Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
BC,

Ik had het plan om voor en in de zomer een 8 weken tren/test/mast korte esters kuur te doen. Nu heb ik het zo gepland dat ik begin in week X en eindig in week Y als voorbeeld, mits bloedtesten gunstig zijn.
Nu heb ik te horen gekregen dat ik ivm een week kamp met school later moet beginnen, en dat ik midden in de kuur nog een belangrijke conditie test moet doen. Nu loopt hierdoor mijn kuurplan een beetje in de soep.

Ik kan die conditie test niet missen en moet hiervoor een redelijk punt halen, ik kan dit compenseren maar niet dusdanig veel. Mijn overgang van dit schooljaar kan ermee verpest worden. Daarom mijn vraag, zou ik de tren er uit halen en evt een oral/niks toe voegen, ik weet niet hoe mijn lichaam reageert op tren. Maar ik denk dat het risico te groot is om het door te laten gaan. Ivm tren conditie of hoe je dit moet noemen.

Verder word dat dan mijn 2e cycle dus zou het nog niet zo erg zijn om het alleen met test en mast te houden. Kun jij mij op deze vraag een advies geven?

alvast bedankt!

BC,

Ik had het plan om voor en in de zomer een 8 weken tren/test/mast korte esters kuur te doen. Nu heb ik het zo gepland dat ik begin in week X en eindig in week Y als voorbeeld, mits bloedtesten gunstig zijn.
Nu heb ik te horen gekregen dat ik ivm een week kamp met school later moet beginnen, en dat ik midden in de kuur nog een belangrijke conditie test moet doen. Nu loopt hierdoor mijn kuurplan een beetje in de soep.

Ik kan die conditie test niet missen en moet hiervoor een redelijk punt halen, ik kan dit compenseren maar niet dusdanig veel. Mijn overgang van dit schooljaar kan ermee verpest worden. Daarom mijn vraag, zou ik de tren er uit halen en evt een oral/niks toe voegen, ik weet niet hoe mijn lichaam reageert op tren. Maar ik denk dat het risico te groot is om het door te laten gaan. Ivm tren conditie of hoe je dit moet noemen.

Verder word dat dan mijn 2e cycle dus zou het nog niet zo erg zijn om het alleen met test en mast te houden. Kun jij mij op deze vraag een advies geven?

alvast bedankt!
nog niet gebruikt maar van wat ik er over heb gelezen: bold geen optie?

nog niet gebruikt maar van wat ik er over heb gelezen: bold geen optie?

nou het probleem zit hem ook in de duur, langer dan 8 weken komt niet uit met vakantie, of evt on staan in de vakantie zou nog niet zon probleem zijn maar lijkt me niet handig. Kuur mag niet leden onder al die extra omstandigheden dus twijfel nog of ik het door laat gaan zo.

nou het probleem zit hem ook in de duur, langer dan 8 weken komt niet uit met vakantie, of evt on staan in de vakantie zou nog niet zon probleem zijn maar lijkt me niet handig. Kuur mag niet leden onder al die extra omstandigheden dus twijfel nog of ik het door laat gaan zo.

met lange esters zou ik het wel gewoon doen, vakantie op mijn leeftijd ( dus op vakantie gaan) is vaak 8-13 dagen.. daar zou ik men kuur dus niet voor laten staan.

ontopic

** vraag me nog steeds af of er geen indicaties zijn dat je herstel voortvarend loopt.. hetzij aan de ballen/humeur/kracht/energie.
want krijg heel sterk het idee dat ik de echte dip al gehad heb.

hey,

eerste kuurtje raad jij aan om test 500mg ed te gebruiken incl. na kuur.

Maar stel nou dat je maar een paar kilos wilt aankomen en zo droog mogelijk wilt staan en niet die 5+ kilo wilt van test? zoals anavar dus?

thanks!

Als jij nu met een vliegtuig wil gaan vliegen en je vertelt de instructeur dat je helemaal geen zin hebt in al dat theoretisch gedoe, dat je gewoon wil vliegen, wat denk je dat die zou zeggen ?

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
wat de een dom vindt kan de ander niet dom vinden. Ipv gewoon normaal antwoord te geven kan je misschien de ander helpen door informatie te verschaffen waarom het dom is wat ik vraag, iig een NORMAAL antwoord.

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Er zijn hier genoeg mensen die niet direct 8 kilo willen aankomen in een aantal weken en/of liever niet spuiten met naalden. Daarnaast geef ik toe dat ik niet heel veel weet van AAS en probeer zoveel mogelijk te lezen en dus ook een vraag te stellen, maar dat skip ik voortaan dus.
Dat gezever m.b.t. anavar is al duizendmaal langsgekomen hier, en ook waarom je gewoon met test only moet beginnen. Daarnaast moet je niet kuren als je niet te groot wilt worden. Dus i.p.v. domme vragen te stellen kun je zelf beginnen door gewoon 'n beetje normaal te lezen i.p.v. lukraak dit soort vragen te stellen.

Zolang de voorraad strekt.

- 1.5-3 mg/kg lichaamsgewicht. Voor de hogere dosis zeker standaard wat extra koper nemen en je ijzer monitoren, ik neem voor het zekerste zinc product met extra koper in.
- Zolang je geen last hebt kan dat vrij snel, elke 3 dagen. Geeft normaal geen problemen, maar heel af en toe is er iemand die wat last van zen maag krijgt (en geen idee of dat dan aan de zinc ligt of de samenstelling van de tablet)
- 1:25 koper:zinc. Ijzer supplementeer ik alleen als ik tekenen zie van ijzertekort (hele bleke stoelgang enz)

Van soort zinc geen idee. Er is voor elk wel ergens een studie te vinden die beweert dat het beter is, maar dan ook maar die ene, dus niet zeker of het heel veel verschil maakt. het gaat ook voornamelijk om absorptie en met deze dosis zal dat dus zeker weinig rol spelen. Dus zou me er niet druk om maken.

Dit zou voor mij betekenen dat ik 200-400mg zink per dag binnen moet krijgen.
Wat is het voordeel hiervan ?

Dit zou voor mij betekenen dat ik 200-400mg zink per dag binnen moet krijgen.
Wat is het voordeel hiervan ?

als je in topic zoekt op Zinc krijg je het hele verhaal.

Vervangt voor een deel slin bij hoge doses volgens BC. heb net 3 potjes zinc+koper binnen.

Bigcat: ga vanaf april test/mast/tren runnen.

Geef jij de voorkeur aan korte of lange esters??

BC,

Vandaag mailtje terug gehad mbt de kosten van een bloedonderzoek. Welke zijn echt nodig?

Hierbij doe ik u de kosten toekomen van het door u gevraagde bloedonderzoek :

- ASAT 8
- ALAT 8
- LDH 8
- Natrium 5
- Kalium 5
- Kreatinine 5
- LH 15
- FSH 15
- Testosteron 25
- SHGB 25

Bloedafnamekosten zijn 15 euro

Eventueel vrij Testosteron : 25 euro

-

Laatst bewerkt:
discussiëren met met GetXXL of BigCat in de thread van B.C zelf...

no thanks jeff.

wat de een dom vindt kan de ander niet dom vinden. Ipv gewoon normaal antwoord te geven kan je misschien de ander helpen door informatie te verschaffen waarom het dom is wat ik vraag, iig een NORMAAL antwoord.

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Er zijn hier genoeg mensen die niet direct 8 kilo willen aankomen in een aantal weken en/of liever niet spuiten met naalden. Daarnaast geef ik toe dat ik niet heel veel weet van AAS en probeer zoveel mogelijk te lezen en dus ook een vraag te stellen, maar dat skip ik voortaan dus.

Dit is gewoon al ettelijke keren aan bod geweest. Is niks persoonlijks aan toe te voegen. Test only is niet alleen maar goedkoper, efficienter en veiliger, het is een referentie waarop je al de rest gaat baseren. Of je nu ****ing huge wil worden, of maar een paar kilo gainen, dit is waar je begint, en je doet em juist. 500, 10 weken, HCG, nakuur en 10 weken off. Wil je daarna meteen gaan blasten en cruisen, of lagere test met wat anavar zetten en zien of je een clitoris kan groeien, mij niet gelaten, maar je gaat moeilijk kunnen oordelen over effect en doeltreffendheid zonder een referentiebasis.

Daarnaast, voor de tienduizendste (ik hoop altijd laatste keer, maar dat is het nooit, want kerels zoals jij zijn doorgaans te lui iets te zoeken, hoewel het al zoveel keer is uitgelegd en poepsimpel te vinden) : Wanneer je AAS neemt leg je je eigen test plat. Dat wil zeggen dat je AAS je lichaamseigen test vervangen. testosterone doet echter zowat een miljoen dingen in het lichaam, die niet alle AAS doen, of in dezelfde mate doen. Daardoor is het een must in elke kuur test te gebruiken, al is het maar lage dosis om je natuurlijke test na te bootsen. Test injecteer je. Dus het kan niemand bommen of jij WIL injecteren of niet, als je het niet wil doen kan je het in mijn opinie niet veilig en correct doen en kun je er beter met je fikken afblijven.

Wil je dan toch nog met je gezondheid spelen om te kijken of je effectief MINDER kan gainen (wtf ?) dan doe je dat maar, maar vraag niet aan mij om je te helpen stomme dingen te doen. Als jij wil zelfmoord plegen ga ik je ook niet vertellen hoe het moet, ik blijf het je afraden.

Je kan inderdaad best nog een paar weken skippen met vragen stellen en verder lezen ondertussen, want dit staat echt al een paar keer uitdrukkelijk in deze thread alleen al. En nog paar honderd keer als je de search gebruikt. Dus als je me wil komen vertellen dat je je "ingelezen" hebt dan neem je me waarlijk voor een idioot, want ofwel lees je gewoon op hele verkeerde plaatsen, ofwel lieg je gewoon. Dit is echt basis-basis. Als je de redenering achter test only voor beginners niet snapt, dan ben je er nog niet klaar voor.

Nu als je geen 5 kilo wil bijkomen, kun je natuurlijk ook gewoon natuurlijk blijven verder doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven