- Waardering
- 250
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als die er zijn is kans klein dat wij ze kennenVoor korte tijd was dat het geval met Pheraplex, maar niet alleen vind je blijkbaar pheraplex niet meer, ondertussen kunnen ze dat ook gewoon opsporen
Als er nu nog mensen mee bezig zijn, met die stoffen te vinden, bestaat de kans dat er nog zijn, maar dat is dan niet iets waar mensen mee te koop lopen.

Beste BC,
Klopt het dat jij in stacks Bold ziet als vervanger van test?
Heeft dit dan dezelfde eigenschappen?
Bijvoorbeeld in combinatie met mast en tren?
Ik praat hier over stacks van ca. 1 gram per week.
Dank je wel.
Bc kun je me helpen met dit? Citeer even eigen bericht. Bvd
Hey Big Cat, in het boek 'the testosterone syndrome' lees ik dat een laag test niveau de fibrinogenen in het bloed doet toenemen, wat de basis is van bloedproppen. Klopt dit, en zou dit b.v. een (long)embolie als gevolg kunnen geven?
oke dankje BC, dacht dat je er overheen had gelezen. met bold bedoel je ook tijdens de vakantie ON staan neem ik dan aan?
Als je toch ging kuren, opteer dan voor bold, mast, test ipv tren, mast, test.
super bedankt weer!
Big cat,
Even een vraagje over bloed doneren.
Ik ben inmiddels 10 weken on (test, bold, tren), heb morgen een eerste afspraak bij de bloedbank.
Dan wordt mijn bloeddruk getest, en een paar buisjes afgenomen voor onderzoek.
Maar wordt dit wel goed gekeurd?
Of kan je die keuring beter doen als je off, of aan het cruisen bent zodat je bloeddruk/bloedwaarden er wat beter uitzien?
Anders kan ik net zo goed niet langs gaan morgen, maar als ik ga cruisen over een paar weken.![]()
als je je test vervangt door bold houd je dan nog minder zichtbaar vocht vast? anders wel een uitkomst voor mij ( ik kan op 250mg test/500primo/350 tren A nog zichtbaar bloaten)
bijvoorbeeld elke week ( ff niet over het hoevaak pinnen en orals daar gelaten)
800 bold
700 tren A
350mast p
zou minder bloat geven dan
500 test E
700tren A
350mast p
zal wel genetics zijn maar voor mij zijn normaal gesproken 2 saucijzen broodjes genoeg om me gezicht op te blazen als een waterhoofd ( als ik on ben)
wtf? ik at vroeger 200g ongekookt, dat woog dan na het koken 700gram...ik krijg geen anderhalve kilo rijst weg, die 200g duurde al een half uur

Hey BC
ben van plan volgende te gaan doen
1-2 test p 50 mg ed
1-2 tren a 50 mg ed
1-4 40 of 50 mg dbol
2-4 test p 75 mg ed
2-4 tren a 75 mg ed
4-8 test p 100 mg ed
4-8 tren a 100 mg ed
nakuur met arofixen
Bedoeling is clean bulken nu zie ik vaker mensen korte esthers gebruiken om te cutten en lange esthers om te bulken. Is hier een specifieke reden voor of kan ik ook gewoon eve goed bulken op korte esthers. Ik hoor namelijk ook vaak dat tren a wel merkbaar beter is dan tren e vandaar mijn keuze deze keer om korte esthers uit te proberen omdat ik hier nog geen ervaring mee heb enkel met langwerkend en parabolan
Blijkbaar kan bloeddruk wel probleem zijn, maar dat is net het moment dat je het het meeste nodig hebt, omwille van bloeddruk, hematocriet etc. De rest vormt geen probleem, niets van wat je neemt vormt probleem, dus je zult moeten de lijst invullen, kunt overal negatief op antwoorden en you are good to go. Denk niet dat er veel nut is dit te doen als je cruised, tenzij je mss hematocriet beetje wil resetten in een korte cruise.
)Uit het dikgedrukte stukje maak ik op dat, eens je cruised, je hematocriet dus ook zal dalen? Excuus als 't een hele domme vraag is, ik kan niet veel vinden over de invloed van AAS op hematocriet ( behalve hier 1 en ander dan en net deze vraag niet)
Zou nl wel verklaren waarom mijn bloeddruk ook al zo goed als normaal is nu, naast de aspirine die ik eod neem dan.
Big Cat, wat zou jij aanraden aan een astmapatiënt die dagelijks gebruikt maakt van corticosteroïden om de symptomen te voorkomen/verlichten? (Symbicort Turbohaler) En hoe katabool is cortisone nu eigenlijk?
beste Big Cat, paar vraagjes
-wat is in jouw ogen het beste protocol te volgen als je wedstrijden draait, volledig off gaan of cruisen en blasten?
-wat is jouw mening over receptor opschonen? kan dat ook na een periode cruisen met bv low test? om gevoeligheid terug te krijgen?
-off gaan en weer on gaan veroorzaakt veel hormonale schommelingen, als je wedstrijden ambieert en langere tijden trt volgt en blast hoe zal over het algemeen de gezondheid hier op reageren t.o.v on/off on/off etc...
Was dat serieuze vraag ?
sorry als ik hem verkeerd formuleerde.. bedoelde wat is het beste om te doen als je wedstrijden draait off gaan of cruisen, wat is veelgebruikt?
Receptors kun je niet opschonen. Gevoeligheid daalt ook niet, er is nagenoeg geen up of downregulatie.
bedoel je hiermee dat om goed massa te blijven bouwen, cruisen net zo effectief is na een lange kuur? om vervolgens weer on te gaan?
Je cholesterol zal uiteraard altijd een issue blijven, en afhankelijk van de duur van je cruises hematocriet, bloeddruk etc, voor de rest is er weinig probleem. Met TRT vervang je gewoon je eigen test.[/QUOTE
dus ik kan in principe de bloedwaardes redelijk goed krijgen met een cruise op bv 100mg test pw?