- Waardering
- 341
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 6%
Bedankt voor de uitleg, momenteel zijn ze in de USA voornamelijk in de ban van:
- Dimethandrostenol (Mithras = hybrid van superdrol en phera) blijkt dat het niet de wet-bulker is die ze hadden verwacht, het geeft eerder krachttoename en hardheid.
Deze noemde ik al bij Epi
- 3,3-azo-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol (Triumphalis) hierover zijn de meeste dan zeer tevreden over !
Methazine, maar dan lijkt DMZ toch net iets potenter.
- 7a-methyl-estra-4-en-3,17-dione (MENT) Hieruit blijkt dat het ideaal zou zijn om te stacken met producten die libido omlaag halen, voornamelijk preworkout zou het ook voor de nodige pumps en agressie kunnen zorgen.
MENT zelf is heel effectief, maar dit is een dione prohormoon en die hebben doorgaans een tamelijk lage conversie, dus dosis zal waarschijnlijk ook aan de hoge kant moeten liggen, al helemaal omdat je veel gaat verliezen omdat dit niet bepaald oraal actief is. In elk opzicht een klassiek prohormoon dus.
Maar dan zonder de methyl groep die Desoxy zo sterk maakte.
Die gaat al een eind mee, werd nog gemarket als een soort tren, maar is het verre van. Ook eerder progestageen dan androgeen in natuur.
- 17β-hydroxy-7α-methylestr-4-en-3-one acetate (Trest) Deze schat men hoger in dan MENT en wordt daarom dus vaak gebruikt of zelfs gecombineerd met MENT om feel good gevoel te krijgen en om lethargie tegen te gaan.
Zou sowieso beter zijn gezien dit geen prohormoon is, maar helaas niet oraal actief. Trestolone injects zijn tamelijk effectieve massbuilders echter.
- 11-ketotestosterone (XIKT, ook nog andere benamingen) Hier heb ik nog niet super veel van gelezen maar zou goed werken als bridge of voor beetje vetverlies in de hand te werken als solo compound maar kostprijs is wel ongelofelijk hoog.
Laatst nog wat research over zien passeren, zou ook bijzonder effectief cortisolonderdrukkend zijn door 11b-HSD inhibitie, dus ik vermoed op langere termijn ook wat toename van kracht, agressie, schommelingen in bloedsuikerspiegel, daling in uithoudingsvermogen etc.
-4-chloro-17α-methyl-androst-4-en-17β-ol-3-one (Methylclostebol) zou beter moeten zijn dan P-mag maar in de UK zijn ze nog niet overtuigd en houden ze het gewoon met Pmag.
Welke was P-mag ? Deze herinner ik me was alleszins behoorlijk sterk volgens Vida, voor wat dat waard is natuurlijk

- Methandrostenolone Oxime (dianadrol) Momenteel heb ik er nog geen reviews van gelezen omdat ik niet hou van gesponsorde logs.
Ook nog niet tegengekomen. Zal afhangen van of de oxime groep gemetaboliseerd wordt, in dat geval heb je dbol. Lijkt dbol gewoon beter.
---------- Toegevoegd om 00:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------
Wat ik ook niet snap is dat mensen met een slecht werkende schildklier wel soms 150 mcg per dag nemen. Als ik 50 mcg neem dan stopt mn schildklier zelf met aanmaken? Hoe kunnen andere mensen 150 mcg nemen en dat ik niet boven de 75 mcg kan door bijwerkingen als voorbeeld
Denk dat je denkt aan T4. T3 wordt ook niet zoveel meer voorgeschreven. Acute bijwerkingen ga je er niet van hebben, vroeger werd T3 op en af getaperd tot 200 µg over 3 weken, maar op langere termijn vormt het risico bij de ontwikkeling van linkerventrikelhypertrofie.

Ben overigens wel ****ing moe, alsof ik helemaal niets meer slik, terwijl mijn bloedwaarden in orde zijn. Word er schijtziek van.