MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey BigCat, ik ben net klaar met mijn Var only kuurtje (25mg/dag)
Raadt u mij aan om na te kuren? Een goede maat van mij raadde me 40mg Arofixen/dag aan?

Raadt u mij aan om na te kuren? Een goede maat van mij raadde me 40mg Arofixen/dag aan?

Ik weet echt geen drol van AAS. Maar volgens mij moet je gewoon ALTIJD nakuren.

Nakuren met een 3CC lucht recht in je ader, liefst voor je je voortplant :p

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Ik weet echt geen drol van AAS. Maar volgens mij moet je gewoon ALTIJD nakuren.

Volgens mij doe je geen Var only kuurtjes tenzij je een meisje van 16 bent :p

Nakuren met een 3CC lucht recht in je ader, liefst voor je je voortplant :p

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Haha thanks maat. Sorry voor de Trol in je mooie topic:cool:

Are you ****ing kidding me ? Het enige advies wat ik voor jou heb is begin aub niet aan de AAS, en lees eens wat.

Toen ik dit begon te lezen was ik aan het wachten tot er een of andere smiley of sarcastische opmerking zou komen ...

Winstrol converteert niet naar DHT, enkel testosterone converteert naar DHT. Finasteride is een 5AR blokker en winstrol bind niet en kan niet veranderd worden door het 5AR enzym, dus finasteride doet **** all bij winstrol. En dan ben ik nog niet begonnen (voor de miljoenste keer) hoe enorm idioot je wel moet zijn om een winstrol only kuur te doen.

Get ... the ... **** ... off ... my ... thread.

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Cruise en bridge is hetzelfde, behalve dat een bridge een verlaagde dosis is tussen twee kuren, en een cruise een verlaagde dosis tussen elke kuur, want je komt niet meer off.

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

het is niet absoluut nodig, 800 mg bold zou je al moeten een normaal test niveau geven. Ik persoonlijk zou er wel nog test bijnemen ja.

ik wil even terug komen op het dik gedrukte
daar moet ik je zwaar gelijk in geven big cat
ik heb belachelijke doseringen gedaan vind ik zelf met aas maar mij is alleen (blijvende?) schade opgemerkt bij het gebruik van winstrol only orals

hele goeie eerste kuur om kennis te maken, is ook snel uit je systeem mochten er nare bijwerkingen zijn. maarja het zal wel weinig voorstellen voor iemand die al gewend is aan bb doseringen.

ik wil even terug komen op het dik gedrukte
daar moet ik je zwaar gelijk in geven big cat
ik heb belachelijke doseringen gedaan vind ik zelf met aas maar mij is alleen (blijvende?) schade opgemerkt bij het gebruik van winstrol only orals

wat voor schade?

libido, gewrichten en zelfs nog steeds af en toe de prostaat

hele goeie eerste kuur om kennis te maken, is ook snel uit je systeem mochten er nare bijwerkingen zijn. maarja het zal wel weinig voorstellen voor iemand die al gewend is aan bb doseringen.

Beginnen met orals als kennismaking vind ik echt onzin. Als je een lekker wijf ziet neuk je ook niet eerst haar lelijke vriendin.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.475

Serieus, als je de moeite niet wil doen om te lezen, ga weg. Ik zeg het geen derde keer.

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Beginnen met orals als kennismaking vind ik echt onzin. Als je een lekker wijf ziet neuk je ook niet eerst haar lelijke vriendin.

Mooie analogie. De eerste keer ga je ze mss nog niet achterover over je wasmachine leggen en droog anaal nken, maar je gaat wel dat wijf nemen en idd niet de lelijke vriendin.

En om de analogie helemaal compleet te maken en aan te tonen waarvoor orals WEL dienen, de lelijke vriendin neem je er mss wel bij als je ze gewoon allebei kan nemen ;)

En eentje om het af te leren : en dan nog kan het zijn dat het je daarna zwaar op de lever ligt :p

Serieus, als je de moeite niet wil doen om te lezen, ga weg. Ik zeg het geen derde keer.

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Mooie analogie. De eerste keer ga je ze mss nog niet achterover over je wasmachine leggen en droog anaal nken, maar je gaat wel dat wijf nemen en idd niet de lelijke vriendin.

En om de analogie helemaal compleet te maken en aan te tonen waarvoor orals WEL dienen, de lelijke vriendin neem je er mss wel bij als je ze gewoon allebei kan nemen ;)

En eentje om het af te leren : en dan nog kan het zijn dat het je daarna zwaar op de lever ligt :p

Haha geflipt! :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven