Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Big Cat, ik heb een tijdje terug besloten om niet meer of te gaan en neem 2 wekelijks 1x250mg omnadren, nu zou ik rond februari een kuur beginnen om enkele kilos spiermassa op te bouwen, in het verleden, vele vele jaren terug nam ik korte kuurtjes (opbouw/afbouw) omdat ik enkel de eerste 2/3 weken bijkwam. Nu ik terug begonnen ben heb ik me vooral bezig gehouden met mijn vp te doen dalen. Nu ik terug wat massa op wil gaan bouwen vroeg ik me af of lange kuren nog steeds een meerwaarde bieden, en je de dosering best wat lager zet dan gewoonlijk vermits er toch steeds een constante test aanwezig gaat zijn als je op hrt zit, en dan toch niet die terugval gaat hebben tijdens de periode dat er anders aanwezig is vooraleer er terug test aangemaakt word? Klopt mijn redenering hierin of zijn er andere factoren dan de aanmaak van test die hierin mee kunnen spelen dat langdurige kuren voorkeur hebben? Ik ben nog wat aan het brainstormen hoe ik nu best ga kuren en jij gaat mij hier vast wat verder in kunnen helpen. Dus alvast bedankt

---------- Toegevoegd om 01:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:11 ----------

zonnebank en een goede scrub

alleen eerste 2, 3 weken bijkomen?
waarschijnlijk alleen maar vocht. ik vermoed dat je dan alsnog te weinig eet omdat een kuur doorgaans na week 4,5 pas echt knalt. en massa bouwen is een proces dat meer tijd nodig heeft dan enkel de eerste 2, 3 weekjes.

Hallo Big Cat, ik heb een tijdje terug besloten om niet meer of te gaan en neem 2 wekelijks 1x250mg omnadren, nu zou ik rond februari een kuur beginnen om enkele kilos spiermassa op te bouwen, in het verleden, vele vele jaren terug nam ik korte kuurtjes (opbouw/afbouw) omdat ik enkel de eerste 2/3 weken bijkwam. Nu ik terug begonnen ben heb ik me vooral bezig gehouden met mijn vp te doen dalen. Nu ik terug wat massa op wil gaan bouwen vroeg ik me af of lange kuren nog steeds een meerwaarde bieden, en je de dosering best wat lager zet dan gewoonlijk vermits er toch steeds een constante test aanwezig gaat zijn als je op hrt zit, en dan toch niet die terugval gaat hebben tijdens de periode dat er anders aanwezig is vooraleer er terug test aangemaakt word? Klopt mijn redenering hierin of zijn er andere factoren dan de aanmaak van test die hierin mee kunnen spelen dat langdurige kuren voorkeur hebben? Ik ben nog wat aan het brainstormen hoe ik nu best ga kuren en jij gaat mij hier vast wat verder in kunnen helpen. Dus alvast bedankt

je denkt alleen maar dat je alleen de eerste twee of drie weken bijkomt. Heb dit concept al een paar keer uitgelegd. Als je begint met AAS heb je een snelwerkend visueel effect, gevolgd door een terugwinst van spiermassa die je ooit had. Dit gaat snel. Alles daarna neemt gewoon tijd omdat er eerste nieuwe celkernen dienen opgenomen te worden voor een toename aan capaciteit om eiwitten te maken. Groei is met andere woorden niet lineair, en gaat enkel in het begin gepaard met een visueel effect dat je goed ziet. Daarna is het een trager proces, en eentje dat niet beter of slechter gaat na verloop van tijd. Blast je een heel jaar door dan ga je nog altijd hopen meer aankomen dan door telkens lang te cruisen. Maar dat is doorgaans voor de gezondheid geen optie. Maar hoe langer, per jaar, je op een hogere dosis zit, hoe meer je uiteindelijk wint, zo simpel is het.

---------- Toegevoegd om 07:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:24 ----------

Hey BC,

ik was van plan te gaan carb cyclen aankomende cycle, nu lees ik alleen op verschillende plekken dat low/med carbs echt killing is voor je spieren wanneer je T3 gebruikt.

Aankomende cycle zal ik 250 test 350 tren 50mcg T3 runnen, wat is volgens jou het beste soort dieet om echt diep te cutten. Sta nu rond de 11% en wil naar de 6 a 7.

En wat zou de T3 dan precies moeten doen denk je ? Lage dosis T3 heeft weinig of geen catabole eigenschappen die niet uitgeschakeld worden door gelijktijdig AAS gebruik.

---------- Toegevoegd om 07:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:25 ----------

Bc.. heb je tips tegen acne op gezicht/lichaam tijdens of na een kuur?

Zonnebank, veel wassen, zinc, GH.

Geloof wel dat het goede respondere zijn, maar die overdrijft het wel lekker daarom...

Benieuwnd wat BC van het filmpje zegt, sommige dingen ben ik het ook wel mee eens zoals de genetics enzo.

ja, omdat androgenen de werking van het estrogeen remmen op de borst. Androgenen werden daartoe zelfs als bortskanker therapie gebruikt. Masteron was oorspronkelijk daarvoor bedoeld. Veel BBers lopen rond met een estrogeen gehalte waarvan iemand op normale test al gyno zou kunnen krijgen. En toch komt het heel weinig voor.
Dus als ik het goed begrijp kan een persoon bij 12 weken test e (only) op 375 mg ew last hebben van (opkomende) gyno maar het kan best zijn dat dit bij 12 weken test e (only) op 750 mg ew minder/ niet is?

Dus als ik het goed begrijp kan een persoon bij 12 weken test e (only) op 375 mg ew last hebben van (opkomende) gyno maar het kan best zijn dat dit bij 12 weken test e (only) op 750 mg ew minder/ niet is?

Correct. De hoeveelheid estrogeen gaat niet lineair omhoog met de hoeveelheid test, dus met dosis wordt A:E ratio groter en kans op gyno kleiner. Test vormt wel iets van een uitzondering in die zin dat het wel op een punt komt waar deactivatie en binding door SHBG uiteindelijk dingen weer gaan afvlakken, als je boven de 1g gaat, en dus risico weer iets stijgt boven 1g. Andere producten hebben dit probleem niet.

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:45 ----------

De pro's gebruiken minder gear dan de recreatieve bodybuilders.
Natty bodybuilders zouden best nog wel eens natty kunnen zijn :o

Dat eerste kun je nog nuanceren, ik denk dat er inderdaad top wedstrijdbodybuilders zijn die stukken minder gebruiken dan amateurs van gelijkaardig gewicht/niveau. Genetica bepaald echter relatief weinig in hoe groot je nu juist wordt, enkel hoe snel je groeit, en je fysiek, aanhechting, lengte van spieren etc Dat tweede is gewoon onzin natuurlijk. Je vind enkel natty bodybuilders terug in wedstrijden die heel rigoreus getest worden (urine + bloed + leugendetector) en zelfs daar zitten er nog tussen die niet natural zijn. Zijn dus meestal ook bonden en mensen die absoluut niemand kent.

Voor alle duidelijkheid, ik heb het filmpje niet gezien, kan het hier niet afspelen en deze avond vergeet ik het wellicht te doen.

ja, omdat androgenen de werking van het estrogeen remmen op de borst. Androgenen werden daartoe zelfs als bortskanker therapie gebruikt. Masteron was oorspronkelijk daarvoor bedoeld. Veel BBers lopen rond met een estrogeen gehalte waarvan iemand op normale test al gyno zou kunnen krijgen. En toch komt het heel weinig voor.

Correct. De hoeveelheid estrogeen gaat niet lineair omhoog met de hoeveelheid test, dus met dosis wordt A:E ratio groter en kans op gyno kleiner. Test vormt wel iets van een uitzondering in die zin dat het wel op een punt komt waar deactivatie en binding door SHBG uiteindelijk dingen weer gaan afvlakken, als je boven de 1g gaat, en dus risico weer iets stijgt boven 1g. Andere producten hebben dit probleem niet.

Vandaar dat ik nu op 250mg test e per week, maar met flink wat hcg (750 eod) depri begon te worden.
Ik slik nu weer twee dagen 10mg aromasin per dag en zit weer goed in mijn vel :)

BC, ik lees op veel fora dat indien je off komt, hcg 5 dagen voor het gebruik van de serm wordt gestopt omdat dit de werking in de weg zou zitten. Is dit waar? Of kan je hcg nog door laten lopen tot en met de eerste week van de nakuur?

Bedankt voor de uitleg Big cat :thumb:

BC, ik lees op veel fora dat indien je off komt, hcg 5 dagen voor het gebruik van de serm wordt gestopt omdat dit de werking in de weg zou zitten. Is dit waar? Of kan je hcg nog door laten lopen tot en met de eerste week van de nakuur?

Als je lange esters gebruikt nog 2 weken na de laatste injectie, bij korte esters tot 5 dagen na laatste inject. Tot dan heb je toch nog onderdrukking (minstens) van je AAS, dus geen prob om HCG te laten meelopen. Langer kan doorgaans ook niet veel kwaad, herstel gaat in zodra het laatste repressieve middel uit je systeem is en verloopt doorgaans zo vlot mogelijk als testiculaire grootte onderhouden werd.

De pro's gebruiken minder gear dan de recreatieve bodybuilders.
Natty bodybuilders zouden best nog wel eens natty kunnen zijn :o

Er zullen pro's zijn die minder gebruiken dan sommige recreatieve, maar pro's zullen echt wel een hoop gebruiken. Van alle gebruikers is 95% recreatief ofzo dus daar zullen er zeker bij zitten die veel gebruiken. Maar als je filmpjes van bijvoorbeeld bostin loyd ziet en hoort wat die weer aangeeft wat er gebruikt wordt is het weer heel anders. Zulke zaken blijven altijd voor groot deel speculeren. Ook niet iedere pro zal hetzelfde doen.

Big cat,

Ik heb een vraagje over insuline.
Ik lees vaak dat je vetten rond om het zetten van insuline moet vermijden, maar waarom is dit eigenlijk?
Het kan toch nooit zo zijn dat het vet direct je vetcellen in word getransporteerd door de insuline.
Ik weet dat vet de opnamen van voedingsstoffen vertraagd, maar dit kan misschien juist gunstig zijn?
Zodat er niet in een keer te veel glycogeen in het bloed terecht komt.

Wanneer word je nu eigenlijk vetter door insuline?
Lijkt mij als er een overschot aan glycogeen is, en je spiercellen al verzadigd zijn.
Of is dit niet het geval?
Wat is nu bepalend of de voedingsstoffen naar je spiercellen of vetcellen getransporteerd worden?

EC stacks helpen je wel eetlust controleren en energie hoog houden. Hebt ze niet nodig, maar helpen wel vind ik. Zeker voorkeur voor ECY.

Top, gaat mee ook vooral om de eetlust en energie :). Ik heb 1 potje Yohimbine gekocht en een Eph Caff stack besteld. Ben benieuwd wanneer het binnen komt.

Cycle van 2 weeks on 2 weeks of?

He BC hoe sta jij tegenover cortissne injecties (in mijn geval schouder)

Big Cat

Na wat van je posts te hebben gelezen ( en het zijn er veel ;p ) kan ik niet anders dan concluderen dat Tren uw voorkeur geniet. Sommigen beweren dat High dose primo 800-1000 mg/week hetzelfde resultaat heeft als tren op 400 mg. Met dat verschil dat je van primo een "feel good" krijgt en ook beter herstelt. Nadeel hiervan is dat primo 2a3 keer duurder is en de hoeveelheid olie je in uw lijf moet prikken...

Persoonlijk overweeg ik het volgende voor 10 a 14 weken;

1000 primo en 250 mg test e ( eventueel aangevuld met dianabol PWO) met standaard PCT

of

600 mg tren e en 250 mg (ook met dboll en aromasian mocht gyno opkomen)

Wat zou jij mij aanraden? Wetend dat ik een hectische leven heb met veel sociale verplichtingen. Een dip tijdens en/of na de kuur wil ik tot het minimum herleiden! Met dipje bedoel ik: humeurschommeling, coïtusdrive enz..

grt
Br0

dus wanneer je dan klaar bent met de kuur en je testosteron laag is, loop je nog extra risico op gyno wanneer je niet zou nakuren? of daalt het oestrogeen ook snel uit zichzelf?

bedankt voor het delen van je kennis btw, heb het hele thread nu zo'n beetje gelezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven