Sheikh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 200
Hallo Big Cat, ik heb een tijdje terug besloten om niet meer of te gaan en neem 2 wekelijks 1x250mg omnadren, nu zou ik rond februari een kuur beginnen om enkele kilos spiermassa op te bouwen, in het verleden, vele vele jaren terug nam ik korte kuurtjes (opbouw/afbouw) omdat ik enkel de eerste 2/3 weken bijkwam. Nu ik terug begonnen ben heb ik me vooral bezig gehouden met mijn vp te doen dalen. Nu ik terug wat massa op wil gaan bouwen vroeg ik me af of lange kuren nog steeds een meerwaarde bieden, en je de dosering best wat lager zet dan gewoonlijk vermits er toch steeds een constante test aanwezig gaat zijn als je op hrt zit, en dan toch niet die terugval gaat hebben tijdens de periode dat er anders aanwezig is vooraleer er terug test aangemaakt word? Klopt mijn redenering hierin of zijn er andere factoren dan de aanmaak van test die hierin mee kunnen spelen dat langdurige kuren voorkeur hebben? Ik ben nog wat aan het brainstormen hoe ik nu best ga kuren en jij gaat mij hier vast wat verder in kunnen helpen. Dus alvast bedankt
---------- Toegevoegd om 01:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:11 ----------
zonnebank en een goede scrub
alleen eerste 2, 3 weken bijkomen?
waarschijnlijk alleen maar vocht. ik vermoed dat je dan alsnog te weinig eet omdat een kuur doorgaans na week 4,5 pas echt knalt. en massa bouwen is een proces dat meer tijd nodig heeft dan enkel de eerste 2, 3 weekjes.

Ben op werk namelijk