XXL Nutrition

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Genoeg Anavar logjes en topics om een eigen mening uit te pikken lijkt me..

Met jou doel zou ik doen;
250 test e
200 tren e

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.623
Genoeg Anavar logjes en topics om een eigen mening uit te pikken lijkt me..

Met jou doel zou ik doen;
250 test e
200 tren e

Jou mening in het "vraag het aan..Big Cat" topic is niet echt relevant toch?

Gelieve dit topic te respecteren, geld voor meerdere trouwens.

Big Cat. Wat voor chemische ondersteuning zou jij een sporter aanraden die flink z'n maximaalkracht wilt verhogen, zonder teveel aan te komen in gewicht? (Gewichtsklassen)
Training is op recruteringsvermogen en explosiviteit.

big cat,

tijdens mijn benen - trainningen heb ik de laatste tijd erg last van krampen in mijn hamstrings, terwijl alles goed opgewarmt is, en geen noemenswaardig zware gewichten bevat.
bovendien heb ik dit, soms, ook in mijn onderarmen.

heb jij hier een verklaring voor?
ik zit persoonlijk te denken aan een magnesium tekort..

mijn dieet is heel erg schoon, geen sauzen, enkel een 1/4 el piri kruiden over 1 kg kip.
misschien bestaat er ook een kans, dat ik te weinig zout iname heb?

-

Laatst bewerkt:
Big Cat.
Zijn er ook PED's die niet te traceren zijn in je urine?

Hey Big Cat, welke kuur moet ik pakken om zo min mogelijk in spiermassa aan te komen?

Big Cat.
Zijn er ook PED's die niet te traceren zijn in je urine?

Als die er zijn is kans klein dat wij ze kennen :p Voor korte tijd was dat het geval met Pheraplex, maar niet alleen vind je blijkbaar pheraplex niet meer, ondertussen kunnen ze dat ook gewoon opsporen :p Als er nu nog mensen mee bezig zijn, met die stoffen te vinden, bestaat de kans dat er nog zijn, maar dat is dan niet iets waar mensen mee te koop lopen.

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Hey Big Cat, welke kuur moet ik pakken om zo min mogelijk in spiermassa aan te komen?

Anavar only natuurlijk :p

big cat,

tijdens mijn benen - trainningen heb ik de laatste tijd erg last van krampen in mijn hamstrings, terwijl alles goed opgewarmt is, en geen noemenswaardig zware gewichten bevat.
bovendien heb ik dit, soms, ook in mijn onderarmen.

heb jij hier een verklaring voor?
ik zit persoonlijk te denken aan een magnesium tekort..

mijn dieet is heel erg schoon, geen sauzen, enkel een 1/4 el piri kruiden over 1 kg kip.
misschien bestaat er ook een kans, dat ik te weinig zout iname heb?

Heel moeilijk om een natriumtekort op te lopen. Kalium tekort zou logischer lijken. Magnesium tekort ga je niet opmerken, maar extra magnesium kan wel helpen de krampen te verminderen natuurlijk. Meer drinken helpt ook.

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Big Cat. Wat voor chemische ondersteuning zou jij een sporter aanraden die flink z'n maximaalkracht wilt verhogen, zonder teveel aan te komen in gewicht? (Gewichtsklassen)
Training is op recruteringsvermogen en explosiviteit.

Weinig verschil, je wil spiermassa maximaliseren en vetmassa laag houden. Daarnaast helpen dingen die acuut de zenuwen stimuleren en dingen die cortisol onderdrukken ook wel om kracht te verhogen, maar uiteraard alleen zo lang je ze gebruikt (tren, methyltren, halo)

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Ja maar ik wil niets injecteren man. Voel ik me net een heroine junk.
Kan ik niet eenmaal per week creatine vaginaal inbrengen ?

Patrick Arnold vertelde me ooit dat rectale toediening eigenlijk geen slecht idee is, je absorptie is een stuk hoger dan met orale opname. Hij liep daar al een tijdje mee, maar vond geen markt voor Rectabol :p

BC; ik weet dat je niet vies bent van tren.
merk jij ook naarmate je het langer gebruikt, dat de sides minder worden?
zelf ervaar ik na 10+ weken dat de night sweats en kort lontje verdwijnen, ook op hogere dosissen (600-800).
is hier een verklaring voor? behalve dat je lichaam zou 'wennen' oid

@ Big Cat. Bedankt! Vetmassa verlagen kwam ik even niet op, stom! Bedankt, heb al een idee.

Rectabol :roflol:

BC; ik weet dat je niet vies bent van tren.
merk jij ook naarmate je het langer gebruikt, dat de sides minder worden?
zelf ervaar ik na 10+ weken dat de night sweats en kort lontje verdwijnen, ook op hogere dosissen (600-800).
is hier een verklaring voor? behalve dat je lichaam zou 'wennen' oid

Meeste mensen lijken er idd meer last van te hebben als bloedniveau nog niet stabiel is. Dus na paar dagen op ace, of 2-3 weken op enth mindert dat inderdaad. Kort lontje is gewoon kwestie van jezelf in controle te houden, je weet dat je nu eenmaal minder met stress omkan en dat moet je indachtig zijn.

@ Big Cat : wat vind jij van deze kuur
1-11 test e 250mg ew
1-8 tren e 600mg ew
1-8 mast e 400mg.
8-11 methyl tren 2-4 mg ed

Heb al meerdere ervaringeb met deze middelen maar nog nooit met zo'n lage test.
Test wil ik graag laag houden omdat ik snel sides erdoor heb boven de 250ng en wil zo droog mogelijk komen.

Nog enige suggesties of tips?
GrtZ

@ Big Cat : wat vind jij van deze kuur
1-11 test e 250mg ew
1-8 tren e 600mg ew
1-8 mast e 400mg.
8-11 methyl tren 2-4 mg ed

Heb al meerdere ervaringeb met deze middelen maar nog nooit met zo'n lage test.
Test wil ik graag laag houden omdat ik snel sides erdoor heb boven de 250ng en wil zo droog mogelijk komen.

Nog enige suggesties of tips?
GrtZ

Nee, zie er geen problemen mee. Als je last hebt van test dan houd je hem inderdaad iets lager.

Beste BC,

Klopt het dat jij in stacks Bold ziet als vervanger van test?
Heeft dit dan dezelfde eigenschappen?
Bijvoorbeeld in combinatie met mast en tren?
Ik praat hier over stacks van ca. 1 gram per week.
Dank je wel.

BC,

Ik had het plan om voor en in de zomer een 8 weken tren/test/mast korte esters kuur te doen. Nu heb ik het zo gepland dat ik begin in week X en eindig in week Y als voorbeeld, mits bloedtesten gunstig zijn.
Nu heb ik te horen gekregen dat ik ivm een week kamp met school later moet beginnen, en dat ik midden in de kuur nog een belangrijke conditie test moet doen. Nu loopt hierdoor mijn kuurplan een beetje in de soep.

Ik kan die conditie test niet missen en moet hiervoor een redelijk punt halen, ik kan dit compenseren maar niet dusdanig veel. Mijn overgang van dit schooljaar kan ermee verpest worden. Daarom mijn vraag, zou ik de tren er uit halen en evt een oral/niks toe voegen, ik weet niet hoe mijn lichaam reageert op tren. Maar ik denk dat het risico te groot is om het door te laten gaan. Ivm tren conditie of hoe je dit moet noemen.

Verder word dat dan mijn 2e cycle dus zou het nog niet zo erg zijn om het alleen met test en mast te houden. Kun jij mij op deze vraag een advies geven?

alvast bedankt!

Bc kun je me helpen met dit? Citeer even eigen bericht :p. Bvd

K krijg 400 gram ongekookt gewogen weg met alleen een fles water erbij ;P Niet te droog laten worden en je hebt 't zo weg.

wtf? ik at vroeger 200g ongekookt, dat woog dan na het koken 700gram...ik krijg geen anderhalve kilo rijst weg, die 200g duurde al een half uur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven