tildo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Genoeg Anavar logjes en topics om een eigen mening uit te pikken lijkt me..
Met jou doel zou ik doen;
250 test e
200 tren e

Genoeg Anavar logjes en topics om een eigen mening uit te pikken lijkt me..
Met jou doel zou ik doen;
250 test e
200 tren e
Big Cat.
Zijn er ook PED's die niet te traceren zijn in je urine?
Voor korte tijd was dat het geval met Pheraplex, maar niet alleen vind je blijkbaar pheraplex niet meer, ondertussen kunnen ze dat ook gewoon opsporen
Als er nu nog mensen mee bezig zijn, met die stoffen te vinden, bestaat de kans dat er nog zijn, maar dat is dan niet iets waar mensen mee te koop lopen.Hey Big Cat, welke kuur moet ik pakken om zo min mogelijk in spiermassa aan te komen?

big cat,
tijdens mijn benen - trainningen heb ik de laatste tijd erg last van krampen in mijn hamstrings, terwijl alles goed opgewarmt is, en geen noemenswaardig zware gewichten bevat.
bovendien heb ik dit, soms, ook in mijn onderarmen.
heb jij hier een verklaring voor?
ik zit persoonlijk te denken aan een magnesium tekort..
mijn dieet is heel erg schoon, geen sauzen, enkel een 1/4 el piri kruiden over 1 kg kip.
misschien bestaat er ook een kans, dat ik te weinig zout iname heb?
Big Cat. Wat voor chemische ondersteuning zou jij een sporter aanraden die flink z'n maximaalkracht wilt verhogen, zonder teveel aan te komen in gewicht? (Gewichtsklassen)
Training is op recruteringsvermogen en explosiviteit.
Ja maar ik wil niets injecteren man. Voel ik me net een heroine junk.
Kan ik niet eenmaal per week creatine vaginaal inbrengen ?

BC; ik weet dat je niet vies bent van tren.
merk jij ook naarmate je het langer gebruikt, dat de sides minder worden?
zelf ervaar ik na 10+ weken dat de night sweats en kort lontje verdwijnen, ook op hogere dosissen (600-800).
is hier een verklaring voor? behalve dat je lichaam zou 'wennen' oid
@ Big Cat : wat vind jij van deze kuur
1-11 test e 250mg ew
1-8 tren e 600mg ew
1-8 mast e 400mg.
8-11 methyl tren 2-4 mg ed
Heb al meerdere ervaringeb met deze middelen maar nog nooit met zo'n lage test.
Test wil ik graag laag houden omdat ik snel sides erdoor heb boven de 250ng en wil zo droog mogelijk komen.
Nog enige suggesties of tips?
GrtZ
BC,
Ik had het plan om voor en in de zomer een 8 weken tren/test/mast korte esters kuur te doen. Nu heb ik het zo gepland dat ik begin in week X en eindig in week Y als voorbeeld, mits bloedtesten gunstig zijn.
Nu heb ik te horen gekregen dat ik ivm een week kamp met school later moet beginnen, en dat ik midden in de kuur nog een belangrijke conditie test moet doen. Nu loopt hierdoor mijn kuurplan een beetje in de soep.
Ik kan die conditie test niet missen en moet hiervoor een redelijk punt halen, ik kan dit compenseren maar niet dusdanig veel. Mijn overgang van dit schooljaar kan ermee verpest worden. Daarom mijn vraag, zou ik de tren er uit halen en evt een oral/niks toe voegen, ik weet niet hoe mijn lichaam reageert op tren. Maar ik denk dat het risico te groot is om het door te laten gaan. Ivm tren conditie of hoe je dit moet noemen.
Verder word dat dan mijn 2e cycle dus zou het nog niet zo erg zijn om het alleen met test en mast te houden. Kun jij mij op deze vraag een advies geven?
alvast bedankt!
. BvdK krijg 400 gram ongekookt gewogen weg met alleen een fles water erbij ;P Niet te droog laten worden en je hebt 't zo weg.