AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da's easy. Als je niet meer afvalt moet je minder gaan eten. Of juist even een refeed(je) doen.
Ik wil niet afvallen maar vet verliezen met zo min mogelijk spierverlies,dus ik vraag me af welke aas BC denkt dat ik eventueel kan uppen of toevoegen aan me cycle om dat proces te versnellen thats all.
Het dieetproces heb ik redelijk onder controle eindelijk voornamelijk gefocused op card inname later op de dag,dit werkt voor mij.
Maar thanks Mike ik snap wat je bedoel.

Hoi Big-Cat,

Een vraagje omtrent het gebruik van tren. Als je op 500 mg. test-e, 400 mg. mast-e en 400 mg. tren-e last hebt van sides zoals een verminderd libido en wat lethargie, hoor je vaak dat je test wat verlagen (in dit geval bijvoorbeeld naar 250 mg. test-e, 200 mg. mast-e en de tren op 400 mg. laten) minder bijwerkingen geeft van tren. Wat is jouw ervaring hiermee? En enig idee waardoor dit komt?
Thx!

Lijkt me wel eigenaardig dat je op die dosissen last hebt van lethargie en verminderd libido. Was je toevallig een anti-e aan het gebruiken of zo ? Mijn ervaringen op 500 test, 500 test/400 tren en 500 test/800 tren/400 mast zijn eigenlijk echte feelgood ervaringen. Ik kan zowat los door muren nken, zeker met tren erin, en voel me na week of 4 als superman.

Die 10 sets. Hoe moet ik dat zien? Hoeveel herhalingen, intensiteit, focus op negatief?
Had deze gemist. Wel bijv. met benchpress, neem als max 100% die je wilt behalen in je laatste setje met hoge intensiteit en laag volume, dan als volgt:
10-15 reps 50%
10 reps 60%
8 reps 70%
6 reps 80%
5 reps 90%
2-4 reps 100%
10 reps 70%
10 reps 70%
15 reps 50%
15 reps 50%

Lijkt een heel hoog volume, terwijl de eerste setjes, zeker de eerste 2, meer zijn om op te bouwen naar een hoog gewicht voor slechts enkele reps. Ik varieer hier ook in.

Focus is niet perse op negatief. Eccentrische fase gewoon wat langzamer dan de concentrische fase, en zorgen dat de hele oefening 'vloeiend' loopt, dus niet ergens aan het einde van de concentrische of eccentrische fase pauzeren.

Hey Big-C. even een vraagje (ik weet niet zeker of je hier toevallig verstand van hebt).

Het zit namelijk zo. ik ben namelijk al een poosje matig/zeer depressief.
Nou vroeg ik mij af of er lichamelijke oorzaken kunnen zijn die hier een groot aandeel in hebben.

Ik heb onlangs al mijn hormoonwaarden laten testen en deze zijn ok.

Echter na een beetje research ben ik erachter gekomen dat er ook een hele hoop ander zaken kunnen bijdragen aan psychische problemen. om een paar voorbeelden te noemen.

- Voedsel allergieen (gluten, zuivel, lactose,) kortom een anti-inflammatory dieet?. testen op igE / igG misschien?
- Verhoogde leverwaarden misschien?
- Vitaminen B tekort ?
- Andere mogelijke Allergieen ?
- afwijkende cholesterol waarden ?
- Cortisol ?
- Diverse metalen tekorten / overschotten in het lichaam ?
- schildklier problemen ?

Schieten er jou toevallig nog zaken te binnen waarvan je zegt. dat moet je laten testen?
En weet jij toevallig de namen van de bloedonderzoeken van de hierboven aangegeven (mogelijke) oorzaken?

Ik ben al getest op mn testosteron, oestradiol, lh, fsh, vrij test, bloedarmoede, pfeiffer. en dit kwam allemaal goed uit de testen.

Ik heb al bij mijn arts en Psyocho-therapeut aangekaart dat ik graag een check-up wilde inclusief allergieen etc etc. maar mijn arts voelt hier niks voor. en mn therapeut snapt geen hol van het lichamelijke stelsel blijkbaar. (dit neem ik haar ook niet kwalijk).

Graag jou input als je er iets van weet. (hulp word zeer gewaardeerd).

Lage cort kan je ook afwisselend depri en aggresieve buien geven. Maar nee, is iets waar ik bitter weinig verstand van heb, net omdat ik vind dat het veelaal tussen de oren zit als er geen HEEL duidelijke fysieke oorzaak is. Je moet ook weten ik ben opgegroeid thuis met een vader als dokter, en die geloofde niet eens in veel van die moderne aandoeningen :p Licht autisme, chronisch vermoeidheidssyndroom, ADHD (en ik HEB effectief ADHD, hij trouwens ook) moest je bij hem niet mee afkomen. Dat bestond volgens hem niet.

En deels ook de mentaliteit die je in deze sport kweekt zegt je gewoon dat je hoe je je ook voelt, je maar even moet nadenken dat er weinig reden is om depri te zijn, je reet oppikken en gaan trainen.

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Half-leven van aspirine is wel vrij variabel afhankelijk van de dosering die je neemt (toenemend met hogere doseringen) door het verzadigen van diens metabole pathways. Het blijft effectief m.b.t. de bloedplaatjes omdat deze geen celkern hebben en dus geen COX kunnen produceren. De bloedplaatjes zelf moeten dus vernieuwd worden en dat is 'n relatief traag proces. Vandaar dat het effectief is hiervoor met zo'n lage dosis 1 maal daags.

Ik zal eens kijken of ik iets in elkaar kan steken met wat concretere cijfers, maar het lijkt erop dat slechts in hele geringe mate aspirine heelhuids in de circulatie belandt bij dergelijke doseringen, en zodoende evt. in spierweefsel.

Ken overigens ook alleen de 100 mg tabs, en die zijn dan ook weer dermate klein dat je geen halfjes kunt nemen.

Wat ik me wel nog afvraag in dit hele verhaal natuurlijk is in welke mate de aspirine ook gaat helpen. Je verlaagt mss risico op thrombotische events, maar an sich doet het natuurlijk weinig voor het eigenlijk probleem zijnde de combinatie van hoge cholesterole, hoge LDL, hoge bloeddruk en hoge RBC. Blijft dus volgens mij ook een lapmiddeltje.

Maar idd, nu je het uittypt heel logisch dat een enkele dosis voldoende is, omdat het een suicide inhibitor is, ik was zover nog niet ... :p

Wat ik me wel nog afvraag in dit hele verhaal natuurlijk is in welke mate de aspirine ook gaat helpen. Je verlaagt mss risico op thrombotische events, maar an sich doet het natuurlijk weinig voor het eigenlijk probleem zijnde de combinatie van hoge cholesterole, hoge LDL, hoge bloeddruk en hoge RBC. Blijft dus volgens mij ook een lapmiddeltje.

Maar idd, nu je het uittypt heel logisch dat een enkele dosis voldoende is, omdat het een suicide inhibitor is, ik was zover nog niet ... :p
Blijft inderdaad ook 'n lapmiddeltje. Maar gezien de prijs, gebrek aan bijwerkingen, en vooral bij gebrek aan overige middelen die je OTC kunt krijgen, toch 'n waardevolle denk ik. Zeker bij de mensen die langdurig kuren en eigenlijk chronisch met een slecht lipidenprofiel zitten, en zodoende dus eigenlijk een verhoogd risico hebben om richting atherosclerose te gaan.

Ik zie potentie van aspirine in combinatie met jezelf geregeld 'n bloedneus slaan i.v.m. het RBC: blijft het makkelijker doorstromen :p

Zie het eerste topic binnenkort wel verschijnen met iemand die zichzelf bloedneuzen slaat n.a.v. deze post :roflol:

Lijkt me wel eigenaardig dat je op die dosissen last hebt van lethargie en verminderd libido. Was je toevallig een anti-e aan het gebruiken of zo ? Mijn ervaringen op 500 test, 500 test/400 tren en 500 test/800 tren/400 mast zijn eigenlijk echte feelgood ervaringen. Ik kan zowat los door muren nken, zeker met tren erin, en voel me na week of 4 als superman.

Ik gebruik nooit een anti-e, ik zat misschien te denken aan een verhoogd prolactine niveau, maar dat lijkt me ook onwaarschijnlijk op deze doseringen,

Ik hoor van veel mensen dat het verlagen van test de side´s van tren wat tegengaat, ik zal dit eens proberen. Enig idee hoe het mogelijk is dat veel gebruikers minder side´s hebben van tren bij een test/tren/mast verhouding van 1:2:1 hebben?

Lage cort kan je ook afwisselend depri en aggresieve buien geven. Maar nee, is iets waar ik bitter weinig verstand van heb, net omdat ik vind dat het veelaal tussen de oren zit als er geen HEEL duidelijke fysieke oorzaak is. Je moet ook weten ik ben opgegroeid thuis met een vader als dokter, en die geloofde niet eens in veel van die moderne aandoeningen :p Licht autisme, chronisch vermoeidheidssyndroom, ADHD (en ik HEB effectief ADHD, hij trouwens ook) moest je bij hem niet mee afkomen. Dat bestond volgens hem niet.

En deels ook de mentaliteit die je in deze sport kweekt zegt je gewoon dat je hoe je je ook voelt, je maar even moet nadenken dat er weinig reden is om depri te zijn, je reet oppikken en gaan trainen.

Begrijpelijk.

Eigenlijk is er over mentale issues nog steeds weinig bekend. wel is er een doorbraak geweest in de VS waarin aan de hand van een nieuw soort bloedonderzoek echt aangetoond kan worden dat iemand lijd aan een depressie. Probleem is namelijk dat veel mensen denk dat je voor zo'n dergelijke aandoening kiest. maar niet is minder waar.
Er is zelfs ontdekt dat bij mensen die aan depressie's lijden een gekrompen grijze massa en het brein is. het heeft dus daadwerkelijk tastbare gevolgen in het lichaam / brein. en je kun het dus eigenlijk echt zien als een 'ziekte' net zoals dat je een gebroken been niet heelt door te zeggen van (nu ben je weer dichtgegroeid). kun je ook niet zeggen (nu voel ik me weer beter). lukt dit wel, dan lijd je niet aan een depressie maan heb je gewoon een dipje.

Maar bedankt voor je input in ieder geval ;)

Begrijpelijk.

Eigenlijk is er over mentale issues nog steeds weinig bekend. wel is er een doorbraak geweest in de VS waarin aan de hand van een nieuw soort bloedonderzoek echt aangetoond kan worden dat iemand lijd aan een depressie. Probleem is namelijk dat veel mensen denk dat je voor zo'n dergelijke aandoening kiest. maar niet is minder waar.
Er is zelfs ontdekt dat bij mensen die aan depressie's lijden een gekrompen grijze massa en het brein is. het heeft dus daadwerkelijk tastbare gevolgen in het lichaam / brein. en je kun het dus eigenlijk echt zien als een 'ziekte' net zoals dat je een gebroken been niet heelt door te zeggen van (nu ben je weer dichtgegroeid). kun je ook niet zeggen (nu voel ik me weer beter). lukt dit wel, dan lijd je niet aan een depressie maan heb je gewoon een dipje.

Maar bedankt voor je input in ieder geval ;)

Je kiest er zeker niet voor om depressief te worden, maar veel mensen kiezen er wel voor om het te blijven. Zeker wat betreft grijze massa ontwikkel je nu eenmaal meer van wat je het meest gebruikt, dus een positive attitude goes a long way. Het is natuurlijk makkelijker als je een fysieke oorzaak hebt. Je kan die dan ofwel oplossen, of het kan mentaal helpen gewoon te beseffen dat je depri buien het resultaat zijn van dat, en dat je je erover moet zetten. Ik kan me wel voorstellen dat het niet weten het grootste obstakel vormt.

na een kuurtje anavar, nakuren of niet?

BC: Als ik ooit zou besluiten om aan de trt te gaan, wil ik niet te vaak prikken.
Is het waar dat er een ug test merk is die je maar 1 keer per 4 weken hoeft te prikken?

Ik zie me niet mijn helel leven lang 1x per 2 weken mezelf injecteren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.453
BC: Als ik ooit zou besluiten om aan de trt te gaan, wil ik niet te vaak prikken.
Is het waar dat er een ug test merk is die je maar 1 keer per 4 weken hoeft te prikken?

Ik zie me niet mijn helel leven lang 1x per 2 weken mezelf injecteren.

Slinspuitje, trendflow testgel, undecaonate, nebido. Legio mogelijkheden dus.

BC of GetXXL ( geen zin om beide een PM te sturen ) net dus een brief van de bloedbank gekregen, hoop info, redenen waarom je geen bloed zou mogen geven ( je bloeddruk wordt gemeten onder andere ). Dus ik denk ik bel ff om te vragen of een verhoogde bloeddruk een probleem is, zegt die b*ch dat je dan geen bloed mag geven. 1 van jullie dit eerder gehoord? En wat is nu een verstandig iets om te doen? Heb niet veel zin om nog een x-aantal weken af te wachten of het misschien wel voorbij gaat, loop er nu een week of 2 mee en ben 't wel zat.

BC of GetXXL ( geen zin om beide een PM te sturen ) net dus een brief van de bloedbank gekregen, hoop info, redenen waarom je geen bloed zou mogen geven ( je bloeddruk wordt gemeten onder andere ). Dus ik denk ik bel ff om te vragen of een verhoogde bloeddruk een probleem is, zegt die b*ch dat je dan geen bloed mag geven. 1 van jullie dit eerder gehoord? En wat is nu een verstandig iets om te doen? Heb niet veel zin om nog een x-aantal weken af te wachten of het misschien wel voorbij gaat, loop er nu een week of 2 mee en ben 't wel zat.
Is naar mijn weten alleen bij sterk afwijkende waarden het geval. Als jij 14/10 ofzo meet wordt het gewoon geaccepteerd.

Is naar mijn weten alleen bij sterk afwijkende waarden het geval. Als jij 14/10 ofzo meet wordt het gewoon geaccepteerd.

Dat leek mij ook, ik had idd 13/10 laatste keer maar ze was er heilig van overtuigd :p Zal wel gewoon een afspraak maken, zie wel wat die keuringsarts dan zegt?

En waar ik nog benieuwd naar was : Sporten, gewoon blijven doen of ff mee kappen? 1 rep max'en doe ik sowieso ff niet maar toch.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.460
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven