Zag dat ze bij B&F nu een potje hebben met Zinc (zonder magnesium enzo) zou wel snel zijn want nieuwe producten kopen ze vaak niet zo groot in heb ik gemerkt
Absoluut. En 10Iu is nu ook niet zo drastisch dat je jezelf als een hardcore slin gebruiker moet zien

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------
BC, even terugkomend op bovenstaand; ik kan dus alleen aan vials HCG met 5000 iu komen. Dit houdt dus in dat ik minstens 4 weken doe met één gereconstitueerde vial. Ik zal deze dus moeten klaarmaken in spuitjes en vervolgens invriezen. Weet jij hoeveel je gaat verliezen door het invriezen en kan je dit verlies dan opvangen door meer te injecteren?
BC, Had deze vraag al eerder gepost maar je hebt hem waarschijnlijk gemist, zou je alsnog kunnen antwoorden?
Thanks
Kun je niet op voorhand inschatten, en dus ook niet hoeveel je dan meer zou moeten injecteren. Zal kwestie van trial en error zijn, maar dit zou wel verklaren waarom sommige mensen natuurlijk meer dan 2x500 IU nodig hebben

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------
Bigcat:
Momenteel zit ik in een cut op 2580kcal.
Ben nu 2weken bezig en ben nu 4kg kwijt , als dit zo doorgaat dan blijft er volgens mij niks van me over.
Kan me ook niet voorstellen dat die 4kg alleen maar vet en vocht is en zo voelt het ook niet.
Ik ondervind momenteel veel krachtverlies en voel me leeg.
4 kg lijkt me ook behoorlijk wat, doorgaans verwacht je, afhankelijk van wat er nog af moet, zo'n 0.5-1kg per week. Mogelijk zit je nu al iets te laag. Als je nog een eind te gaan hebt zou ik toch overwegen een 200 kcal gas terug te nemen. Maar toch, met AAS in je systeem zou het spierverlies niet echt drastisch mogen zijn.
Sta op het punt om tot april te gaan "cruisen" op 250mg test E ew om aansluitend tot juli te gaan "blasten" op test/tren/mast. (250/400/600)
Is dit een goed plan om zoveel mogelijk mijn gains (waar ik hard voor heb gewerkt in het verleden) te behouden in me cut?
Zeker op 250 per week, en nog meer als daar al T3 zou bijzitten zou ik toch proberen niet te overdrijven met je dieet. Go slow en mik echt op die 0.5-1 kg per week, max. Met 1.2g kun je al wat harder doorgaan zonder al te veel risico.
Welke dosis hcg tijdens cruise?
Voor de tienduizendste keer, HCG dosis is niet afhankelijk van wat of hoeveel je neemt. Het vervangt het eigen LH om testiculaire productie en grootte te onderhouden en zal altijd hetzelfde zijn, standaard zo'n 2x500IU per week.
---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------
Even zonder gein. dit zou dus ook echt kunnen werken? Is een enkele injectie dan genoeg of toch meerdere?
En wat bedoel je dan met een 'goeie' injectie? 500mg? 750? 1000?
Niet dat ik meteen hals over kop de spuit erin zet. maar ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar.
Nee dat was niet serieus bedoeld. Test gaat je LH verlagen door negatieve feedback en je eigen test productie stil leggen.
Zoals ik al zei, tenzij je een speciale reden hebt om schuw te zijn van hoog LH, zou ik me verder geen zorgen maken als testosterone waardes perfect zijn.