Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de uitleg, momenteel zijn ze in de USA voornamelijk in de ban van:
- Dimethandrostenol (Mithras = hybrid van superdrol en phera) blijkt dat het niet de wet-bulker is die ze hadden verwacht, het geeft eerder krachttoename en hardheid.

Deze noemde ik al bij Epi

- 3,3-azo-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol (Triumphalis) hierover zijn de meeste dan zeer tevreden over !

Methazine, maar dan lijkt DMZ toch net iets potenter.

- 7a-methyl-estra-4-en-3,17-dione (MENT) Hieruit blijkt dat het ideaal zou zijn om te stacken met producten die libido omlaag halen, voornamelijk preworkout zou het ook voor de nodige pumps en agressie kunnen zorgen.

MENT zelf is heel effectief, maar dit is een dione prohormoon en die hebben doorgaans een tamelijk lage conversie, dus dosis zal waarschijnlijk ook aan de hoge kant moeten liggen, al helemaal omdat je veel gaat verliezen omdat dit niet bepaald oraal actief is. In elk opzicht een klassiek prohormoon dus.

- 5a-androst-2-ene-17b-ol acetate (desoxy)

Maar dan zonder de methyl groep die Desoxy zo sterk maakte.

- Estra-4,9-diene-17b-ol-3-one acetate (dienolone)

Die gaat al een eind mee, werd nog gemarket als een soort tren, maar is het verre van. Ook eerder progestageen dan androgeen in natuur.

- 17β-hydroxy-7α-methylestr-4-en-3-one acetate (Trest) Deze schat men hoger in dan MENT en wordt daarom dus vaak gebruikt of zelfs gecombineerd met MENT om feel good gevoel te krijgen en om lethargie tegen te gaan.

Zou sowieso beter zijn gezien dit geen prohormoon is, maar helaas niet oraal actief. Trestolone injects zijn tamelijk effectieve massbuilders echter.

- 11-ketotestosterone (XIKT, ook nog andere benamingen) Hier heb ik nog niet super veel van gelezen maar zou goed werken als bridge of voor beetje vetverlies in de hand te werken als solo compound maar kostprijs is wel ongelofelijk hoog.

Laatst nog wat research over zien passeren, zou ook bijzonder effectief cortisolonderdrukkend zijn door 11b-HSD inhibitie, dus ik vermoed op langere termijn ook wat toename van kracht, agressie, schommelingen in bloedsuikerspiegel, daling in uithoudingsvermogen etc.

-4-chloro-17α-methyl-androst-4-en-17β-ol-3-one (Methylclostebol) zou beter moeten zijn dan P-mag maar in de UK zijn ze nog niet overtuigd en houden ze het gewoon met Pmag.

Welke was P-mag ? Deze herinner ik me was alleszins behoorlijk sterk volgens Vida, voor wat dat waard is natuurlijk :p

- Methandrostenolone Oxime (dianadrol) Momenteel heb ik er nog geen reviews van gelezen omdat ik niet hou van gesponsorde logs.

Ook nog niet tegengekomen. Zal afhangen van of de oxime groep gemetaboliseerd wordt, in dat geval heb je dbol. Lijkt dbol gewoon beter.

---------- Toegevoegd om 00:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

Wat ik ook niet snap is dat mensen met een slecht werkende schildklier wel soms 150 mcg per dag nemen. Als ik 50 mcg neem dan stopt mn schildklier zelf met aanmaken? Hoe kunnen andere mensen 150 mcg nemen en dat ik niet boven de 75 mcg kan door bijwerkingen als voorbeeld

Denk dat je denkt aan T4. T3 wordt ook niet zoveel meer voorgeschreven. Acute bijwerkingen ga je er niet van hebben, vroeger werd T3 op en af getaperd tot 200 µg over 3 weken, maar op langere termijn vormt het risico bij de ontwikkeling van linkerventrikelhypertrofie.

Wat ik ook niet snap is dat mensen met een slecht werkende schildklier wel soms 150 mcg per dag nemen. Als ik 50 mcg neem dan stopt mn schildklier zelf met aanmaken? Hoe kunnen andere mensen 150 mcg nemen en dat ik niet boven de 75 mcg kan door bijwerkingen als voorbeeld

Ik slik 150mcg per dag (wel T4), maar mijn schildklier werkt helemaal niet meer ;) Ben overigens wel ****ing moe, alsof ik helemaal niets meer slik, terwijl mijn bloedwaarden in orde zijn. Word er schijtziek van.

Oja, in.

Ik slik 150mcg per dag (wel T4), maar mijn schildklier werkt helemaal niet meer ;) Ben overigens wel ****ing moe, alsof ik helemaal niets meer slik, terwijl mijn bloedwaarden in orde zijn. Word er schijtziek van.

Oja, in.
Waarom werkt je schildklier niet meer?

---------- Toegevoegd om 00:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

Deze noemde ik al bij Epi

Methazine, maar dan lijkt DMZ toch net iets potenter.

MENT zelf is heel effectief, maar dit is een dione prohormoon en die hebben doorgaans een tamelijk lage conversie, dus dosis zal waarschijnlijk ook aan de hoge kant moeten liggen, al helemaal omdat je veel gaat verliezen omdat dit niet bepaald oraal actief is. In elk opzicht een klassiek prohormoon dus.

Maar dan zonder de methyl groep die Desoxy zo sterk maakte.

Die gaat al een eind mee, werd nog gemarket als een soort tren, maar is het verre van. Ook eerder progestageen dan androgeen in natuur.

Zou sowieso beter zijn gezien dit geen prohormoon is, maar helaas niet oraal actief. Trestolone injects zijn tamelijk effectieve massbuilders echter.

Laatst nog wat research over zien passeren, zou ook bijzonder effectief cortisolonderdrukkend zijn door 11b-HSD inhibitie, dus ik vermoed op langere termijn ook wat toename van kracht, agressie, schommelingen in bloedsuikerspiegel, daling in uithoudingsvermogen etc.

Welke was P-mag ? Deze herinner ik me was alleszins behoorlijk sterk volgens Vida, voor wat dat waard is natuurlijk :p

Ook nog niet tegengekomen. Zal afhangen van of de oxime groep gemetaboliseerd wordt, in dat geval heb je dbol. Lijkt dbol gewoon beter.

---------- Toegevoegd om 00:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

Denk dat je denkt aan T4. T3 wordt ook niet zoveel meer voorgeschreven. Acute bijwerkingen ga je er niet van hebben, vroeger werd T3 op en af getaperd tot 200 µg over 3 weken, maar op langere termijn vormt het risico bij de ontwikkeling van linkerventrikelhypertrofie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Deze bedoel ik, is dit dan t4?

Waarom werkt je schildklier niet meer?

Hashimoto, kwamen er op mijn ~15e achter, maar toen werkte die al helemaal niet meer. Mijn gezondheid werd vanaf mijn 12e hard minder.

Edit: slik sinds 2 maanden 137.5mcg, zat op 150mcg. Was eerste 1 tablet van 150mcg thyrax, nu 1 tablet van 125mcg euthyrox en halve tablet van 25mcg (thyrax).

Is dit het boek van Vida waar je naar refereert? Of heeft hij nog een recenter boek?

Androgens and anabolic agents: chemistry and pharmacology uit 1969

Is dit het boek van Vida waar je naar refereert? Of heeft hij nog een recenter boek?

Androgens and anabolic agents: chemistry and pharmacology uit 1969

Ja, die ;) Denk dat die mens al dood is, dat we geen boeken meer van hem moeten verwachten :p

Gelijk maar een vraag, geen idee of dit hier juist is maar het is een poging waard.

Zoals hierboven aangegeven slik ik een jaar of 6 T4, maar ik ben nooit klachtenvrij geweest en vraag me af wat ik nog kan doen om het net iets beter te maken. Zo heb ik bijvoorbeeld nog steeds last erge moeheid.

Gelijk maar een vraag, geen idee of dit hier juist is maar het is een poging waard.

Zoals hierboven aangegeven slik ik een jaar of 6 T4, maar ik ben nooit klachtenvrij geweest en vraag me af wat ik nog kan doen om het net iets beter te maken. Zo heb ik bijvoorbeeld nog steeds last erge moeheid.

Als ze bloed checken, kijken ze naar je vrije T3 ? of enkel TSH en T4 ? Doorgaans durven dokters nogal aan de lage kant blijven. Maar kan zo niet oordelen, want moeheid kan natuurlijk door veel dingen komen.

Als ze bloed checken, kijken ze naar je vrije T3 ? of enkel TSH en T4 ? Doorgaans durven dokters nogal aan de lage kant blijven. Maar kan zo niet oordelen, want moeheid kan natuurlijk door veel dingen komen.

Pff goede vraag, dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Ik weet wel dat ergens in het begin één van mijn waarden rond de 500 lag en die moest naar de ~6.

Sommigen merken goede verbetering door naast de T4 een kleine dosis T3 toe te voegen.
T4 moet nog altijd geconverteerd worden voordat het actief (T3) wordt.

Sommigen merken goede verbetering door naast de T4 een kleine dosis T3 toe te voegen.

Of zelfs pure T3, maar dan moet je wel de arts en de apotheek meekrijgen, want bv in belgie bestaat T3 niet meer. Maar als je er voorschrift voor hebt dan bestellen sommige apotheken het nog voor je in Frankrijk. Als je T3 nog erg laag blijft bij 150 micro T4, dan kan het goed zijn dat je beter af bent met 25 micro T3. Maar opnieuw, dat mag ik basis van wat ik hier weet niet concluderen. Moe zijn kan veel oorzaken hebben ;)

4-chloro-17a-methyl-andros-4-ene-3b, 17b-diol (Pmag)

Over trest zijn ze overwegend positief met orale toevoeging vaak gaan ze niet hoger dan 45 omdat anders de bloat en gyno te erg wordt (dit blijkt niet bij iedereen het geval) maar nu iron legion gebruik maakt van salvo zijn veel mensen gebruik aan het maken van vloeibare/inwrijfbare trest/desoxy/... en sommige dan ook weer injecties aangezien je de grondstoffen gewoon kunt aankopen.

BigCat wat is jou mening over volgende Prohormonen:

1-Androstene-3b-ol-17-one (1-DHEA)
4-Androstene-3b-ol, 17,one (4-DHEA)
19-NorAndrost-4-ene-3b-ol, 17-one

Sommige brands beweren dat bovenstaande niet lever toxisch zijn. Klopt dit ?

En hoe effectief kunnen deze PH's zijn?

Stel dat deze ph's iets minder gains geven maar wel veel veiliger zijn, dan zouden het in principe goede alternatieven zijn toch?

Wat ik merk op verschillende boards is dat PH voornamelijk in de states minder en minder gebruikt worden als stand-alone terwijl dit in de UK wel nog is. In de blast periode gaat men in de USA bijna altijd PH's toevoegen in de plaats van de standaard kickstarter als dbol/winny/anavar/...

Persoonlijk denk ik dat het ook zijn voordelen heeft omdat als je ervanuit gaat dat je een kickstart maar 4 weken doet, dan kan je overwegen om een zeer sterke DS/PH te nemen zoals superdrol/M1T/MDIEN waarbij je op een tijdsbestek van 4 weken toch al snel 5kilo of meer kunt gaine. Momenteel ken ik iemand die M1T aan het draaien is tegen 15mg/dag only en toch op nog geen week tijd 2kg bij is en deze heeft toch al nodige ervaring met aas.

Ken er zelfs die op epi-halo-tren combo voor 6 weken (ripper 58 van dragon) meer dan 6kg bijkwamen en daarvan nog het merendeel behielden.

Andere tester van epi haalde 6kg in 3 weken, wel in een bulk voedingsschema maar toch, geeft volgens mij toch mogelijkheden aan om PH/DS meer en meer toe te passen.

Mja als die PH's wel facking giftig voor je zijn zou ik ze liever niet te vaak gebruiken per jaar. Ben er nog wel altijd benieuwd naar, misschien dat ik Epi een keer toevoeg aan een kuur ofzo. Iemand een idee wat je zou kunnen toevoegen aan een test/deca cleanbulk kuur? :)

Of zelfs pure T3, maar dan moet je wel de arts en de apotheek meekrijgen, want bv in belgie bestaat T3 niet meer. Maar als je er voorschrift voor hebt dan bestellen sommige apotheken het nog voor je in Frankrijk. Als je T3 nog erg laag blijft bij 150 micro T4, dan kan het goed zijn dat je beter af bent met 25 micro T3. Maar opnieuw, dat mag ik basis van wat ik hier weet niet concluderen. Moe zijn kan veel oorzaken hebben ;)

Ik zal eens kijken of dat een optie is, zodra mijn medicatie weer op is. Ik herinner me heel vaag dat ze op zowel TS, T3 als op T4 testen.

Bedankt voor de informatie in ieder geval!

Mja als die PH's wel facking giftig voor je zijn zou ik ze liever niet te vaak gebruiken per jaar. Ben er nog wel altijd benieuwd naar, misschien dat ik Epi een keer toevoeg aan een kuur ofzo. Iemand een idee wat je zou kunnen toevoegen aan een test/deca cleanbulk kuur? :)

Denk dat het daarom ook maar voor korte periode wordt gebruikt van 3-4 weken ;)
Zijn zoveel opties als je kunt zien aan mijn posts en die van big cat en ze blijkt te groeien.

BigCat,

Lees vaak op uk boards dat ze on cycle vaak ook clomid meelaten lopen, wat is jou inkijk daarop

Hey poes! Das lang geleden :) Stopped by just to say :wave:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven