XXL Nutrition

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik hoop dat er toch veel animo komt en de Seminar door kan gaan, ik ben sowieso van de partij :)

Probeerde het nog te vinden en kwam wel een oud topic tegen van je maar wat is de meerwaarde van Zink?
Tijdens maar ook buiten een kuur om :)

Edit: mooi om te zien dat bijna iedereen nu aan test/tren/mast zit :D

Nou ik hoop dat er toch veel animo komt en de Seminar door kan gaan, ik ben sowieso van de partij :)

Probeerde het nog te vinden en kwam wel een oud topic tegen van je maar wat is de meerwaarde van Zink?
Tijdens maar ook buiten een kuur om :)

Edit: mooi om te zien dat bijna iedereen nu aan test/tren/mast zit :D

In kuurlog van bc. staat ook uitgelegd wat meerwaarde van zink is. Ergens op pagina 3 geloof ik.

Laatst bewerkt:
Gaat dat me gains niet te veel in de weg staan?
Heb ooit letro geprobeerd werd ik zwaar depressief van.
Nolva werkte niet net als bromo hier heb ik geen ervaring mee nog.
Dus misschien dit toevoegen, kan ik dit gewoon de hele kuur gebruiken?

Helaas zit je hier niet met veel keuze. Als je overdreven gevoelig bent voor gyno, dan moet estro omlaag.

Ja helaas is de echt concrete interesse daarvoor nog niet zo groot :p We willen een eerste seminar ook redelijk goedkoop houden en dan heb je nu eenmaal meer mensen nodig. We zijn ons bewust dat we gerust 300 per man kunnen vragen voor een halve dag seminars en het zou nog meer dan zen geld waard zijn, maar dat is niet echt de bedoeling op dit moment :p

Voor een goed opgestelde seminar met een basis/gevorderde opbouw en eventueel wat naslagwerk zou ik toch wel 200/250 euro voor willen betalen hoor.

Voor een goed opgestelde seminar met een basis/gevorderde opbouw en eventueel wat naslagwerk zou ik toch wel 200/250 euro voor willen betalen hoor.

Weten we ook, dat mensen die het naar waarde schatten ook de waarde ervoor over hebben, maar voor een eerste keer zien we liever meer mensen, aan een goedkopere prijs, en dat ze dan ook buiten komen en het naar waarde kunnen schatten, wat dan voor volgende seminars meer mogelijkheden geeft om met gerichtere groepen te werken.

Daar kan ik inderdaad wel inkomen, hoop toch echt dat dit gaat doorzetten en een goed succes mag worden!

Nu het zink onderwerp toch weer aan bod is.
Je zei uit mijn hoofd koper zink 1:25 verhouding en ijzer monitoren.
Bedoel je met het ijzer monitoren de symptomen van ijzertekort in de gaten te houden of hemoglobine tijdens gebruik te meten?

Als je peptides invriest ga je er een (groot) deel van verliezen. is een van de eerste dingen die ze je leren in een biotech lab. Het beste bewaar je ze zo koud mogelijk zonder te vriezen (1-2°C), gereconstitueerd of niet. Niet gereconstitueerd zijn ze houdbaar tot de houdbaarheidsdatum, minstens, meestal iets langer, zeker omdat die ervan uitgaat dat je ze in een standaard koelkast bewaart (4°C), maar als je er niet van maakt dat je melk wat kouder is, zet je die gewoon wat lager. Probleem is dat je door reconstitutie na een meer dan een dag of 3 ook heel wat gaat verliezen. Dus mss dat je dan na een goeie week op hetzelfde uitkomt, en als het dus langer duurt dat je mss beter af bent met invriezen.

De beste optie is natuurlijk om niets te verliezen door alles wat je niet nodig hebt niet te reconstitueren, door bv 1500 HCG's te nemen (2x per week 750 komt dan op 3 dagen bewaren) enz.

BC, even terugkomend op bovenstaand; ik kan dus alleen aan vials HCG met 5000 iu komen. Dit houdt dus in dat ik minstens 4 weken doe met één gereconstitueerde vial. Ik zal deze dus moeten klaarmaken in spuitjes en vervolgens invriezen. Weet jij hoeveel je gaat verliezen door het invriezen en kan je dit verlies dan opvangen door meer te injecteren?

Ook nu weer bedankt!

Big Cat... als je moest kiezen tussen hyge.cn of hyge.com.cn .... ?
de ene zegt dat de .cn beter is dan de com.cn. de andere zegt dat de .cn fake is...
ik wil hier ff duidelijkheid over

Hoi big cat ,

Ik heb een vraag over oxy weet niet of het al behandelt is in dit topic maar daar ga ik niet van uit.

Ik lees vaak dat oxy schadelijk is voor de lever ( meer dan andere orals)
En vaak lees ik zelfs dat het kanker verwekend is .

Terwijl ik toch steeds vaker zie dat het gebruikt wordt.

Wat is je mening over oxy en de slechte naam die het heeft ,
en wat is er waar van de schadelijkheid

Big Cat... als je moest kiezen tussen hyge.cn of hyge.com.cn .... ?
de ene zegt dat de .cn beter is dan de com.cn. de andere zegt dat de .cn fake is...
ik wil hier ff duidelijkheid over

Is geen duidelijkheid over. Zijn generics. Ze draaien erin wat ze willen, hoeveel ze willen en welke kwaliteit ze willen, en dat kan van batch tot batch en tijd tot tijd verschillen. Enige wat je zeker weet is dat je minder waar voor je geld krijgt dan pharm grade en als alles gezegd en gedaan is je waarschijnlijk evenveel of minder betaalt voor pharm grade en je dus beter generics laat voor wat ze zijn.

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Hoi big cat ,

Ik heb een vraag over oxy weet niet of het al behandelt is in dit topic maar daar ga ik niet van uit.

Ik lees vaak dat oxy schadelijk is voor de lever ( meer dan andere orals)
En vaak lees ik zelfs dat het kanker verwekend is .

Terwijl ik toch steeds vaker zie dat het gebruikt wordt.

Wat is je mening over oxy en de slechte naam die het heeft ,
en wat is er waar van de schadelijkheid

Gerucht dat oxy schadelijker zou zijn gaat al langer mee dan nu hoor. Maar studies met oxy op 200 mg voor 20 weken, en andere studies met oxy tot 5 mg/kg tonen aan, dat mg voor mg, het mogelijk een van de minst schadelijke orals is die we kennen. Wel redelijk nefast voor je bloeddruk.

Is geen duidelijkheid over. Zijn generics. Ze draaien erin wat ze willen, hoeveel ze willen en welke kwaliteit ze willen, en dat kan van batch tot batch en tijd tot tijd verschillen. Enige wat je zeker weet is dat je minder waar voor je geld krijgt dan pharm grade en als alles gezegd en gedaan is je waarschijnlijk evenveel of minder betaalt voor pharm grade en je dus beter generics laat voor wat ze zijn.

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Gerucht dat oxy schadelijker zou zijn gaat al langer mee dan nu hoor. Maar studies met oxy op 200 mg voor 20 weken, en andere studies met oxy tot 5 mg/kg tonen aan, dat mg voor mg, het mogelijk een van de minst schadelijke orals is die we kennen. Wel redelijk nefast voor je bloeddruk.

Dus het is gewoon onzin wat ze er over zeggen ook dat het kanker verwekkend zou zijn?

Wat adviseer je als nuttige dosis 50 mg ed?

Spijtig genoeg zijn de derde generatie SERMs nooit echt doorgedrongen op de zwarte markt want bazedoxifene, raloxifene en lasefoxifene zijn eigenlijk nog beter qua profiel. Denk de eerste UG die uitpakt daarmee wel een killing kan maken, want ben ondertussen gigantische fan van raloxifene : anti-estrogeen, prostaatbescherming etc.

Ik heb denk HG Raloxifene gevonden. Je had het over een dosering van 60mg per dag.
Dit ook net zoals Nolva op 4 weken houden bij een test e 500 only kuur?
Zou het nog handig te zijn om Raloxifene bijvoorbeeld te combineren met Exemestane (Aromasin)?

Dus het is gewoon onzin wat ze er over zeggen ook dat het kanker verwekkend zou zijn?

Wat adviseer je als nuttige dosis 50 mg ed?

ben ik ook benieuwd naar, je leest zoveel verschillende dingen.. zo zou het de enige AAS zijn die op zichzelf kanker kan veroorzaken..

Voor kanker heb je altijd meerdere triggers nodig. Dus op zichzelf kan het geen kanker creeren. Kankerverwekkend zou het wel kunnen zijn..

Bigcat wat kunnen de gevolgen zijn van een verhoogde lh waarde. en hoe kan ik deze weer omlaag brengen.

FSH / test / oestrogeen zijn normaal.

500 test e
600 tren e
600 mast e

good to go :D ?

Hey big cat ik weeral eens, ik zit met een probleem waar ik geen topic voor wil aanmaken omdat het nogal vrij persoinlijk is. Ik zit al een tijdje met last van maag/buik/darmen voornamelijk moeilijke stoelgang heb er over zitten opzoeken en volgens mij licht de oorzaak aan een te kort van vocht inname, stress, en inname opiaten (tramadol) vorige week vrijdag ongeveer was het me opgevallen (pijn is er niet aanwezig enkel een opstopping) ben dan meer beginnen drinken en meer vezels in beginnen te gaan nemen, maandag had ik een snelwerkende laxeer gaan halen en dat had een beetje geholpen maar het gevoel gevoel dat van ontlasting blijft aanwezig maar komt er niet uit, ik neem nu ook een spijsteer bevordelijk suplement. Het feir dat ik niet naar de dokter wil gaan is omdat hij er waarschijnlijk het toedienen van mijn sustanon er de oorzaak van gaat geven, want heb al gemerkt dat voor bijna alles in verband word gelegd met gebruik aas (uit gemak, vooroordeel) dus eerst even op proberen te zoeken of er hiervoor een verband de oorzaak kan zijn maar zelf niets over terug gevonden. Dus effe aan iemand vragen met de kennis hierover vragen zou me enige uitluiting kunnen geven en dan kan ik ermee naar de dokter gaan en indien er een verband zou gemaakt worden toch een tegen aansluitend antwoord op kan geven of indien er toch een verband gelegd kan worden deze dan ook kan aanvaarden en de raad om het probleem op te lossen aanvaard.
Alvast bedankt voor de reply en eerdere reply's.

Nu klagen mensen weleens dat mijn posts niet te lezen zijn, maar hier heb ik dus dan weer moeite mee :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven