- Waardering
- 341
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 6%
Big cat,
Ik heb een vraagje over insuline.
Ik lees vaak dat je vetten rond om het zetten van insuline moet vermijden, maar waarom is dit eigenlijk?
Het kan toch nooit zo zijn dat het vet direct je vetcellen in word getransporteerd door de insuline.
Ik weet dat vet de opnamen van voedingsstoffen vertraagd, maar dit kan misschien juist gunstig zijn?
Zodat er niet in een keer te veel glycogeen in het bloed terecht komt.
Wanneer word je nu eigenlijk vetter door insuline?
Lijkt mij als er een overschot aan glycogeen is, en je spiercellen al verzadigd zijn.
Of is dit niet het geval?
Wat is nu bepalend of de voedingsstoffen naar je spiercellen of vetcellen getransporteerd worden?
De logica erachter is goed, insuline zet vetcellen namelijk aan om vet op te slaan. Uiteraard moet je dit enigzins bekijken in de context van zowel de maaltijd als de hoeveelheid insuline die je neemt, dus zeggen dat je onder geen beding vetten mag nemen is overdreven, maar je wil zeker geen al te vettig eten in die periodes. Het ratio waarmee glucose in dit geval in het bloed komt is irrelevant, dit bepaald alleen de kracht van endogene insulinepieken. Gezien je hier exogene insuline zet, zal dit dus weinig invloed hebben.
---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------
Top, gaat mee ook vooral om de eetlust en energie. Ik heb 1 potje Yohimbine gekocht en een Eph Caff stack besteld. Ben benieuwd wanneer het binnen komt.
Cycle van 2 weeks on 2 weeks of?
Nee, continu gebruik doorheen de cut.
---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------
He BC hoe sta jij tegenover cortissne injecties (in mijn geval schouder)
Cortisone is extreem catabool, en heeft uiteindelijk geen herstellende werking, enkel een onstekingsremmende. Samen met het gegeven van de infiltratie zelf lijkt het mij dat je hiermee alleen extra schade kan berokkenen, zeker in combinatie met het belasten van dat gewricht. cortisone moet echt een allerlaatste redmiddel zijn wanneer de ontsteking echt weg moet en niets anders helpt.

. Ik heb 1 potje Yohimbine gekocht en een Eph Caff stack besteld. Ben benieuwd wanneer het binnen komt.
Als bodybuilding een godsdients was dan was dit blasphemie
?