- Waardering
- 341
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 6%
Dus het is gewoon onzin wat ze er over zeggen ook dat het kanker verwekkend zou zijn?
Denk dat ik zowat alles wat er te lezen valt van studies waarin oxymetholone gebruikt wordt en moet er nog het eerste over tegenkomen. Dus als je bron hebt wil ik er gerust eens naar kijken, maar lijkt mij nergens op gebaseerd.
Nee, eerder 100. In bulk zelfs 150-200, maar het is niet voor iedereen want zoals ik al zei, het gaat echt tekeer op je bloeddruk.
---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------
Ik heb denk HG Raloxifene gevonden. Je had het over een dosering van 60mg per dag.
Dit ook net zoals Nolva op 4 weken houden bij een test e 500 only kuur?
Zou het nog handig te zijn om Raloxifene bijvoorbeeld te combineren met Exemestane (Aromasin)?
Niet meer dan nolva ermee te combineren, zie weinig gevallen waar dat nodig zou zijn.
---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------
Bigcat wat kunnen de gevolgen zijn van een verhoogde lh waarde. en hoe kan ik deze weer omlaag brengen.
FSH / test / oestrogeen zijn normaal.
Voor zover ik weet geen gevolgen. Als je het te hoog vind, een goeie injectie testosterone lost het wel op voor je

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------
persoonlijk liever 500/800/400; maar ja, good to go.

?