MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
resetten wordt een week of twee workouts terugschroeven op 3 per week, geleidelijk en lichtjes cals verhogen, maar zeer clean (want anders zal de rebound te hevig zijn).

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Need 1-testosterone, of dihydroboldenone. De 5-alpha-gereduceerde versie van boldenone. Primo is 1-methyl-1-testosterone en stenbolone is 2-methyl-1-testosterone, dus gelijkaardige structuren. Omdat we weten dat de 5-alpha-1-ene structuur wel enige lever-toxiciteit vertoont.

Dus wijvenmiddel of niet, het is wel licht toxisch voor de lever ;)

Ah ok dank je wel
Wederom bedankt. ik hoop dat je altijd hier op DBB zult blijven;)

helaas weet je dat maar echt nadat je het gebruikt hebt :p Enige reden waarom ik het iemand zou afraden is als ze bij vorige kuren zonder al last hadden van agressie en zo, dan zijn het doorgaans agressief ingestelde personen, of labiel, en dan komt het met tren echt niet goed. Maar als gebalanceerd persoon is het uiteindelijk gewoon kwestie van het proberen en indachtig zijn dat je er wat impulsiever van wordt, de gewoonte maken wat langer na te denken voor je iets doet, etc.

Dus ja, kan best al vanaf een tweede cycle.

oke wederom bedankt voor de info, ben van mezelf een heel rustig persoon dus dat zou over het algmeen goed zitten. :)

Full range of motion wil zeggen dat je de spier in een full range of motion traint, niet de oefening. Dus doe jij een dumbell bench press dan ga je geen lock out doen, maar dat kan ook geen kwaad, want die oefening op zich geeft geen full ROM voor de borstspier. Geeft je wel een maximale stretch tot zo'n 70% contractie, maar dan ga je best nog wat cable work of crush grip pressestoevoegen om ook de maximale contractie te trainen.

Hey ja dat klopt, maar stel met een leg press als je dan helemaal je been uitstrekt dan kun je de spier toch het best aanspannen (trainingprincipe #4) maar dan verlies je weer spanning (trainingprincipe #3)

Wat is dan het beste om te doen? en bij welke spiergroepen(of oef.) raad je dan aan om wel(of niet) uit te locken?

Ik probeer het echt duidelijk voor mezelf te krijgen zodat ik zo goed mogelijk deze principes kan nastreven! :)
Bedankt alvast.

Big Cat: wat vind je van Melanotan 2. Safe of link?

Ik wil het een keer uitproberen in het voorjaar.

oke wederom bedankt voor de info, ben van mezelf een heel rustig persoon dus dat zou over het algmeen goed zitten. :)

Ja, gezonde geest, veel tot 10 tellen en je gewoon bewust zijn van het feit dat het door de tren is en dus perfect normaal ;)

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

Hey ja dat klopt, maar stel met een leg press als je dan helemaal je been uitstrekt dan kun je de spier toch het best aanspannen (trainingprincipe #4) maar dan verlies je weer spanning (trainingprincipe #3)

Wat is dan het beste om te doen? en bij welke spiergroepen(of oef.) raad je dan aan om wel(of niet) uit te locken?

Ik probeer het echt duidelijk voor mezelf te krijgen zodat ik zo goed mogelijk deze principes kan nastreven! :)
Bedankt alvast.

Elke oefening waar de lockout niet de maximale contractie is, ga je ook geen lockout doen. Dus ook niet bij een leg press. Squat daarentegen wel.

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Big Cat: wat vind je van Melanotan 2. Safe of link?

Ik wil het een keer uitproberen in het voorjaar.

Hoewel het doorgaans in de pers altijd afgebroken wordt, en er zelfs een case study was met een man die er zware rhabomyolyse van kreeg, de weinige mensen die ik ken die het gebruikt hebben waren overwegend positief. Maar is opnieuw zoiets waar supply en quality grote rol spelen denk ik. Snel mooier kleurtje en verhoogd libido. Heb ik zelf bitter weinig aan, dus ook nooit veel meer tijd in gestoken.

Elke oefening waar de lockout niet de maximale contractie is, ga je ook geen lockout doen. Dus ook niet bij een leg press. Squat daarentegen wel.

Ok, sorry maar toch is het nog niet helemaal helder want ik snap niet precies hoe je dan weet wanneer je een maximale contractie maakt?
want ik dacht dat wanneer je je benen strekt bij een leg press en je quads aanspant je een maximale contractie maakt ???

Ok, sorry maar toch is het nog niet helemaal helder want ik snap niet precies hoe je dan weet wanneer je een maximale contractie maakt?
want ik dacht dat wanneer je je benen strekt bij een leg press en je quads aanspant je een maximale contractie maakt ???

Quads zijn een bi-articulaire spier die over de heup lopen. Door de heup te buigen in de zittende positie van een leg press, verhinder je een maximale contractie. Helaas is dit iets wat ofwel wat kennis van anatomie vereist, ofwel uitleg bij elke spier en oefening, en nu net het enige punt dat een ietwat onmogelijk was om volledig te behandelen in het artikel.

Quads zijn een bi-articulaire spier die over de heup lopen. Door de heup te buigen in de zittende positie van een leg press, verhinder je een maximale contractie. Helaas is dit iets wat ofwel wat kennis van anatomie vereist, ofwel uitleg bij elke spier en oefening, en nu net het enige punt dat een ietwat onmogelijk was om volledig te behandelen in het artikel.

Ok. Heb zelf een beetje kennis van anatomie en weet wat bi-articulair is etc maar nog lang niet genoeg!
Nu ik weet dat het ook in de praktijk erg nuttig is ga ik met meer plezier hiermee aan de slag.
Zal kijken of ik hier nog wat artikelen over kan lezen enzo. Bedankt voor de antwoorden.

als iemand hier nog een artikel over kent hoor ik het graag

Laatst bewerkt:
Ok. Heb zelf een beetje kennis van anatomie en weet wat bi-articulair is etc maar nog lang niet genoeg!
Nu ik weet dat het ook in de praktijk erg nuttig is ga ik met meer plezier hiermee aan de slag.
Zal kijken of ik hier nog wat artikelen over kan lezen enzo. Bedankt voor de antwoorden.

Ja gewoon de basisinfo over de belangrijkste spieren, zoals oorsprong, aanhechting, verloop en functie is meestal voldoende. vandaar is het gewoon kwestie met je eigen lichaam en een spiegel om te zien of je het echt vast hebt, hoe je een spier maximaal kan inkorten. Meeste mensen weten wel dat je meer dan 1 oefening nodig hebt om je lats met een full ROM te trainen, maar weinige weten dat hetzelfde geld voor een biceps ook, dat je die maar kan maximaal contraheren als je arm zich boven je hoofd bevind, enz.

Ik zit nu op 14% met 91 kg. Ik wil graag verder cutten naar 8-9%. Zit te denken om een ECA of ECY stack te nemen. Maar dan geen voorgeprepareerd spul. Wat raad je aan: ECA of ECY? Ik cut op 2000kcal, 40/40/20 e/k/v en op trainingsdagen 2500kcal. 40/40/20.

Of raad je aan zonder supps?

Ik wil straks omni gaan toevoegen aan mijn kuur. Zou je 4iu gaan splitsen? Wat zou dan het beste zijn? 'S ochtend en voor het slapen? Of voor het trainen en savonds/ sochtends?

Klopt het dat de hoogte van je oestrogeen minder belangrijk is dan je oestrogeen-testosteron-ratio wat betreft oestrogeen bijwerkingen?

Ik zit nu op 14% met 91 kg. Ik wil graag verder cutten naar 8-9%. Zit te denken om een ECA of ECY stack te nemen. Maar dan geen voorgeprepareerd spul. Wat raad je aan: ECA of ECY? Ik cut op 2000kcal, 40/40/20 e/k/v en op trainingsdagen 2500kcal. 40/40/20.

Of raad je aan zonder supps?

EC stacks helpen je wel eetlust controleren en energie hoog houden. Hebt ze niet nodig, maar helpen wel vind ik. Zeker voorkeur voor ECY.

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Ik wil straks omni gaan toevoegen aan mijn kuur. Zou je 4iu gaan splitsen? Wat zou dan het beste zijn? 'S ochtend en voor het slapen? Of voor het trainen en savonds/ sochtends?

Afhankelijk van wanneer je traint, als je savonds traint zou ik zeggen sochtends en pre-workout

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Klopt het dat de hoogte van je oestrogeen minder belangrijk is dan je oestrogeen-testosteron-ratio wat betreft oestrogeen bijwerkingen?

ja, omdat androgenen de werking van het estrogeen remmen op de borst. Androgenen werden daartoe zelfs als bortskanker therapie gebruikt. Masteron was oorspronkelijk daarvoor bedoeld. Veel BBers lopen rond met een estrogeen gehalte waarvan iemand op normale test al gyno zou kunnen krijgen. En toch komt het heel weinig voor.

BC, heb je mijn PM gekregen of kwam ie niet over? Had ik laatst ook al eens, denk ik check het ff.

Sorry maar als ik je vorige post goed begrijp zou je dus door het toevoegen van Mast een hoge dosis Test aankunnen zonder last van Gyno te krijgen? :) (iig minder kans dan dat je Mast weglaat)

Still learning ;)

BC, heb je mijn PM gekregen of kwam ie niet over? Had ik laatst ook al eens, denk ik check het ff.

heb em gekregen, nog geen tijd gehad om te antwoorden.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Sorry maar als ik je vorige post goed begrijp zou je dus door het toevoegen van Mast een hoge dosis Test aankunnen zonder last van Gyno te krijgen? :) (iig minder kans dan dat je Mast weglaat)

Still learning ;)

Niet alleen mast, nagenoeg alle androgenen met uitzondering van mss nandrolone.

heb em gekregen, nog geen tijd gehad om te antwoorden.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Niet alleen mast, nagenoeg alle androgenen met uitzondering van mss nandrolone.

Thnx!! Je ziet het je topic is leerzaam :thumbs:

Hey BC,

ik was van plan te gaan carb cyclen aankomende cycle, nu lees ik alleen op verschillende plekken dat low/med carbs echt killing is voor je spieren wanneer je T3 gebruikt.

Aankomende cycle zal ik 250 test 350 tren 50mcg T3 runnen, wat is volgens jou het beste soort dieet om echt diep te cutten. Sta nu rond de 11% en wil naar de 6 a 7.

Bc.. heb je tips tegen acne op gezicht/lichaam tijdens of na een kuur?

Hallo Big Cat, ik heb een tijdje terug besloten om niet meer of te gaan en neem 2 wekelijks 1x250mg omnadren, nu zou ik rond februari een kuur beginnen om enkele kilos spiermassa op te bouwen, in het verleden, vele vele jaren terug nam ik korte kuurtjes (opbouw/afbouw) omdat ik enkel de eerste 2/3 weken bijkwam. Nu ik terug begonnen ben heb ik me vooral bezig gehouden met mijn vp te doen dalen. Nu ik terug wat massa op wil gaan bouwen vroeg ik me af of lange kuren nog steeds een meerwaarde bieden, en je de dosering best wat lager zet dan gewoonlijk vermits er toch steeds een constante test aanwezig gaat zijn als je op hrt zit, en dan toch niet die terugval gaat hebben tijdens de periode dat er anders aanwezig is vooraleer er terug test aangemaakt word? Klopt mijn redenering hierin of zijn er andere factoren dan de aanmaak van test die hierin mee kunnen spelen dat langdurige kuren voorkeur hebben? Ik ben nog wat aan het brainstormen hoe ik nu best ga kuren en jij gaat mij hier vast wat verder in kunnen helpen. Dus alvast bedankt

---------- Toegevoegd om 01:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:11 ----------

Bc.. heb je tips tegen acne op gezicht/lichaam tijdens of na een kuur?
zonnebank en een goede scrub

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven