Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
BC, Zink ook nog steeds nut als je Slin gebruikt? Bestel k ook ff een paar potjes, lekker in de bulk.

Zag dat ze bij B&F nu een potje hebben met Zinc (zonder magnesium enzo) zou wel snel zijn want nieuwe producten kopen ze vaak niet zo groot in heb ik gemerkt ;)

Als je peptides invriest ga je er een (groot) deel van verliezen. is een van de eerste dingen die ze je leren in een biotech lab. Het beste bewaar je ze zo koud mogelijk zonder te vriezen (1-2°C), gereconstitueerd of niet. Niet gereconstitueerd zijn ze houdbaar tot de houdbaarheidsdatum, minstens, meestal iets langer, zeker omdat die ervan uitgaat dat je ze in een standaard koelkast bewaart (4°C), maar als je er niet van maakt dat je melk wat kouder is, zet je die gewoon wat lager. Probleem is dat je door reconstitutie na een meer dan een dag of 3 ook heel wat gaat verliezen. Dus mss dat je dan na een goeie week op hetzelfde uitkomt, en als het dus langer duurt dat je mss beter af bent met invriezen.

BC, even terugkomend op bovenstaand; ik kan dus alleen aan vials HCG met 5000 iu komen. Dit houdt dus in dat ik minstens 4 weken doe met één gereconstitueerde vial. Ik zal deze dus moeten klaarmaken in spuitjes en vervolgens invriezen. Weet jij hoeveel je gaat verliezen door het invriezen en kan je dit verlies dan opvangen door meer te injecteren?

BC, Had deze vraag al eerder gepost maar je hebt hem waarschijnlijk gemist, zou je alsnog kunnen antwoorden?

Thanks

BC, even terugkomend op bovenstaand; ik kan dus alleen aan vials HCG met 5000 iu komen. Dit houdt dus in dat ik minstens 4 weken doe met één gereconstitueerde vial. Ik zal deze dus moeten klaarmaken in spuitjes en vervolgens invriezen. Weet jij hoeveel je gaat verliezen door het invriezen en kan je dit verlies dan opvangen door meer te injecteren?

BC, Had deze vraag al eerder gepost maar je hebt hem waarschijnlijk gemist, zou je alsnog kunnen antwoorden?

Thanks

Dit vroeg ik me dus ook af, ik heb 5000iu hcg met bac water zonder benzyl alcohol, de sodium chloride oplossing dus. Wil hier 5ml van mengen met de 5000iu zodat ik 10 slinspuitjes van 500iu kan maken, en vervolgens dus invriezen, half uur voor injectie spuitje ontdooien en injecteren. Of is dit niet goed? Daarbij heeft een kennis de (niet gemengde) hcg die ik ga gebruiken in de diepvries gelegd, is deze nu onbruikbaar...?

Bigcat:

Momenteel zit ik in een cut op 2580kcal.

Ben nu 2weken bezig en ben nu 4kg kwijt , als dit zo doorgaat dan blijft er volgens mij niks van me over.
Kan me ook niet voorstellen dat die 4kg alleen maar vet en vocht is en zo voelt het ook niet.
Ik ondervind momenteel veel krachtverlies en voel me leeg.

Sta op het punt om tot april te gaan "cruisen" op 250mg test E ew om aansluitend tot juli te gaan "blasten" op test/tren/mast. (250/400/600)

Is dit een goed plan om zoveel mogelijk mijn gains (waar ik hard voor heb gewerkt in het verleden) te behouden in me cut?

Welke dosis hcg tijdens cruise?

Mijn uiteindelijke doel is om op 8% te staan in juli.

Als je een ander voorstel heb hoor ik het graag.

Laatst bewerkt:
Zag dat ze bij B&F nu een potje hebben met Zinc (zonder magnesium enzo) zou wel snel zijn want nieuwe producten kopen ze vaak niet zo groot in heb ik gemerkt ;)

Absoluut. En 10Iu is nu ook niet zo drastisch dat je jezelf als een hardcore slin gebruiker moet zien ;)

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Thanks

Kun je niet op voorhand inschatten, en dus ook niet hoeveel je dan meer zou moeten injecteren. Zal kwestie van trial en error zijn, maar dit zou wel verklaren waarom sommige mensen natuurlijk meer dan 2x500 IU nodig hebben ;)

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Bigcat:

Momenteel zit ik in een cut op 2580kcal.

Ben nu 2weken bezig en ben nu 4kg kwijt , als dit zo doorgaat dan blijft er volgens mij niks van me over.
Kan me ook niet voorstellen dat die 4kg alleen maar vet en vocht is en zo voelt het ook niet.
Ik ondervind momenteel veel krachtverlies en voel me leeg.

4 kg lijkt me ook behoorlijk wat, doorgaans verwacht je, afhankelijk van wat er nog af moet, zo'n 0.5-1kg per week. Mogelijk zit je nu al iets te laag. Als je nog een eind te gaan hebt zou ik toch overwegen een 200 kcal gas terug te nemen. Maar toch, met AAS in je systeem zou het spierverlies niet echt drastisch mogen zijn.

Sta op het punt om tot april te gaan "cruisen" op 250mg test E ew om aansluitend tot juli te gaan "blasten" op test/tren/mast. (250/400/600)

Is dit een goed plan om zoveel mogelijk mijn gains (waar ik hard voor heb gewerkt in het verleden) te behouden in me cut?

Zeker op 250 per week, en nog meer als daar al T3 zou bijzitten zou ik toch proberen niet te overdrijven met je dieet. Go slow en mik echt op die 0.5-1 kg per week, max. Met 1.2g kun je al wat harder doorgaan zonder al te veel risico.

Welke dosis hcg tijdens cruise?

Voor de tienduizendste keer, HCG dosis is niet afhankelijk van wat of hoeveel je neemt. Het vervangt het eigen LH om testiculaire productie en grootte te onderhouden en zal altijd hetzelfde zijn, standaard zo'n 2x500IU per week.

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Even zonder gein. dit zou dus ook echt kunnen werken? Is een enkele injectie dan genoeg of toch meerdere?

En wat bedoel je dan met een 'goeie' injectie? 500mg? 750? 1000?

Niet dat ik meteen hals over kop de spuit erin zet. maar ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar.

Nee dat was niet serieus bedoeld. Test gaat je LH verlagen door negatieve feedback en je eigen test productie stil leggen.

Zoals ik al zei, tenzij je een speciale reden hebt om schuw te zijn van hoog LH, zou ik me verder geen zorgen maken als testosterone waardes perfect zijn.

Hey BC,

Welk PH vind je op dit moment het beste voor iemand die al een (minimale) ervaring heeft met AAS, namelijk 1x winny oral en 1x anavar oral? Zijn doelstellingen zijn: kracht en massa.

Thnx!

Lol ben benieuwd naar bc's antwoord :roflol:

Ik veronderstel iets in deze zin: 500 mg test E 12 weken en nakuren nolva. En dan hCG doorheen de kuur om het herstel te bevorderen?
Mijn vraag gaat uitsluitend over PH, ik hoop toch een onderbouwd antwoord te krijgen :)

Big cat Ik ben weer bijna klaar om te gaan kuuren. En zit te denken aan een test-e + deca kuur. Dit om nog wat massa te bouwen. Welke dosering zou geschikt zijn? Mijn vorige kuur was test only op week 1-8 op 500 mg week 9-12 op 750 mg. Hier heb ik 6,5 kilo aan over gehouden met goede voeding uiteraard. Welke dosering raad je me aan ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.731
Big cat Ik ben weer bijna klaar om te gaan kuuren. En zit te denken aan een test-e + deca kuur. Dit om nog wat massa te bouwen. Welke dosering zou geschikt zijn? Mijn vorige kuur was test only op week 1-8 op 500 mg week 9-12 op 750 mg. Hier heb ik 6,5 kilo aan over gehouden met goede voeding uiteraard. Welke dosering raad je me aan ?

Hier kom je zelf echt niet uit? Ook niet met wat rondsnuffelen in de honderden topics?

Hier kom je zelf echt niet uit? Ook niet met wat rondsnuffelen in de honderden topics?

O jawel hoor haha, begrijp me niet verkeerd, mijn eerste kuur heb ik me eigen voldoende ingelezen en een log bijgehouden. Dus ik ben niet helemaal een leek. Ik wou gewoon graag zijn mening weten.

Ik zou zelf Deca op 300mg en Test op 500mg houden pw. Geen kickstart

week 1-10 Deca 300mg +500mg Test-e
weel 1-12 500mg test-e

nakuuren met nolvadex en eventueel HCG mee laten lopen met de kuur.

Hey BC,

Welk PH vind je op dit moment het beste voor iemand die al een (minimale) ervaring heeft met AAS, namelijk 1x winny oral en 1x anavar oral? Zijn doelstellingen zijn: kracht en massa.

Thnx!

Is dit weer een vrouw en ik weet van niks ?

Als je ervaringen winny en Var only zijn, dan weet je voor geen fl**ker waar je mee bezig bent. Ik ben niet zinnens iemand te helpen met zen gezondheid te spelen. Ga liever eerst wat lezen en stel geen domme vragen op mijn thread.

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Ik veronderstel iets in deze zin: 500 mg test E 12 weken en nakuren nolva. En dan hCG doorheen de kuur om het herstel te bevorderen?
Mijn vraag gaat uitsluitend over PH, ik hoop toch een onderbouwd antwoord te krijgen :)

Wel, als je dit weet, waarom ga doe je het dan niet zoals het hoort ?

Kom dan terug, en als je voor een tweede echte kuur besluit dat je er liever een PH dan een klassieke oral bijhebt, dan praten we verder. Zal afhangen van doel en wat je er verder bij gebruikt als basis he.

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Als je echt voor massa als primair doel dan lijkt test/deca 750/400 of 500/600 wel een goede optie. Eerste optie beter als je last hebt van deca d*ck.

Zijn alle leden al benaderd die PT krijgen van jou? :)

BC, bestaat er medicatie om cortisol naar beneden te brengen?
En dan bedoel ik niet cortisol voortkomend uit stress maar hogere cortisol levels aan het eind van de kuur/tijdens pct.
Lagere cortisol levels zullen aannemelijk toch wel de nieuwe gains goed doen.

BC, bestaat er medicatie om cortisol naar beneden te brengen?
En dan bedoel ik niet cortisol voortkomend uit stress maar hogere cortisol levels aan het eind van de kuur/tijdens pct.
Lagere cortisol levels zullen aannemelijk toch wel de nieuwe gains goed doen.

Ik weet wel dat er een supplement is die daarbij kan helpen, heb ik in me kuur gebruikt op aanraden van Testoflesje :)

Wat maarten al aangaf, estrogenen in tegenstelling tot androgenen verlagen RAS activiteit en bloeddruk. Daarom dat ik watercontrole met anti-e's absoluut absurd vind,want in veel gevallen ga je bloeddruk opdrijven en meer water gaan vasthouden dan je sowieso van je estro zou gehad hebben. Anti-e therapie zou moeten enkel voorbehouden zijn voor gyno. Effectieve gyno.

principe achter bloeddonatie is dat niet alleen het volume van je bloed tijdelijk krimpt, maar in hoofdzaak je hematocriet, en dus je bloed verdunt, wat de druk op de bloedvaten wegneemt.

Bovendruk die oploopt is doorgaans minder gevaarlijk and onderdruk, en uiteraard is 95 een onderdruk.

Hey Bigcat, nu ik dit zo lees vraag me ik me af wat jij hiervan denkt.

Ik heb een lage bloeddruk, word vaak duizelig als ik opsta en heb ook chronisch weinig witte bloedcellen (altijd tussen 2.0-3.5 tov 4-10 referentie). Daarbij heb ik ook puffy nipples zolang ik me kan herinneren. Ook heb ik een 13%bf (gemeten in een bodpod dus klopt echt) waar mijn hele lichaam toch behoorlijk droog is behalve mijn middel en billen waar het eerder 20-25% is. Ben ook lethargisch. Gezien jouw stukje en de persoon waar je op reageerde kan het zijn dat dit komt door een te hoog of ontregeld oestrogeen gehalte?
Ik ben helemaal gezond op 1 ding na, ik heb maar 1 testikel (geen kanker/behandeling gehad, sinds geboorte). Heb mijn testosteron al diverse malen laten meten de afgelopen 6 jaar en het zal altijd net binnen de referentiewaarden
tldr;
-vet concentreert zich rond middel/billen
-lage bloeddruk, weinig witte bc
-puffy nipps
-lethargisch
-1 testikel

Kan dit allemaal te maken hebben met die missende testikel? Nu heb ik vroeger eens medische literatuur gelezen over de testes en kwam ik daar tegen dat een testikel wel 500mg testosteron bevat maar dit maar mondjesmaat loslaat onder invloed van LH, dit dateerde volgens mij uit de jaren 70, dus of het klopt weet ik niet. Zou HCG zetten, testosteron in mijn geval kunnen verhogen tot normale hoeveelheden?
Naar de dokter gaan heb ik al meerdere malen gedaan maar altijd dat standaard ''je valt binnen ref.waardes dus we doen niks'' antwoord dus daar doe ik het ook niet meer voor.

Ik was sowieso van plan binnenkort te beginnen met kuren (hcg test-e 10weken met wat anavar aan het eind)

Hallo Big Cat:

Ik weet dat je als referentie Test E 500 mg per week aan raad.

Mijn leverwaardes (ALAT) zijn wat verhoogd en bij cholesterol waardes ook. Het is niet bedreigend maar een beetje hoger dan de referentie waardes. bloeddruk is perfect bij me.
Dit is kennelijk iets chronisch want een jaar geleden had ik deze waardes ook al.

Geldt jouw aanbeveling van TestE 500 mg toch ook voor mij als eerste kuur?

Wederom bedankt voor je nuttige hulp BC;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven