AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus het is gewoon onzin wat ze er over zeggen ook dat het kanker verwekkend zou zijn?

Denk dat ik zowat alles wat er te lezen valt van studies waarin oxymetholone gebruikt wordt en moet er nog het eerste over tegenkomen. Dus als je bron hebt wil ik er gerust eens naar kijken, maar lijkt mij nergens op gebaseerd.

Wat adviseer je als nuttige dosis 50 mg ed?

Nee, eerder 100. In bulk zelfs 150-200, maar het is niet voor iedereen want zoals ik al zei, het gaat echt tekeer op je bloeddruk.

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Ik heb denk HG Raloxifene gevonden. Je had het over een dosering van 60mg per dag.
Dit ook net zoals Nolva op 4 weken houden bij een test e 500 only kuur?
Zou het nog handig te zijn om Raloxifene bijvoorbeeld te combineren met Exemestane (Aromasin)?

Niet meer dan nolva ermee te combineren, zie weinig gevallen waar dat nodig zou zijn.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Bigcat wat kunnen de gevolgen zijn van een verhoogde lh waarde. en hoe kan ik deze weer omlaag brengen.

FSH / test / oestrogeen zijn normaal.

Voor zover ik weet geen gevolgen. Als je het te hoog vind, een goeie injectie testosterone lost het wel op voor je :p

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

500 test e
600 tren e
600 mast e

good to go :D ?

persoonlijk liever 500/800/400; maar ja, good to go.

BC, Zink ook nog steeds nut als je Slin gebruikt? Bestel k ook ff een paar potjes, lekker in de bulk.

Big cat

Wat is jou mening over DNP tijdens de prime van 4-5 weken

tussen leanbulk en cutkuur in

Ik zat met mijn postuur ook op 400gr ongewogen en daarbij nog 5 eieren :rolleyes:

2000 calorieën in 1 maaltijd? waarom zou je dat doen...wordt je moddervet

bigcat, op amerikaanse fora zeggen ze allemaal 2 x 250iu hcg per week tijdens kuur omdat je door teveel te nemen ´´desensitized´´ kunt raken en het niks meer met je doet. Waarom raadt jij dan toch 500 x 2 p.w aan? beroepen zij zich op verouderde informatie?

Laatst bewerkt:
2000 calorieën in 1 maaltijd? waarom zou je dat doen...wordt je moddervet

bigcat, op amerikaanse fora zeggen ze allemaal 2 x 250iu hcg per week tijdens kuur omdat je door teveel te nemen ´´desensitized´´ kunt raken en het niks meer met je doet. Waarom raadt jij dan toch 500 x 2 p.w aan? beroepen zij zich op verouderde informatie?
Omdat dat ´´desensitized´´ Amerikaanse zever is die nergens op gebaseerd is. Ze beroepen zich geeneens op verouderde informatie, die informatie is nooit ergens op gebaseerd geweest. Vraag ze voor de grap eens om een bron die dat aantoont (zul je zien dat ze aankomen met de volstrekt normale tijdelijke desensitisatie die bij iedere dosering voorkomt en gevolg is van autofosforylatie). hCG is het ei van columbus wat betreft herstel van de HPG as. Dat kan ik maar niet genoeg benadrukken. Al ooit gelezen op 'n forum? "oh no man, I'm hypogonadal 'cause my LH receptor are desensitized from hCG", of "my doctor told me my balls don't produce testosterone anymore because I shot too much hCG bro".

Haha wat is dat nu allemaal onderaan de tekst? Verwijs je naar de enige true and only bb hier op dbb mischien? Hahaha
De enige echte true natural bodydildoer.

Laatst bewerkt:
Denk dat ik zowat alles wat er te lezen valt van studies waarin oxymetholone gebruikt wordt en moet er nog het eerste over tegenkomen. Dus als je bron hebt wil ik er gerust eens naar kijken, maar lijkt mij nergens op gebaseerd.

Nee, eerder 100. In bulk zelfs 150-200, maar het is niet voor iedereen want zoals ik al zei, het gaat echt tekeer op je bloeddruk.

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Niet meer dan nolva ermee te combineren, zie weinig gevallen waar dat nodig zou zijn.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Voor zover ik weet geen gevolgen. Als je het te hoog vind, een goeie injectie testosterone lost het wel op voor je :p

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

persoonlijk liever 500/800/400; maar ja, good to go.
Ik heb niet echt weteschapelijk onderbouwde artikelen,
Maar als je bijvoorbeeld hier in de wiki kijkt van dit board staat er ook bij de bijwerkingen/ nadelen
Dat het kanker verwekend is

Omdat dat ´´desensitized´´ Amerikaanse zever is die nergens op gebaseerd is. Ze beroepen zich geeneens op verouderde informatie, die informatie is nooit ergens op gebaseerd geweest. Vraag ze voor de grap eens om een bron die dat aantoont (zul je zien dat ze aankomen met de volstrekt normale tijdelijke desensitisatie die bij iedere dosering voorkomt en gevolg is van autofosforylatie). hCG is het ei van columbus wat betreft herstel van de HPG as. Dat kan ik maar niet genoeg benadrukken. Al ooit gelezen op 'n forum? "oh no man, I'm hypogonadal 'cause my LH receptor are desensitized from hCG", of "my doctor told me my balls don't produce testosterone anymore because I shot too much hCG bro".

De enige echte true natural bodydildoer.

Haha schitterend:D
Maar...misschien is hij toch een echte true medisch geleerde dokter hoor haha

Ik heb niet echt weteschapelijk onderbouwde artikelen,
Maar als je bijvoorbeeld hier in de wiki kijkt van dit board staat er ook bij de bijwerkingen/ nadelen
Dat het kanker verwekend is

De bronnen voor die uitspraak heb ik er onderaan de pagina bijgezet hoor, die cijfertjes staan niet voor niets na een claim ;)

Oxymetholon is tot op heden de enige anabole steroïde die beschouwd wordt kankerverwekkend te zijn (1,7).

1. Berkow R, ed. The Merck Manual of Diagnosis and Therapy. 15th ed. Rahway, NJ: Merck Sharp and Dohme Research Laboratories; 1987:1208.

7. http://ntp.niehs.nih.gov/ntp/roc/twelfth/profiles/Oxymetholone.pdf

Zoals in de pdf staat gaat het wel over "beperkt bewijs":

Oxymetholone is reasonably anticipated to be a human carcinogen based on limited evidence of carcinogenicity in humans.

Denk er ook aan dat schadelijkheid sterk gebonden is aan dosering en duurtijd.

Voor zover ik weet ga je nergens een kaliumsupplement vinden, mag niet verkocht worden, met uitzondering van mss uitdrogingsformules voor babies (smaken walgelijk) die electrolyten bevatten. Zult het moeten stellen met kaliumrijke voeding zoals bananen en zo.

ik had gisteravond even snel gekeken, en zag er indd weinig over.
wist niet, dat het niet verkocht mocht worden.
ik ga er eens op uit, en kijken wat het beste in mijn dieet past.
bedankt voor de info. ;)

Hee Big Cat,

Vandaag had ik m'n eerste afspraak bij de bloedbank.
Alles was goed bloeddruk en een bepaalde waarde, weet even de benaming niet meer.
Had iets met je rode bloedcellen te maken, waarde was 10,5 referentie waarden zijn 7 tot 12.

Arts vroeg nog wel of ik anabolen sterioden gebruik.
En vertelde daarbij dat dit schadelijk voor patienten zou zijn. ???
Ben monenteel wel on op test,tren en bold, maar heb gewoon nee gezegd.
Heb verder niet gevraagd warom dit dan schadelijk zou zijn, dat zou iets te opvallend zijn. :p

In!
Big cat. Super initiatief natuurlijk dit :D

Mijn vraag gaat over Anavar. Is het effectiever om 4 weken on, 4 weken off, en weer 4 weken on te doen.
Of beter 6 tot 8 weken aan 1 stuk?

Hey big cat ik weeral eens, ik zit met een probleem waar ik geen topic voor wil aanmaken omdat het nogal vrij persoinlijk is. Ik zit al een tijdje met last van maag/buik/darmen voornamelijk moeilijke stoelgang heb er over zitten opzoeken en volgens mij licht de oorzaak aan een te kort van vocht inname, stress, en inname opiaten (tramadol) vorige week vrijdag ongeveer was het me opgevallen (pijn is er niet aanwezig enkel een opstopping) ben dan meer beginnen drinken en meer vezels in beginnen te gaan nemen, maandag had ik een snelwerkende laxeer gaan halen en dat had een beetje geholpen maar het gevoel gevoel dat van ontlasting blijft aanwezig maar komt er niet uit, ik neem nu ook een spijsteer bevordelijk suplement. Het feir dat ik niet naar de dokter wil gaan is omdat hij er waarschijnlijk het toedienen van mijn sustanon er de oorzaak van gaat geven, want heb al gemerkt dat voor bijna alles in verband word gelegd met gebruik aas (uit gemak, vooroordeel) dus eerst even op proberen te zoeken of er hiervoor een verband de oorzaak kan zijn maar zelf niets over terug gevonden. Dus effe aan iemand vragen met de kennis hierover vragen zou me enige uitluiting kunnen geven en dan kan ik ermee naar de dokter gaan en indien er een verband zou gemaakt worden toch een tegen aansluitend antwoord op kan geven of indien er toch een verband gelegd kan worden deze dan ook kan aanvaarden en de raad om het probleem op te lossen aanvaard.
Alvast bedankt voor de reply en eerdere reply's.

Is een bekende bijwerking van tramadol. Zou raar zijn als dokter oorzaak ergens anders zoekt gelijk. Zou het toch bespreken. Heb het ook gehad toen ok tijd tramadol nam.

Voor zover ik weet ga je nergens een kaliumsupplement vinden, mag niet verkocht worden, met uitzondering van mss uitdrogingsformules voor babies (smaken walgelijk) die electrolyten bevatten. Zult het moeten stellen met kaliumrijke voeding zoals bananen en zo.

ik had gisteravond even snel gekeken, en zag er indd weinig over.
wist niet, dat het niet verkocht mocht worden.
ik ga er eens op uit, en kijken wat het beste in mijn dieet past.
bedankt voor de info. ;)

Hier zit kaliumcitaat in.

http://www.performanceonline.nl/Afslanken/Fluid-Fighter

De bronnen voor die uitspraak heb ik er onderaan de pagina bijgezet hoor, die cijfertjes staan niet voor niets na een claim ;)

1. Berkow R, ed. The Merck Manual of Diagnosis and Therapy. 15th ed. Rahway, NJ: Merck Sharp and Dohme Research Laboratories; 1987:1208.

7. http://ntp.niehs.nih.gov/ntp/roc/twelfth/profiles/Oxymetholone.pdf

Zoals in de pdf staat gaat het wel over "beperkt bewijs":

Denk er ook aan dat schadelijkheid sterk gebonden is aan dosering en duurtijd.

Vroeg me al af waar de getallen voor stonde eerlijk gezegt.
Achteraf wel logies , stom van me .

Hee Big Cat,

Vandaag had ik m'n eerste afspraak bij de bloedbank.
Alles was goed bloeddruk en een bepaalde waarde, weet even de benaming niet meer.
Had iets met je rode bloedcellen te maken, waarde was 10,5 referentie waarden zijn 7 tot 12.

Arts vroeg nog wel of ik anabolen sterioden gebruik.
En vertelde daarbij dat dit schadelijk voor patienten zou zijn. ???
Ben monenteel wel on op test,tren en bold, maar heb gewoon nee gezegd.
Heb verder niet gevraagd warom dit dan schadelijk zou zijn, dat zou iets te opvallend zijn. :p

Ja, als ze zoiets zeggen dan best gewoon zwijgen. Als het zo was, dan stond het tussen de lijst van middelen die mensen niet mochten gebruiken als ze bloed geven ;)

---------- Toegevoegd om 07:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:43 ----------

In!
Big cat. Super initiatief natuurlijk dit :D

Mijn vraag gaat over Anavar. Is het effectiever om 4 weken on, 4 weken off, en weer 4 weken on te doen.
Of beter 6 tot 8 weken aan 1 stuk?

Met orals heb je zowat de keuze eigenlijk. Op een echt continue manier krijg je ze er toch niet in, en je neemt ze altijd bovenop je injectables (op zen minst test). Ik zou opteren voor de langere duur zolang de lever meekan (moet je na een week of 6 natuurlijk specifiek in de gaten gaan houden).

@ BC, jciiii is een vrouw :D (geen test naast var denk ik dan)

@ BC, jciiii is een vrouw :D (geen test naast var denk ik dan)

Aha, dan mss toch lichte voorkeur voor 4 op en 4 af ;) Al goed dat iemand me dit nog even meedeelde. Tenzij je er primo of mast naast zet. Dan eerder 8 op en 10 af. Lever zal op zich dan ook geen probleem worden omdat dosis lager is ook.

Even zonder gein. dit zou dus ook echt kunnen werken? Is een enkele injectie dan genoeg of toch meerdere?

En wat bedoel je dan met een 'goeie' injectie? 500mg? 750? 1000?

Niet dat ik meteen hals over kop de spuit erin zet. maar ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven