AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
cruisen in plaats van off en nakuren.

maw, cruisen is minder 'slecht' dan nakuur -> on terwijl nog niet helemaal hersteld?

zo ja, is daar enigszins een tijd aan te verbinden, bijv time on=time off is niet gehaald en eerder begonnen met on=beter cruise?

Is allemaal niet relevant. Ten eerste is er hier geen objectieve definitie van "goed" en "slecht" en ten tweede is time on = time off slechts een richtlijn waar men niet halsstarrig aan moet vasthouden. Soms herstelt iemand sneller, soms trager. Hangt van allerlei factoren af. Bloedanalyse is the way to go.

Ik weet idd dat de een sneller herstelt dan de ander, en dat alleen een bloedtest duidelijkheid geeft, maar mijn vraag was wat er nou precies gebeurt als je niet volledig herstelt bent en toch weer ON gaat. :)

Ik weet idd dat de een sneller herstelt dan de ander, en dat alleen een bloedtest duidelijkheid geeft, maar mijn vraag was wat er nou precies gebeurt als je niet volledig herstelt bent en toch weer ON gaat. :)

dan duurt het herstellen na die kuur langer maar als je pech hebt is het byebye stunnajunior ;)

:roflol: het enigste waar ik bang voor ben is dat ik hem nietmeer omhoog krijg verder vrees ik nergens voor :o

als je voor altijd on blijft big cat en geen hcg prikt kan je dan nog kinderen krijgen? lijkt me wel toch?

Tot nu toe heb ik geen weet van iemand die onvruchtbaar geworden is, maar wel van veel mensen die moeten stoppen zijn en vervolgens 4-5 maand in behandeling waren met HCG en HMG vooraleer ze weer konden verwekken.

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Hey BC,

Ik weet dat als eerste keer vaak 500 mg test e wordt aangeraden maar hoe sta je tegenover 250 mg test e 10-12 weken? Is dit gewoon te laag en niet het prikken waard of eerder ook een goede basis om mee te beginnen? Op een schema in de AAS sectie staat dat zowel 250 als 500 mg kan maar ik zie dat je steeds toch 500mg aanraadt.
Ik denk dat het voor mij persoonlijk een voordeel zou zijn dat mijn omgeving me visueel niet té hard ziet veranderen/gainen op korte tijd :)

Ik denk niet dat 500 zo visueel hard is dat :p Het is een plaats om te beginnen voor een reden ;) Je gaat visueel meer problemen hebben met 30 mg dbol en er veel minder aan overhouden bv :p Ik weet ook niet goed waar je heen wil natuurlijk, maar uiteindelijk is het toch de bedoeling dat je groot wordt, dus het zal toch een keer opvallen in latere kuren hoor :p

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23260550

In die studie zie je ook weer het nut van HCG. Denk dat BC gewoon HCG aanraadt omdat het het risico op onvruchtbaarheid omlaag haalt tot bijna nihil?

Als je het vast kunt krijgen waarom niet nemen ?

Het belet gewoon dat je voor lang off moet komen, of helemaal niet, omdat je later nog kinderen wil.

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ----------

@big cat: is het beter om methyl tren 2x per dag te nemen of gewoon in 1x zit nu op 3mg in de ochtend maar wil naar 4mg ed ?

Alvast bedankt

orals kun je heel moeilijk stabiel doseren, dus eigenlijk best gewoon nemen zo'n 60-90 min voor de training in een enkele dosis.

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

BC,
Is het mogelijk dat organen groeien bij GHRP-2/6 net zoals dit zou kunnen bij direct GH gebruik?
Aangezien GHRP een soort pro GH is lijkt mij dit niet zo voor de hand liggend.

GHRP = growth hormone releasing peptide. Het zorgt dus voor een toename in GH, en dat op zich voor toename in IGF-1, net als GH, dus ja, zelfde risicos bestaan.

Leuk om je te zien dat je weer post BC :) Je heb het waarschijnlijk nog erg druk!

Had deze vraag volgens mij al gesteld: hoeveel iu HGH word er aangeraden bij een man van 55+ om de "kwaaltjes" van ouder worden weg te nemen. Heb laatst alle voordelen gelezen voor iemand die op leeftijd is en mijn vader wil er wel het fijne van weten ;)

Ik lees graag mee maar stoor me aan de overbodige opmerkingen zoals "had je ook met google etc kunnen vinden" of mensen die zelf antwoord gaan geven Nota Bene in het topic van BC.
Van mij mag dit allemaal weggehaald worden.
Mensen die vragen hebben aan BC zien vanzelf wel of er antwoord komt, als het relevant is komt er zeker antwoord en zo niet zal BC zelf wel zeggen dat je dingen met google of ergens anders kunt vinden.
Dingen die je met google kunt vinden hoeven niet per definitie waar te zijn en als BC antwoord geeft is dat meer geloofwaardig te nemen als de gemiddelde google site.

Het enige wat ik echt zou willen is dat mensen tenminste de moeite doen om eens te zoeken in dit topic. Niets mis met af en toe eens een wat minder doordachte vraag of eentje van een minder niveau, neem ik er graag bij, maar wat ik niet graag doe is 30 keer hetzelfde beantwoorden, of mensen die het wel lezen maar niet willen snappen genre "ik weet dat je dit aanraad, maar wat vind je hiervan ?" (Als ik het beter vond, had ik het dan niet aangeraden ?)

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

Leuk om je te zien dat je weer post BC :) Je heb het waarschijnlijk nog erg druk!

Ja, zal nog even zo zijn, maar had een half uurtje, dus ik dacht, ik zie wat ik kan inhalen ;)

Had deze vraag volgens mij al gesteld: hoeveel iu HGH word er aangeraden bij een man van 55+ om de "kwaaltjes" van ouder worden weg te nemen. Heb laatst alle voordelen gelezen voor iemand die op leeftijd is en mijn vader wil er wel het fijne van weten ;)

Zelfs 1IU per dag zal al een verschil maken. Ideaal gezien 2.

BigCat ik heb gevoelige tepelpunten 12 tot 36 uur na mijn hcg injectie...Is dit erg? Ik weet dat je eerder al zei dat het oestrogeen verhogend werkt...moet ik er proviron naast slikken?

nog 1 vraag. nadat ik test/e in mijn been heb gespoten, is het okay dat ik 30 minuten later een stuk fiets? negatief/positief? kans dat het dan uit het wondje stroomt ofzo?

Laatst bewerkt:
Dankjewel! :D

BigCat ik heb gevoelige tepelpunten 12 tot 36 uur na mijn hcg injectie...Is dit erg? Ik weet dat je eerder al zei dat het oestrogeen verhogend werkt...moet ik er proviron naast slikken?

gevoelige tepels vooralsnog geen teken van gyno ;) dus nee, lijkt me nog niet nodig.

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

ff offtopic, ( anders reageer ff in karma of PB) maar waarom zou je in GODSNAAM voor 2/3kg vet verlies met je schildklier zitten te ****en terwijl die al niet normaal functioneert? zoeken naar problemen?

Ik heb eerder zoiets van "als hij toch al naar de knoppen is, waarom dan niet je dosis manipuleren om er uit te halen wat je wil". Maar ik zou dan gewoon voluit T3 laten lopen.

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Dagelijk wat roomboter in een maaltijd, goed of slecht?

Heb al cocosolie ook in voeding zitten.

Als je dat graag eet en de vetten in je dieet passen, waarom niet :p ? Ben niet iemand die dingen uitsluit uit een dieet, ik heb het graag flexible. Als vetten gebalanceerd zijn, geraffineerde suikers minimaal, eiwit hoog en niet teveel verwerkt voedsel, kun je volgens mij niet heel veel verkeerd doen. De rest is echt gewoon calorien.

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Je adviseerde Zink beginnend op 80mg en wekelijks opbouwen, doe je dan de dosis verdelen of alles 's ochtends na het ontbijt?

Als je het in een dosis neemt, dan liefst voor het slapengaan. Kan wat lastig zijn voor de maag bij hogere doses en als dat zo is dan kun je ze opsplitsen.

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

liefste big cat

waarom bij oefeningen als bench niet tot lockout en bij een oefening als curls wel?

Je kan een biceps niet locken omdat er geen gewricht stabiliseert bij maximale contractie. In dit geval is wat jij denkt de lockout te noemen eigenlijk de maximale stretch, net zoals je die bij een bench ook gaat proberen te halen door gecontroleerd de gewichten zo diep mogelijk te laten zakken.

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

en bij bv een oefening als de lat pulldown/pullups dan moet je je armen dus weer volledig strekken om een volledige rom te hebben?

Yep. Maar probeer wel de spanning op spier te houden, dus laat je niet zakken als een zak patatten :p

---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

"de triceps volledig verlengt" bedoel je toch?

Nee, als je de arm strekt, zoals hij de lockout noemt (want lockout bestaat niet bij een curl), dan verleng je de biceps en contraheer je de triceps. GetXXL probeert duidelijk te maken dat wat hij een lockout noemt geen lockout is, omdat het de volledig andere kant van een beweging is.

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

Big cat
mijn pezen en gewrichten zijn behoorlijk verslechterd waardoor ik een aantal blessures heb opgelopen waarvan 1 chronisch.
nu heb ik een primo anavar test kuurtje op de planning van volgende maand maar ik ben er sinds kort achter dat bold de pezen en aanhechtingen sterker maakt.
weet jij misschien wat de minimale/ideale dosering van bold is puur alleen om de pezen en dergelijke weer te versterken?
ik wil de bold niet op volledige dosis omdat ik al 8 tot 14ml wekelijks moet injecteren(vit b12 & hcg niet meegerekend).
mvg Baco:zuip:

Minder dan 600 is de moeite niet waard. Is dus 2-3 ml afhankelijk van product.

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

Ik heb vrijdag mijn eerste injectie testosteron enanthaat gezet, en nu heb ik al sinds gisteravond, zondag, last van gevoelige tepels als ik gewoon in een t-shirt zit. Het gaat echt om het puntje zelf, niet het tepelhof, ook niet erachter, maar gewoon het tepeltje zewlf, zowel links als rechts... Is dit niet heel snel om dit nu al te voelen? Ka het door de HCG komen die ik zondagochtend zette?

Als een stijve tepel een teken is van gyno dan heb ik heel men leven al gyno :p en dat terwijl ik vermoed dat ik de enige persoon ben in de wereld die van niets gyno krijgt, want nog nooit bij mezelf gezien of meegemaakt. Mijn tepels snijden glas.

Hey Big Cat, ivm HCG gebruik. Stel je hebt net een kuur van 14 weken achter de rug met test/tren en je hebt tijdens die kuur geen HCG gebruikt. En je zit nu in je nakuur maar je bent toch van plan om binnen een paar maanden (april/mei) terug te beginnen.

Is het dan beter om gewoon verder te cruisen zonder nakuur en vanaf nu HCG mee te laten lopen of is het beter om eerst fatsoenlijk te herstellen en dan bij de volgende kuur HCG erbij te laten lopen?

Sorry als dit al is beantwoord! Heb de zoekfunctie gebruikt maar niet echt een antwoord gevonden op deze specifieke vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven