AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanaf 600 mg bold onderhoud je normaal je testosterone, dus kunt idd bold voor een stuk als basis gebruiken in plaats van test.

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Was er verder niet op ingegaan omdat alles al gezegd was. As conditieresultaat echt belangrijk is, geen tren, en overweeg bold.

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Lijkt me al heel ver gezocht dat gewoon door toename aan fibrinogenen je een longembolie zou krijgen zonder andere factoren, maar voor de rest, ja. Gezien het effect van test op je bloedresultaten mss ook best dat het daar een gunstige invloed uitoefent.

Dus met test zou je je bloedwaardes zoals cholesterol. ratio HDL etc kunnen verbeteren?

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

@BC: ik heb wel eens gelezen dat iemand schreef dat het lichaam ook zelf meer receptoren kan aanmaken? klopt dat?

Nee is geen enkele reden voor. Esters hebben alleen invloed op metabolisatie naar andere actieve stoffen, dus sommige mensen die wat gevoeliger zijn voor waterretentie hebben baat bij test met korte esters net voor de wedstrijd, maar voor de rest heeft dit geen enkele invloed of gevolg.

Ik snap niet goed waarom je hier je dosis opbouwt. Lijkt me beter gewoon 8 weken aan 75-100 mg te doen. Ik zie het ook niet vermeld, maar ik vermoed dat je wel weet dat je HCG ook moet zetten.

Ja HCG vanzelfspreken was ik ff vergeten bij te zetten 2x 500 iu ew. De reden dat ik wou opbouwen is omdat ik nog geen ervaring heb met korte esthers en ff wou kijken hoe ik erop reageer. Maar als jij zegt direct knalle op hogere dosis dan haal ik er mss meer uit?

thx voor je reactie in ieder geval heb zowat heel het topic doorlopen en een hoop uit geleerd :D
Wat je doet word zeker en vast gewaardeerd keep up the good work Big Cat!!!

Heel moeilijk om een natriumtekort op te lopen. Kalium tekort zou logischer lijken. Magnesium tekort ga je niet opmerken, maar extra magnesium kan wel helpen de krampen te verminderen natuurlijk. Meer drinken helpt ook.

oke, dus dat zou het probleem niet moeten zijn.
was al begonnen, met een thee - lepeltje zout over 1 kg kip te doen, maar dit dus is niet nodig.
water drink ik voldoende +/- 5 liter p/d, voorderest drink zelden/nooit wat anders.
dan ga ik van het weekeind eens achter kalium aan, en eens kijken of het verbeterd.
wat voor dosering zou jij doorgaans aanraden?

Big Cat, het zoeken naar het zinc verhaal in dit topic heeft me niet veel opgebracht.
Wat is precies het voordeel van dergelijke hoge dosis zinc, martyyn zei dat het voor een deel slin vervangt?

Citaat van Big Cat:

positieve invloed op testosterone, T3 en leptine.

Dus met test zou je je bloedwaardes zoals cholesterol. ratio HDL etc kunnen verbeteren?

Nee, absoluut niet. Het verslechterd die waarden, zeker met hogere dosis, en net daarom dat het dan wel gunstig is dat het kans op klonters doet dalen, net omdat het je bloed verdikt.

@BC: ik heb wel eens gelezen dat iemand schreef dat het lichaam ook zelf meer receptoren kan aanmaken? klopt dat?

Uiteraard, lichaam maakt constant nieuwe receptoren aan, en verwijderd er oude.

---------- Toegevoegd om 07:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:33 ----------

Ja HCG vanzelfspreken was ik ff vergeten bij te zetten 2x 500 iu ew. De reden dat ik wou opbouwen is omdat ik nog geen ervaring heb met korte esthers en ff wou kijken hoe ik erop reageer. Maar als jij zegt direct knalle op hogere dosis dan haal ik er mss meer uit?

thx voor je reactie in ieder geval heb zowat heel het topic doorlopen en een hoop uit geleerd :D
Wat je doet word zeker en vast gewaardeerd keep up the good work Big Cat!!!

Zeker. Kan nu nog verstaan dat je de tren even wil opbouwen als je nooit tren hebt gebruikt maar het zijn korte esters, kun je gewoon per week doen en zit je tegen week 3 op volle dosis.

---------- Toegevoegd om 07:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:34 ----------

Heel moeilijk om een natriumtekort op te lopen. Kalium tekort zou logischer lijken. Magnesium tekort ga je niet opmerken, maar extra magnesium kan wel helpen de krampen te verminderen natuurlijk. Meer drinken helpt ook.

oke, dus dat zou het probleem niet moeten zijn.
was al begonnen, met een thee - lepeltje zout over 1 kg kip te doen, maar dit dus is niet nodig.
water drink ik voldoende +/- 5 liter p/d, voorderest drink zelden/nooit wat anders.
dan ga ik van het weekeind eens achter kalium aan, en eens kijken of het verbeterd.
wat voor dosering zou jij doorgaans aanraden?

Voor zover ik weet ga je nergens een kaliumsupplement vinden, mag niet verkocht worden, met uitzondering van mss uitdrogingsformules voor babies (smaken walgelijk) die electrolyten bevatten. Zult het moeten stellen met kaliumrijke voeding zoals bananen en zo.

---------- Toegevoegd om 07:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:35 ----------

Big Cat, het zoeken naar het zinc verhaal in dit topic heeft me niet veel opgebracht.
Wat is precies het voordeel van dergelijke hoge dosis zinc, martyyn zei dat het voor een deel slin vervangt?

Ja, zinc heeft heel veel effecten, maar in dit geval gaat het over het effect van zinc die ervoor zorgt dat IGF-1/2 dissocieert van de IGF-BP5 en IGF-2R en meer bind aan de IGF-1R, en het resulterende vrije IGF-BP5 een feed forward loop creeert voor IGFs. Daarnaast ook feit dat je meer calorien uit je voeding opneemt en eventueel de effecten die al genoemd zijn, zoals toegenomen T3, test (lijken beiden niet zo relevant als je al aan de AAS zit natuurlijk), leptine en toegenomen insulinegevoeligheid.

Toch tamelijk zeker dat dit ook in deze thread al aan bod gekomen is hoor.

BC, ik ben op dieet voor een wedstrijd (14,5 wks out) momenteel op circa 900mg Bold, 500mg test-e en 400mg mast-e per week, gewicht rond de 102kg bf 8 a 9%, nu wil ik eens een ander protocol slin hgh proberen om massaverlies te voorkomen/beperken en wat voller te blijven, ik ga het vandaag voor het eerst "proberen" 90 min preworkout zet ik 12iu novorapid (3 a 4u werkzaam), neem een eca stacker en eet ik een meal 100 gram havermout en 45 whey, tijdens de training (training is max 50 minuten, ik train op t.o.t.) drink ik een dosering celltech of zoveel als nodig is (max 75 gram carbs) en post workout zet ik 6iu HGH (alley evogene) , normaal splits ik die in 2, bij opstaan en preworkout en dan slim postworkout..

Heb jij ervaring met een derglijk protocol of een mening erover?

BC, ik ben op dieet voor een wedstrijd (14,5 wks out) momenteel op circa 900mg Bold, 500mg test-e en 400mg mast-e per week, gewicht rond de 102kg bf 8 a 9%, nu wil ik eens een ander protocol slin hgh proberen om massaverlies te voorkomen/beperken en wat voller te blijven, ik ga het vandaag voor het eerst "proberen" 90 min preworkout zet ik 12iu novorapid (3 a 4u werkzaam), neem een eca stacker en eet ik een meal 100 gram havermout en 45 whey, tijdens de training (training is max 50 minuten, ik train op t.o.t.) drink ik een dosering celltech of zoveel als nodig is (max 75 gram carbs) en post workout zet ik 6iu HGH (alley evogene) , normaal splits ik die in 2, bij opstaan en preworkout en dan slim postworkout..

Heb jij ervaring met een derglijk protocol of een mening erover?

Ik zie twee grote problemen : slin voor hgh, en ECA samen met slin. Zowel ECA als HGH gaan insulinegevoeligheid remmen. Dus ideaal neem je die preworkout, laat je de gewerkte spieren door training alle voedingsstoffen opnemen, dan nadien de slin om te zorgen dat alles in de spieren raakt en de IGFs te boosten.

Big c , Hoe zou jij HGH slin ghrp en cjc het liefste in een tijdlijn zien staan ? Ik had zoiets in gedachten :00:00

T3 50mcg
Ghrp6 100mcg
cjc-1295 100mcg

00:15
insuline 10iu

00:30
60 eiwitten
80 kh
600kcal

Ik weet enkel niet waar ik dan het best men hgh shot zet.

Big c , Hoe zou jij HGH slin ghrp en cjc het liefste in een tijdlijn zien staan ? Ik had zoiets in gedachten :00:00

T3 50mcg
Ghrp6 100mcg
cjc-1295 100mcg

00:15
insuline 10iu

00:30
60 eiwitten
80 kh
600kcal

Ik weet enkel niet waar ik dan het best men hgh shot zet.

Niet helemaal zeker wat het nu is van GHRH's als je al GH zet, en al helemaal niet van de combinatie van twee verschillende GHRH's :p GHRP6 lijkt me overbodig als je cjc zet, en eigenlijk als je van plan was Gh te splitsen en op te drijven zie ik het nut van geen van beide echt.

Niet helemaal zeker wat het nu is van GHRH's als je al GH zet, en al helemaal niet van de combinatie van twee verschillende GHRH's :p GHRP6 lijkt me overbodig als je cjc zet, en eigenlijk als je van plan was Gh te splitsen en op te drijven zie ik het nut van geen van beide echt.

Ik doe het vooral om de honger te creeren. Dan is mijn eten zo weg! Lekker makkelijk.

Ik zie twee grote problemen : slin voor hgh, en ECA samen met slin. Zowel ECA als HGH gaan insulinegevoeligheid remmen. Dus ideaal neem je die preworkout, laat je de gewerkte spieren door training alle voedingsstoffen opnemen, dan nadien de slin om te zorgen dat alles in de spieren raakt en de IGFs te boosten.

Thanks, ECA en insulinegevoeligheid wist ik niet

Gebruik je nu al zink ? Want gewoon minder moeten eten en toch meer kcal opnemen is natuurlijk ook heel handig :p

Nee met zink ben ik helemaal niet bekend om eerlijk te zijn. Maar ik ben ook gewoon een vreter dus liever een maaltijd dan een tablet oid :P

Bedankt Big Cat! Zeer interessant allemaal, leer in dit topic enorm veel bij :D Zonder twijfel een grote meerwaarde voor DBB, dat er maar snel een seminar komt..

Stel dat je dat doet en wel even veel blijft eten, wordt je dan dik?
Hoeveel zink per dag nam jij ook alweer?

2-3 mg/kg per dag, zo'n 200-320 mg dus. Als je over je kcals gaat ga je ze wel ergens moeten steken he :p Maar kunt ook gewoon beginnen met 40 mg en per week verhogen en zien waar je uitkomt he, al denk ik niet dat je heel veel gaat merken onder de 100 mg.

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

Bedankt Big Cat! Zeer interessant allemaal, leer in dit topic enorm veel bij :D Zonder twijfel een grote meerwaarde voor DBB, dat er maar snel een seminar komt..

Ja helaas is de echt concrete interesse daarvoor nog niet zo groot :p We willen een eerste seminar ook redelijk goedkoop houden en dan heb je nu eenmaal meer mensen nodig. We zijn ons bewust dat we gerust 300 per man kunnen vragen voor een halve dag seminars en het zou nog meer dan zen geld waard zijn, maar dat is niet echt de bedoeling op dit moment :p

@big cat: vandaag begonnen met.
Methyl tren 1-3 (2mg ed)
Test e 1-10 (250mg ew)
Mast e 1-10 (400mg ew)
Tren e 1- 8 (600mg ew)

Nu zat ik te twijfelen om 50mg provi erbij te pakken ed , enig idee of dit nog een meerwaarde is qua vocht afdrijving en gyno want ben heel erg gevoelig voor gyno heb het momenteel al links op de borst.

@big cat: vandaag begonnen met.
Methyl tren 1-3 (2mg ed)
Test e 1-10 (250mg ew)
Mast e 1-10 (400mg ew)
Tren e 1- 8 (600mg ew)

Nu zat ik te twijfelen om 50mg provi erbij te pakken ed , enig idee of dit nog een meerwaarde is qua vocht afdrijving en gyno want ben heel erg gevoelig voor gyno heb het momenteel al links op de borst.

Als je al gevoelig bent, beter opteren voor aromasin 20 mg/dag.

Als je al gevoelig bent, beter opteren voor aromasin 20 mg/dag.

Gaat dat me gains niet te veel in de weg staan?
Heb ooit letro geprobeerd werd ik zwaar depressief van.
Nolva werkte niet net als bromo hier heb ik geen ervaring mee nog.
Dus misschien dit toevoegen, kan ik dit gewoon de hele kuur gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven