MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Big cat,

Ik heb een vraagje over insuline.
Ik lees vaak dat je vetten rond om het zetten van insuline moet vermijden, maar waarom is dit eigenlijk?
Het kan toch nooit zo zijn dat het vet direct je vetcellen in word getransporteerd door de insuline.
Ik weet dat vet de opnamen van voedingsstoffen vertraagd, maar dit kan misschien juist gunstig zijn?
Zodat er niet in een keer te veel glycogeen in het bloed terecht komt.

Wanneer word je nu eigenlijk vetter door insuline?
Lijkt mij als er een overschot aan glycogeen is, en je spiercellen al verzadigd zijn.
Of is dit niet het geval?
Wat is nu bepalend of de voedingsstoffen naar je spiercellen of vetcellen getransporteerd worden?

De logica erachter is goed, insuline zet vetcellen namelijk aan om vet op te slaan. Uiteraard moet je dit enigzins bekijken in de context van zowel de maaltijd als de hoeveelheid insuline die je neemt, dus zeggen dat je onder geen beding vetten mag nemen is overdreven, maar je wil zeker geen al te vettig eten in die periodes. Het ratio waarmee glucose in dit geval in het bloed komt is irrelevant, dit bepaald alleen de kracht van endogene insulinepieken. Gezien je hier exogene insuline zet, zal dit dus weinig invloed hebben.

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Top, gaat mee ook vooral om de eetlust en energie :). Ik heb 1 potje Yohimbine gekocht en een Eph Caff stack besteld. Ben benieuwd wanneer het binnen komt.

Cycle van 2 weeks on 2 weeks of?

Nee, continu gebruik doorheen de cut.

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

He BC hoe sta jij tegenover cortissne injecties (in mijn geval schouder)

Cortisone is extreem catabool, en heeft uiteindelijk geen herstellende werking, enkel een onstekingsremmende. Samen met het gegeven van de infiltratie zelf lijkt het mij dat je hiermee alleen extra schade kan berokkenen, zeker in combinatie met het belasten van dat gewricht. cortisone moet echt een allerlaatste redmiddel zijn wanneer de ontsteking echt weg moet en niets anders helpt.

Als je lange esters gebruikt nog 2 weken na de laatste injectie, bij korte esters tot 5 dagen na laatste inject. Tot dan heb je toch nog onderdrukking (minstens) van je AAS, dus geen prob om HCG te laten meelopen. Langer kan doorgaans ook niet veel kwaad, herstel gaat in zodra het laatste repressieve middel uit je systeem is en verloopt doorgaans zo vlot mogelijk als testiculaire grootte onderhouden werd.

Ik ken wel wat mensen die geen last hebben van krimpende ballen tijdens de kuur. Vooral tijdens test only hoor ik dit wel vaker. Zijn dit dan mensen die geluk hebben dat test hun axis niet volledig plat legt en zullen deze dan ook sneller herstellen zonder HCG?

Big Cat

Na wat van je posts te hebben gelezen ( en het zijn er veel ;p ) kan ik niet anders dan concluderen dat Tren uw voorkeur geniet. Sommigen beweren dat High dose primo 800-1000 mg/week hetzelfde resultaat heeft als tren op 400 mg. Met dat verschil dat je van primo een "feel good" krijgt en ook beter herstelt. Nadeel hiervan is dat primo 2a3 keer duurder is en de hoeveelheid olie je in uw lijf moet prikken...

Lol :p Als bodybuilding een godsdients was dan was dit blasphemie :p Trenbolone is god's pis in een vial :p Ik weet niet welke "feel good" sommige mensen denken te krijgen van primo, maar ik voel er niets van. Ten opzichte van tren daarentegen, die me doet voelen als een halfgod :p Niks mis met high dose primo als je dat volume en die prijs ervoor over hebt, maar het vergelijken met tren lijkt me net een stap te ver :p

Persoonlijk overweeg ik het volgende voor 10 a 14 weken;

1000 primo en 250 mg test e ( eventueel aangevuld met dianabol PWO) met standaard PCT

of

600 mg tren e en 250 mg (ook met dboll en aromasian mocht gyno opkomen)

Lijken me beiden goeie opties. Tren zal hier toch iets meer resultaat geven alsook die specifieke tren look : leaner, vasculairder etc.

Wat zou jij mij aanraden? Wetend dat ik een hectische leven heb met veel sociale verplichtingen. Een dip tijdens en/of na de kuur wil ik tot het minimum herleiden! Met dipje bedoel ik: humeurschommeling, coïtusdrive enz..

grt
Br0

Ik weet natuurlijk niet hoe evenwichtig jij bent. Iets meer irritabiliteit, verminderd uithoudingsvermogen, wat extra zweten, bloedsuiker die zakt af en toe, zijn allemaal mogelijke effecten, maar voor het merendeel van de mensen die beseffen dat dat er bij hoort is dat geen probleem. Zeker niet tegenover wat je er uit haalt. Wat na de kuur gebeurt, tja, een dip is er dan toch omdat herstel nu eenmaal maar begint nadat alles uit je systeem is. Maar uiteraard ga je dat beperken door je HCG te laten meelopen waardoor herstel relatief vlot verloopt.

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

dus wanneer je dan klaar bent met de kuur en je testosteron laag is, loop je nog extra risico op gyno wanneer je niet zou nakuren? of daalt het oestrogeen ook snel uit zichzelf?

bedankt voor het delen van je kennis btw, heb het hele thread nu zo'n beetje gelezen

Kans op rebound gyno is altijd een stuk reeeler dan on-cycle gyno. Zelfs bij niet estrogene producten.

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Ik ken wel wat mensen die geen last hebben van krimpende ballen tijdens de kuur. Vooral tijdens test only hoor ik dit wel vaker. Zijn dit dan mensen die geluk hebben dat test hun axis niet volledig plat legt en zullen deze dan ook sneller herstellen zonder HCG?

Zijn dingen die ik niet durf visueel vast stellen hoor. Is niet omdat je het persoonlijk met het blote oog niet ziet dat er geen krimp optreed.

weet niet of dat in deze thread was of elders waar ik dit las maar, de grootte zegt niet alles, ze kunnen ook erg sponzig-zacht worden wat ook een vorm van atrofie is, dus dan lijken ze nog wat groter

hey BC ik begin binnekort met mijn cycle
HGH npp test e.
Nu kreeg ik mijn bloeduitslag, mijn leverwaarden zijn nog te hoog.
Is het verstanding om mijn cycle te beginnen ?( aangezien hgh het een en het ander doet in de lever)

BC,
Het heeft niet met AAS te maken maar je hebt ongetwijfeld een antwoord.
Ik moet een hepatitis A injectie zetten (Epaxal) en heb deze opgehaald bij de apotheek.
Deze kan de huisarts zetten maar heb geen zin om daar een afspraak voor te maken.

Ik dacht deze even IM in de gluteus te zetten, echter staat er het volgende in de bijsluiter ''1 dosis van 0,5ml wordt intramusculair geïnjecteerd in het spierweefsel van de bovenarm''.
Op internet kan ik hier verder niets over vinden, maar moet dit perce in de bovenarm, zo ja wat is de reden hier voor?
En wordt met de bovenarm de delt bedoeld btw?

Hoeft niet in arm, ik kreeg hem zelf in mn schouder

Ik kan me zo voorstellen dat het überhaupt niet in arm of schouder hoeft maar het gewoon overal geïnjecteerd kan worden. IM is IM toch?
En trouwens zal met bovenarm denk ik schouder bedoeld worden (rare verwoording) in je bovenarm is niets anders over dan je bicep/tricep en dat staat er niet.

Ik kan me zo voorstellen dat het überhaupt niet in arm of schouder hoeft maar het gewoon overal geïnjecteerd kan worden. IM is IM toch?
En trouwens zal met bovenarm denk ik schouder bedoeld worden (rare verwoording) in je bovenarm is niets anders over dan je bicep/tricep en dat staat er niet.
IM is gwn IM jah, zou het zelf schouder doen.

Raar, de GGD deed dat automatisch bij mij, qua med voorzien en injecteren

BC,
Het heeft niet met AAS te maken maar je hebt ongetwijfeld een antwoord.
Ik moet een hepatitis A injectie zetten (Epaxal) en heb deze opgehaald bij de apotheek.
Deze kan de huisarts zetten maar heb geen zin om daar een afspraak voor te maken.

Ik dacht deze even IM in de gluteus te zetten, echter staat er het volgende in de bijsluiter ''1 dosis van 0,5ml wordt intramusculair geïnjecteerd in het spierweefsel van de bovenarm''.
Op internet kan ik hier verder niets over vinden, maar moet dit perce in de bovenarm, zo ja wat is de reden hier voor?
En wordt met de bovenarm de delt bedoeld btw?

Met bovenarm bedoelen ze gewoon side delt. Kun je ook makkelijk zelf. Maar maakt echt niet uit, been is ook goed. Vaccins moeten systemisch komen om een immuunrespons op te wekken.

Altisa Zink Bisglycinat 40Mg binnen. kan ik beginnen op 80 en dan iedere week verhogen met 40 tot ik aan de 280 zit?

Ik heb door een schouder blessure nu al een tijd niet kunnen trainen, daadoor ben ik een aantal kilos kwijt geraakt en is mijn vet percrntage opgelopen. Nu wil ik zodra ik weer kan trainen, weer terug naar mn oude gewicht maar ook mijn vet percentage iets doen dalen. Wat voor kuur raad jij hier voor aan en wat betreft voeding? Op onderhoud of eronder?

Ik zat in ieder geval te denken aan tren, maar daar heb ik laatste tijd zo bloeddruk problemen van gekregen. Deed 200mg test peod en 150mg tren a eod.

Kweet niet of ik minder last zou hebben van mijn bloeddruk als ik gwn mijn cruise dosering test e laat lopem (250mg)? En dan tren e toevoeg op 600-800mg?

En zou mast helpen om de bijwerkingen te beperken (bloeddruk)? Want dit heb ik vorige keer niet erbij late lopen

Met bovenarm bedoelen ze gewoon side delt. Kun je ook makkelijk zelf. Maar maakt echt niet uit, been is ook goed. Vaccins moeten systemisch komen om een immuunrespons op te wekken.

Thanks!
Dan zet ik hem zo even in side delt, bicep leek me wat minder aangenaam, dacht dat dat met bovenarm werd bedoeld eerst :p

Ik heb door een schouder blessure nu al een tijd niet kunnen trainen, daadoor ben ik een aantal kilos kwijt geraakt en is mijn vet percrntage opgelopen. Nu wil ik zodra ik weer kan trainen, weer terug naar mn oude gewicht maar ook mijn vet percentage iets doen dalen. Wat voor kuur raad jij hier voor aan en wat betreft voeding? Op onderhoud of eronder?

Ik zat in ieder geval te denken aan tren, maar daar heb ik laatste tijd zo bloeddruk problemen van gekregen. Deed 200mg test peod en 150mg tren a eod.

Kweet niet of ik minder last zou hebben van mijn bloeddruk als ik gwn mijn cruise dosering test e laat lopem (250mg)? En dan tren e toevoeg op 600-800mg?

En zou mast helpen om de bijwerkingen te beperken (bloeddruk)? Want dit heb ik vorige keer niet erbij late lopen

Tren geeft je gewoon hoge bloeddruk. Masteron zal er bitter weinig aan helpen. Voor je doel is tren uiteraard wel je beste optie. Zou zelfs voor bold/tren/mast gaan. Maar het is echt zo'n zoekoefening om bij te komen zonder een gram vet (dus VP te doen dalen) dat ik je in een post niet direct kan zeggen zo moet je eten en zo moet je kuren. Daarvoor ken ik je ook totaal niet goed genoeg. Is altijd een kwestie van zoeken door te beginnen iets onder onderhoud, dan om de week, of zelfs 2 weken licht te verhogen tot er gewicht bij komt.

--

Laatst bewerkt:
hey,

eerste kuurtje raad jij aan om test 500mg ed te gebruiken incl. na kuur.

Maar stel nou dat je maar een paar kilos wilt aankomen en zo droog mogelijk wilt staan en niet die 5+ kilo wilt van test? zoals anavar dus?

thanks!

ga dan helemaal niet kuren en train gewoon verder, anders heb je toch niks aan een kuur??

500 test ed????

Goed opgelet(y)

Tren geeft je gewoon hoge bloeddruk. Masteron zal er bitter weinig aan helpen. Voor je doel is tren uiteraard wel je beste optie. Zou zelfs voor bold/tren/mast gaan. Maar het is echt zo'n zoekoefening om bij te komen zonder een gram vet (dus VP te doen dalen) dat ik je in een post niet direct kan zeggen zo moet je eten en zo moet je kuren. Daarvoor ken ik je ook totaal niet goed genoeg. Is altijd een kwestie van zoeken door te beginnen iets onder onderhoud, dan om de week, of zelfs 2 weken licht te verhogen tot er gewicht bij komt.

Ik hoop natuurlijk dat ik de kilos die ik verloren heb door mijn blessure er wil snel bij krijg zodra ik weer fatsoenlijk kan trainen.
En dan tegelijker tijd mijn vet percentage dan kan doen dalen, omdat de massa die ik verloren heb er weer snel bijkomt?

Zou low test/ high tren zorgen voor minder effect op mijn bloeddruk? En wat voor doseringen raad je aan?
Heb al een keer op 1gr test, 600mg tren en 600mg bold gezeten. Maar toen was mijn bloeddruk extreem hoog.

En wat kan ik tijdens de kuur pakke om mijn bloeddruk onder controle te houden? Veel mensen raden aspirine aan maat kheb gelezen dat je zei dat dit spier opbouw verhinderd?

En wat raad je aan kwa training? Was aant denken om borst en schouders evtl op 1 dag te doen zodat mn schouder niet weer kapot gaat omdat ik hem te vaak belast?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven