- Waardering
- 358
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Beter een extra vial test dan een potje nolva? Die begrijp ik even niet
cruisen in plaats van off en nakuren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter een extra vial test dan een potje nolva? Die begrijp ik even niet

Indeed. extra vial testo om te cruisen, ipv een potje nolva voor een nakuur![]()
Huh ik dacht dat testosteron altijd als nakuur gebruikt moest worden?
Ik weet idd dat de een sneller herstelt dan de ander, en dat alleen een bloedtest duidelijkheid geeft, maar mijn vraag was wat er nou precies gebeurt als je niet volledig herstelt bent en toch weer ON gaat.![]()

dan duurt het herstellen na die kuur langer maar als je pech hebt is het byebye stunnajunior![]()

het enigste waar ik bang voor ben is dat ik hem nietmeer omhoog krijg verder vrees ik nergens voor
![]()

Ben tamelijk zeker op tren dat ik los door muren kan nken.
als je voor altijd on blijft big cat en geen hcg prikt kan je dan nog kinderen krijgen? lijkt me wel toch?
Hey BC,
Ik weet dat als eerste keer vaak 500 mg test e wordt aangeraden maar hoe sta je tegenover 250 mg test e 10-12 weken? Is dit gewoon te laag en niet het prikken waard of eerder ook een goede basis om mee te beginnen? Op een schema in de AAS sectie staat dat zowel 250 als 500 mg kan maar ik zie dat je steeds toch 500mg aanraadt.
Ik denk dat het voor mij persoonlijk een voordeel zou zijn dat mijn omgeving me visueel niet té hard ziet veranderen/gainen op korte tijd![]()
Het is een plaats om te beginnen voor een reden
Je gaat visueel meer problemen hebben met 30 mg dbol en er veel minder aan overhouden bv
Ik weet ook niet goed waar je heen wil natuurlijk, maar uiteindelijk is het toch de bedoeling dat je groot wordt, dus het zal toch een keer opvallen in latere kuren hoor 
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23260550
In die studie zie je ook weer het nut van HCG. Denk dat BC gewoon HCG aanraadt omdat het het risico op onvruchtbaarheid omlaag haalt tot bijna nihil?
Als je het vast kunt krijgen waarom niet nemen ?
@big cat: is het beter om methyl tren 2x per dag te nemen of gewoon in 1x zit nu op 3mg in de ochtend maar wil naar 4mg ed ?
Alvast bedankt
BC,
Is het mogelijk dat organen groeien bij GHRP-2/6 net zoals dit zou kunnen bij direct GH gebruik?
Aangezien GHRP een soort pro GH is lijkt mij dit niet zo voor de hand liggend.
Je heb het waarschijnlijk nog erg druk!
Ik lees graag mee maar stoor me aan de overbodige opmerkingen zoals "had je ook met google etc kunnen vinden" of mensen die zelf antwoord gaan geven Nota Bene in het topic van BC.
Van mij mag dit allemaal weggehaald worden.
Mensen die vragen hebben aan BC zien vanzelf wel of er antwoord komt, als het relevant is komt er zeker antwoord en zo niet zal BC zelf wel zeggen dat je dingen met google of ergens anders kunt vinden.
Dingen die je met google kunt vinden hoeven niet per definitie waar te zijn en als BC antwoord geeft is dat meer geloofwaardig te nemen als de gemiddelde google site.
Leuk om je te zien dat je weer post BCJe heb het waarschijnlijk nog erg druk!

Had deze vraag volgens mij al gesteld: hoeveel iu HGH word er aangeraden bij een man van 55+ om de "kwaaltjes" van ouder worden weg te nemen. Heb laatst alle voordelen gelezen voor iemand die op leeftijd is en mijn vader wil er wel het fijne van weten![]()
BigCat ik heb gevoelige tepelpunten 12 tot 36 uur na mijn hcg injectie...Is dit erg? Ik weet dat je eerder al zei dat het oestrogeen verhogend werkt...moet ik er proviron naast slikken?
dus nee, lijkt me nog niet nodig.ff offtopic, ( anders reageer ff in karma of PB) maar waarom zou je in GODSNAAM voor 2/3kg vet verlies met je schildklier zitten te ****en terwijl die al niet normaal functioneert? zoeken naar problemen?
Dagelijk wat roomboter in een maaltijd, goed of slecht?
Heb al cocosolie ook in voeding zitten.
? Ben niet iemand die dingen uitsluit uit een dieet, ik heb het graag flexible. Als vetten gebalanceerd zijn, geraffineerde suikers minimaal, eiwit hoog en niet teveel verwerkt voedsel, kun je volgens mij niet heel veel verkeerd doen. De rest is echt gewoon calorien.Je adviseerde Zink beginnend op 80mg en wekelijks opbouwen, doe je dan de dosis verdelen of alles 's ochtends na het ontbijt?
liefste big cat
waarom bij oefeningen als bench niet tot lockout en bij een oefening als curls wel?
en bij bv een oefening als de lat pulldown/pullups dan moet je je armen dus weer volledig strekken om een volledige rom te hebben?

Big cat
mijn pezen en gewrichten zijn behoorlijk verslechterd waardoor ik een aantal blessures heb opgelopen waarvan 1 chronisch.
nu heb ik een primo anavar test kuurtje op de planning van volgende maand maar ik ben er sinds kort achter dat bold de pezen en aanhechtingen sterker maakt.
weet jij misschien wat de minimale/ideale dosering van bold is puur alleen om de pezen en dergelijke weer te versterken?
ik wil de bold niet op volledige dosis omdat ik al 8 tot 14ml wekelijks moet injecteren(vit b12 & hcg niet meegerekend).
mvg Baco![]()
Ik heb vrijdag mijn eerste injectie testosteron enanthaat gezet, en nu heb ik al sinds gisteravond, zondag, last van gevoelige tepels als ik gewoon in een t-shirt zit. Het gaat echt om het puntje zelf, niet het tepelhof, ook niet erachter, maar gewoon het tepeltje zewlf, zowel links als rechts... Is dit niet heel snel om dit nu al te voelen? Ka het door de HCG komen die ik zondagochtend zette?
en dat terwijl ik vermoed dat ik de enige persoon ben in de wereld die van niets gyno krijgt, want nog nooit bij mezelf gezien of meegemaakt. Mijn tepels snijden glas.