Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Serieus, als je de moeite niet wil doen om te lezen, ga weg. Ik zeg het geen derde keer.

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Mooie analogie. De eerste keer ga je ze mss nog niet achterover over je wasmachine leggen en droog anaal nken, maar je gaat wel dat wijf nemen en idd niet de lelijke vriendin.

En om de analogie helemaal compleet te maken en aan te tonen waarvoor orals WEL dienen, de lelijke vriendin neem je er mss wel bij als je ze gewoon allebei kan nemen ;)

En eentje om het af te leren : en dan nog kan het zijn dat het je daarna zwaar op de lever ligt :p

Met droog anaal nken bedoel je zeker test zetten met een solvent waar je niet tegen kunt? Beide lijkt me nogal pijnlijk.

Serieus, als je de moeite niet wil doen om te lezen, ga weg. Ik zeg het geen derde keer.

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Mooie analogie. De eerste keer ga je ze mss nog niet achterover over je wasmachine leggen en droog anaal nken, maar je gaat wel dat wijf nemen en idd niet de lelijke vriendin.

En om de analogie helemaal compleet te maken en aan te tonen waarvoor orals WEL dienen, de lelijke vriendin neem je er mss wel bij als je ze gewoon allebei kan nemen ;)

En eentje om het af te leren : en dan nog kan het zijn dat het je daarna zwaar op de lever ligt :p

ondanks de kennis nog een dosis humor ook :D

en ik dacht dat ik ooit retarded was.

Met droog anaal nken bedoel je zeker test zetten met een solvent waar je niet tegen kunt? Beide lijkt me nogal pijnlijk.

Ik bedoelde in hoofdzaak dat je best geen gram van elk test, tren, mast en bold zet om te beginnen, mss best wel even beginnen met 500 test, dan 500 test 400 tren etc :p Hoe pijnlijk het voor haar is is niet van toepassing in de analogie, wel dat als jij dat op een eerste date probeert dat het mss je laatste is en dat die in het ziekenhuis kan eindigen :p

Bigcat,

Ben momenteel aan het cutten , half april gok ik ergens rond de 10% te staan vanaf daar wil ik er dan ook een cutkuur bij pakken van liefst 16weken om keihard te staan deze zomer.

Zou je mij advies kunnen geven(kuur voorstel) m.b.t een cutkuur waar ik hard/droog/lean van word?

Kuurverleden: 500test e, stanozolol, masteron 12weken
750test e, dianabol , provi 14weken

Bigcat,

Ben momenteel aan het cutten , half april gok ik ergens rond de 10% te staan vanaf daar wil ik er dan ook een cutkuur bij pakken van liefst 16weken om keihard te staan deze zomer.

Zou je mij advies kunnen geven(kuur voorstel) m.b.t een cutkuur waar ik hard/droog/lean van word?

Kuurverleden: 500test e, stanozolol, masteron 12weken
750test e, dianabol , provi 14weken

Als je aan 10% staat zou je al moeten beenhard staan na 8 weken :p Dus wordt een lang dieet als je dat dan nog een hele zomer gaat onderhouden.

800 mg Bold
600 mg tren
300 mg mast
50µg T3

Afgaande op je vorige dosissen. Kunt ook 800-400 tren mast gaan zitten en 1000 bold. Als je ergens een oral wil toevoegen heb je keuze : als je ergens met een shoot of event zit waar je goed voor moet staan raad in oxy in aanloop aan. M1T en SD kunnen voor gelijk welk moment gebruikt worden voor wat extra densiteit, en als je iets zoekt voor een langere periode lijkt epistane me wel aan te raden.

Welke dose van bold dien je ongeveer te nemen om test uit de mix te laten ? Is dit altijd minimum 800mg/week of kan dit ook al lager ?

Als je aan 10% staat zou je al moeten beenhard staan na 8 weken :p Dus wordt een lang dieet als je dat dan nog een hele zomer gaat onderhouden.

800 mg Bold
600 mg tren
300 mg mast
50µg T3

Afgaande op je vorige dosissen. Kunt ook 800-400 tren mast gaan zitten en 1000 bold. Als je ergens een oral wil toevoegen heb je keuze : als je ergens met een shoot of event zit waar je goed voor moet staan raad in oxy in aanloop aan. M1T en SD kunnen voor gelijk welk moment gebruikt worden voor wat extra densiteit, en als je iets zoekt voor een langere periode lijkt epistane me wel aan te raden.

Fotoshoot indd :) half juli!

Geen test erin?
Tren 600mg niet tehoog voor eerste x?

Er van uitgaande dat ik begin april op 10% sta en naar de fotoshoot wil toewerken met een knalkuur heb ik dus ongeveer 14weken.
Graag wil ik weten wat je van mijn voorstel vind:

1-14 test e 250mg ew
1-12tren e 400mg ew
1-12mast e 600mg ew
1-6 anavar 80mg ed

1-16 hcg 2x500IU ew
16-20 nolvadex 20mg ed
roaccuttane 10mg ed tijdens kuur.

Voeding: op onderhoud of is dit een slecht idee?

Wil graag jou mening erover horen bigcat!

800 mg Bold
600 mg tren
300 mg mast
50µg T3

Waarom zon hoge dosis om mee te cutten? Zit er een reden achter? qua tren dan

Big Cat is de baas dus als hij die dosis zegt dan neem je dat!

:D

Fotoshoot indd :) half juli!
Geen test erin?

Bold aan die dosis zal je test onderhouden.

Tren 600mg niet tehoog voor eerste x?

Zult niet meer of minder probs hebben met 600 dan met pakweg 400.

1-14 test e 250mg ew
1-12tren e 400mg ew
1-12mast e 600mg ew
1-6 anavar 80mg ed

1-16 hcg 2x500IU ew
16-20 nolvadex 20mg ed
roaccuttane 10mg ed tijdens kuur.

Geen roaccutane als je orals neemt, punt. Voor de rest vroeg je me wat beste resultaat zou geven, en dat heb ik al gedaan. Voor de rest niks mis met wat je hier hebt.

Voeding: op onderhoud of is dit een slecht idee?

Onder onderhoud sowieso, anders moet er GH in.

BC, omdat er de laatste tijd veel vragen zijn over Masteron heb ik nog een vraag. Ik weet niet of deze hier al is beantwoord ik kan het iig niet vinden, anders excuses hiervoor.

Als je een cut kuur gaat doen, met als doel tussen de 10 a 12% is mast of je het nu ziet of niet een aanrader zoals je al had beantwoord in een ander topic, maar vanaf wanneer zou je het dan mee laten lopen. Ook gewoon vanaf het begin of wat later in de cycle?

Stel je gaat 12 weken cutten vanaf bijv week 8-12
Stel je gaat 8 weken cutten vanaf gewoon het begin
Of maakt niet uit hoeveel weken gewoon vanaf het begin zetten?

Thanx bigcat! Enuu niet te enthousiast he! :)

Laatst bewerkt:
Mannen geven jullie nu en dan wel Karma aan BC? Dit is uiteindelijk waar karma voor is!

BC, omdat er de laatste tijd veel vragen zijn over Masteron heb ik nog een vraag. Ik weet niet of deze hier al is beantwoord ik kan het iig niet vinden, anders excuses hiervoor.

Als je een cut kuur gaat doen, met als doel tussen de 10 a 12% is mast of je het nu ziet of niet een aanrader zoals je al had beantwoord in een ander topic, maar vanaf wanneer zou je het dan mee laten lopen. Ook gewoon vanaf het begin of wat later in de cycle?

Stel je gaat 12 weken cutten vanaf bijv week 8-12
Stel je gaat 8 weken cutten vanaf gewoon het begin
Of maakt niet uit hoeveel weken gewoon vanaf het begin zetten?

Ik doe dat als regel ja, als je een blast of kuur plant, gewoon alles wat je van plan bent over de complete duur laten lopen. Zie weinig nut in het anders doen, maar als jij daar wel nut in ziet, kan je het idd ook korter laten lopen.

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Mannen geven jullie nu en dan wel Karma aan BC? Dit is uiteindelijk waar karma voor is!

Zoals ik al zei, ik ben er niet zoveel mee :p Dus voor mij hoeft het niet als ze iemand anders er meer plezier mee kunnen doen. Ik apprecieer wel de commentaren die ik er bij krijg ;)

Big Cat:

Ik weet niet of je me kunt helpen met het volgende:

Sinds een jaar laat ik mijn bloedchecken en mijn laatste resultaten zijn als volgt:

ASAT 32 ref tot 35 U/l
ALAT 60 ref 0-45 U/L
Chol. Tot: 5.9 ref.0-5 mmol/l
HDL chol: 0.9 ref minimaal 09.....mmol/l
LDL chol: 4.3 ref tot 3.2 mmol/l
Ratio Chol/HDL 6.6 ref tot 5.0
Triglyceriden 1.6 ref tot 1.7 mmol/l

Ik eet altijd mager, sport veel, doe 2x cardio in de week, neem geen drugs, anabolen etc.

Toch zijn de waardes verhoogd.

Hoe kan dat?

Kan er een verband zijn met mijn licht verhoogde ALAT waarde en de verhoogde cholesterol waardes?
Misschien een koppeling ALAT-Lever-Galblaas-Cholesterol? dus dat mijn lever niet goed functioneert??

Mijn huisarts heeft een met deze gegevens een risico inventarisatie profiel gemaakt en daar kwam uit dat ik 2% kans had op ooit hart en vaat problemen en dat was heel erg laag

Toch klopt er toch iets of valt dit reuze mee?

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

In ieder geval bedankt voor je input grote kat!

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Oh ja erbij vergeten te melden: het is niet erfelijk bepaald in mijn familie

Tnx voor de uitleg weer :)

BC, jij bent wel 1 van de weinige mensen die m1t aanraadt. Vroeger toen ik geïnteresseerd was in PH's heb ik heel wat bloedresultaten vergeleken van na een kuurtje met epistane/superdrol/m1t.

Epistane op 6 weken en superdrol op 4 weken (op gemiddelde dosis), gaven ongeveer dezelfde licht verhoogde leverwaarden.

De resultaten van m1t daarentegen waren echt dramatisch. Sterk verhoogde leverwaarden en cholesterol om zeep na amper 3 weken op een gewone dosis.

Vind je niet dat m1t veel te toxisch is ondanks de gains? De gains van superdrol zijn vergelijkbaar en droger en dat spul is toch wat minder giftig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven