn dan als ze die hele tijd natuurlijk gewoon doorwerkten.
---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------
big cat wat raad jij aan als tweede kuur na 10weken 500mg test-e
doelstelling is om bij laag vet percentage die harde look te krijgen die alleen met aas te bereiken is.
dus hypothetisch om van 89kg 13% naar 91kg 8% te gaan
Voor iedereen die op test al geen rare dingen ging doen, probeer ik doorgaans daarna zo snel mogelijk tren bij te doen. Dus afhankelijk van hoe goed je ging op 500 test ofwel 250/400 of 500/400.