Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
BC, jij bent wel 1 van de weinige mensen die m1t aanraadt. Vroeger toen ik geïnteresseerd was in PH's heb ik heel wat bloedresultaten vergeleken van na een kuurtje met epistane/superdrol/m1t.

Epistane op 6 weken en superdrol op 4 weken (op gemiddelde dosis), gaven ongeveer dezelfde licht verhoogde leverwaarden.

De resultaten van m1t daarentegen waren echt dramatisch. Sterk verhoogde leverwaarden en cholesterol om zeep na amper 3 weken op een gewone dosis.

Vind je niet dat m1t veel te toxisch is ondanks de gains? De gains van superdrol zijn vergelijkbaar en droger en dat spul is toch wat minder giftig.

BC had ergens in het topic mij ook een studie gegeven van superdrol en levertoxiciteit. Er was zelf een case study waarbij er iemand levertransplantatie nodig had.

BC, jij bent wel 1 van de weinige mensen die m1t aanraadt. Vroeger toen ik geïnteresseerd was in PH's heb ik heel wat bloedresultaten vergeleken van na een kuurtje met epistane/superdrol/m1t.

Epistane op 6 weken en superdrol op 4 weken (op gemiddelde dosis), gaven ongeveer dezelfde licht verhoogde leverwaarden.

De resultaten van m1t daarentegen waren echt dramatisch. Sterk verhoogde leverwaarden en cholesterol om zeep na amper 3 weken op een gewone dosis.

Vind je niet dat m1t veel te toxisch is ondanks de gains? De gains van superdrol zijn vergelijkbaar en droger en dat spul is toch wat minder giftig.

M1T en superdrol zijn op dat vlak redelijk gelijkaardig hoor. Vergeet niet dat er bij superdrol al gevallen bekend zijn van levertransplantaties, bij M1T vooralsnog niet, dus zou niet te snel oordelen over welke al dan niet toxischers zou zijn. Enige mogelijke verschil, omdat het erg eigen is aan 1-ene compounds, is dat je mss iets meer lethargie kan hebben met M1T.

Uit nieuwsgierigheid, wat noem je een gemiddelde dosis epistane ?

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

puur uit intresse, op welke dosis GH zou je dan moeten zitten om niet onder onderhoud te gaan?

Bij sommige mensen kan 3Iu al genoeg zijn. Maar doorgaans een IU of 6.

M1T en superdrol zijn op dat vlak redelijk gelijkaardig hoor. Vergeet niet dat er bij superdrol al gevallen bekend zijn van levertransplantaties, bij M1T vooralsnog niet, dus zou niet te snel oordelen over welke al dan niet toxischers zou zijn. Enige mogelijke verschil, omdat het erg eigen is aan 1-ene compounds, is dat je mss iets meer lethargie kan hebben met M1T.

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

.

Er zijn natuurlijk ook wel een pak meer mensen die superdrol gebruikt hebben dan m1t, als je de logs vergelijkt.

Gemiddelde dosis epistane = 40-50mg.

Big Cat:

Ik weet niet of je me kunt helpen met het volgende:

Sinds een jaar laat ik mijn bloedchecken en mijn laatste resultaten zijn als volgt:

ASAT 32 ref tot 35 U/l
ALAT 60 ref 0-45 U/L
Chol. Tot: 5.9 ref.0-5 mmol/l
HDL chol: 0.9 ref minimaal 09.....mmol/l
LDL chol: 4.3 ref tot 3.2 mmol/l
Ratio Chol/HDL 6.6 ref tot 5.0
Triglyceriden 1.6 ref tot 1.7 mmol/l

Ik eet altijd mager, sport veel, doe 2x cardio in de week, neem geen drugs, anabolen etc.

Toch zijn de waardes verhoogd.

Hoe kan dat?

Kan er een verband zijn met mijn licht verhoogde ALAT waarde en de verhoogde cholesterol waardes?
Misschien een koppeling ALAT-Lever-Galblaas-Cholesterol? dus dat mijn lever niet goed functioneert??

Mijn huisarts heeft een met deze gegevens een risico inventarisatie profiel gemaakt en daar kwam uit dat ik 2% kans had op ooit hart en vaat problemen en dat was heel erg laag

Toch klopt er toch iets of valt dit reuze mee?

Heb je consistent die waarden of enkel op je laatste test ? Als je dit consistent hebt, dan zou ik inderdaad toch eens gaan kijken of niets is die je lever belast, en zo niet, zeker denken in de richting van een iets zwakkere lever (mijn grootmoeder heeft er bv heel haar leven mee gekampt na een zware ziekte in haar jeugd). maar als dit voorlopig enkele resultaten zijn kan het echt van alles zijn.

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Er zijn natuurlijk ook wel een pak meer mensen die superdrol gebruikt hebben dan m1t, als je de logs vergelijkt.

Toch, lijkt me wat eigenaardig zo een product in dezelfde categorie als epistane en klassieke orals te plaatsen. Ik denk buiten methyltren dat deze twee producten behoorlijk in een eigen categorie staan, waar een dosis van 20-30 mg voor niet langer dan vier weken als een absoluut maximum worden beschouwd.

Als je aan 10% staat zou je al moeten beenhard staan na 8 weken :p Dus wordt een lang dieet als je dat dan nog een hele zomer gaat onderhouden.

800 mg Bold
600 mg tren
300 mg mast
50µg T3

Afgaande op je vorige dosissen. Kunt ook 800-400 tren mast gaan zitten en 1000 bold. Als je ergens een oral wil toevoegen heb je keuze : als je ergens met een shoot of event zit waar je goed voor moet staan raad in oxy in aanloop aan. M1T en SD kunnen voor gelijk welk moment gebruikt worden voor wat extra densiteit, en als je iets zoekt voor een langere periode lijkt epistane me wel aan te raden.

BC, wat vind jij van het feit dat iedereen hier altijd zegt dat je bold minstens 16 weken moet laten lopen omdat het naar gebruikerservaringen pas na 6-8 weken echt inkickt?

Superdrol en epistane gepakt.

Bij superdrol (20/30mg) verruit meeste kracht + massa, maar heb het 24 dagen volgehouden. Was niet meer vooruit te branden. Trainingen daarin tegen gingen wel top.
Hierbij ook stanodrol gepakt op 800mg, maar zelfs dat hielp de lethargie niet tegen

Epistane (50/60mg) goeie massa bouwer, 5 weken gepakt, maar ook lethargie is een b*ch.

Hoi Big C,

Ik vroeg me af of je denkt dat er verschillen zijn tussen de hersteltijden van verschillende spiergroepen. Ik heb een beetje het gevoel dat benen langer moeten herstellen, en minder frequent gepakt kunnen worden als bijv. armen. Heb je een idee voor een richtlijn van de hersteltijd van spiergroepen na een intensieve training?

Ik heb overigens paar keer gezien dat je t3 normaal 50 mcg adviseert , is daar een reden achter of kan je ook 100+ mcg nemen?
En hoe snel maakt je schildklier weer t3 aan als je t3 hormoon zelf hebt ingenomen voor een periode van 2 maand +

Hoi Big C,

Ik vroeg me af of je denkt dat er verschillen zijn tussen de hersteltijden van verschillende spiergroepen. Ik heb een beetje het gevoel dat benen langer moeten herstellen, en minder frequent gepakt kunnen worden als bijv. armen. Heb je een idee voor een richtlijn van de hersteltijd van spiergroepen na een intensieve training?

Zo verschillend en persoons gebonden

Sommige 24 uur, andere 72

Hoi Big C,

een 24-tal uur. Voor allemaal. Sommige kunnen minder hersteld voelen omdat ze nu eenmaal meer melkzuur aanmaken. Train in men quads dan weet ik dat ik op de volgende quad training door wat melkzuur moet trainen. Train ik biceps of schouders, dan merk ik dat doorgaans geeneens de dag erna. Maar heeft niks met herstel van de spier zelf te zien.

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Ik heb overigens paar keer gezien dat je t3 normaal 50 mcg adviseert , is daar een reden achter of kan je ook 100+ mcg nemen?
En hoe snel maakt je schildklier weer t3 aan als je t3 hormoon zelf hebt ingenomen voor een periode van 2 maand +

We weten dat bij normale dosis schildklier opnieuw vlot herstelt, ook na lang gebruik. Dat weten we bij hoge doses niet. Ook met de catabole eigenschappen is het moeilijk in te schatten wanneer die de kop weer opsteken voor een bepaalde dosis AAS. Ik raad overigens meestal 25 aan, je ziet gewoon meer 50 omdat ik fan van tren en GH ben, en dan neem je best iets meer ;)

Heey zit ff met een vraagje, train nu al 3 jaar en plan ook nog naturel te blijven tot ik mijn hoogst haalbare fysiek heb bereikt. Maar nadat ik dat heb gehaald zou ik toch wel eens willen kuren om dan echt wel extra droog te staan. Wat raad je aan aan een aas newbie? :D

Heey zit ff met een vraagje, train nu al 3 jaar en plan ook nog naturel te blijven tot ik mijn hoogst haalbare fysiek heb bereikt. Maar nadat ik dat heb gehaald zou ik toch wel eens willen kuren om dan echt wel extra droog te staan. Wat raad je aan aan een aas newbie? :D

Gewoon lezen, is al meer dan eens aan bod gekomen in dit topic ;)

Okee thx, het is gewoon lastig goeie info te vinden want de ene zegt dit en de andere dat

een 24-tal uur. Voor allemaal. Sommige kunnen minder hersteld voelen omdat ze nu eenmaal meer melkzuur aanmaken. Train in men quads dan weet ik dat ik op de volgende quad training door wat melkzuur moet trainen. Train ik biceps of schouders, dan merk ik dat doorgaans geeneens de dag erna. Maar heeft niks met herstel van de spier zelf te zien.

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

We weten dat bij normale dosis schildklier opnieuw vlot herstelt, ook na lang gebruik. Dat weten we bij hoge doses niet. Ook met de catabole eigenschappen is het moeilijk in te schatten wanneer die de kop weer opsteken voor een bepaalde dosis AAS. Ik raad overigens meestal 25 aan, je ziet gewoon meer 50 omdat ik fan van tren en GH ben, en dan neem je best iets meer ;)
Weet je overigens ook btw hvl mcg een mens zelf aanmaakt? Ik las zelf 25 mcg.

Ga het overigens met tren combineren

BC, heb nog een vraag: als je besluit om met korte esters te kuren, laten we zeggen zo'n 6 tot 8 weken, is hcg dan nog een vereiste?

Dus wanneer je bijvoorbeeld 25µg T3 neemt langs je kuur tijdens een cut.
Dan zijn in theorie refeed dagen/maaltijden overbodig?

je zegt dat test het beste is als eerste kuurtje...moet je hier in je 1ste kuur dan ook hcg naast laten lopen? misschien neem ik ''test-only'' iets te letterlijk...?

Ja je neemt toch ook gewoon nakuur of niet. Hcg is voor herstel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven