Powerful
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 146
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
Vanaf 600 mg bold onderhoud je normaal je testosterone, dus kunt idd bold voor een stuk als basis gebruiken in plaats van test.
---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------
Was er verder niet op ingegaan omdat alles al gezegd was. As conditieresultaat echt belangrijk is, geen tren, en overweeg bold.
---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------
Lijkt me al heel ver gezocht dat gewoon door toename aan fibrinogenen je een longembolie zou krijgen zonder andere factoren, maar voor de rest, ja. Gezien het effect van test op je bloedresultaten mss ook best dat het daar een gunstige invloed uitoefent.
Dus met test zou je je bloedwaardes zoals cholesterol. ratio HDL etc kunnen verbeteren?
---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------
@BC: ik heb wel eens gelezen dat iemand schreef dat het lichaam ook zelf meer receptoren kan aanmaken? klopt dat?

GHRP6 lijkt me overbodig als je cjc zet, en eigenlijk als je van plan was Gh te splitsen en op te drijven zie ik het nut van geen van beide echt.