MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Big Cat:

Misschien een stomme vraag maar de een zegt steeds weer wat anders:

1-Is de onderdrukking op je hpta axis evengroot op een Test E dosering van 250mg dan van 500mg?

2-dht derivaten worden ook wel eens gebruik als anti oestrogenen dus om de kans op gyno te verkleinen in een kuur. Is dat per definitie wel correct?

Thanks again!

BC,
Ik heb een cholesterol meter aangeschaft die HDL, LDL, triglycerides en totaal cholesterol kan meten.
Misschien willen andere forum gebruikers dit ook zo nu en dan wel meten na/tijdens de kuur maar doen dit niet omdat er geen ''thuis test'' van aanwezig is op internet zoals bij bloedtest.com.
Ik zou hier wel een klein dienstje van willen maken tegen een kleine vergoeding en paarse K2-EDTA bloedsample buisjes hiervoor willen leveren zodat de gezondheid van de kuurders er weer wat op vooruit kan gaan.

Echter is er maar een bloedsample van 35 microliter benodigd wat makkelijk te prikken is met een lancet die ik er bij zou kunnen leveren.
Ik weet dat in een paarse K2-EDTA buis van 4ml een oplossing van 7,2ml EDTA zit.
In welke mate is het van belang dat niet van deze bloed:EDTA verhouding afgeweken wordt?

Leuk om je te zien dat je weer post BC :) Je heb het waarschijnlijk nog erg druk!

Had deze vraag volgens mij al gesteld: hoeveel iu HGH word er aangeraden bij een man van 55+ om de "kwaaltjes" van ouder worden weg te nemen. Heb laatst alle voordelen gelezen voor iemand die op leeftijd is en mijn vader wil er wel het fijne van weten ;)

Over welke kwaaltjes heb je het dan? ik heb ooit HRT gedaan bij onze bekende Dr uit Brussel. Ik kreeg toen verschillende hormonen en eentje daarvan mocht ik nemen maar was niet noodzakelijk en dat was HGH. De dosis HGH die ik toen kreeg was alleszins minder dan 1 iu per dag. Nu zou ik dat zeker niet meer nemen op oudere leeftijd omdat HGH en IGF vooral ook de grote triggers zijn om bij oudere mensen kanker in gang te zetten. Daar was overlaatst een programma op TV over. Een Engelse dokter die met verschillende onderzoekers in de VS ging praten die het allemaal over één ding eens waren: IGF verlagen was kanker met 50% verminderen. Hoog IGF was kans op kanker vergroten. Dat was het resultaat van hun onderzoeken. Maar zoals ik in het begin al zei, vraag ik mij wel af over welke kwaaltjes het hebt, want ik heb er toch geen voordeel van ondervonden. Een lichte dosis testosteron daarentegen wel.

Over welke kwaaltjes heb je het dan? ik heb ooit HRT gedaan bij onze bekende Dr uit Brussel. Ik kreeg toen verschillende hormonen en eentje daarvan mocht ik nemen maar was niet noodzakelijk en dat was HGH. De dosis HGH die ik toen kreeg was alleszins minder dan 1 iu per dag. Nu zou ik dat zeker niet meer nemen op oudere leeftijd omdat HGH en IGF vooral ook de grote triggers zijn om bij oudere mensen kanker in gang te zetten. Daar was overlaatst een programma op TV over. Een Engelse dokter die met verschillende onderzoekers in de VS ging praten die het allemaal over één ding eens waren: IGF verlagen was kanker met 50% verminderen. Hoog IGF was kans op kanker vergroten. Dat was het resultaat van hun onderzoeken. Maar zoals ik in het begin al zei, vraag ik mij wel af over welke kwaaltjes het hebt, want ik heb er toch geen voordeel van ondervonden. Een lichte dosis testosteron daarentegen wel.
IGF en kanker zijn gerelateerd, wat betreft causaliteit is daar geen consensus over in de literatuur. Verder is er aangetoond dat GH therapie bij GH deficientie het risico op kanker niet verhoogt. Wanneer je al kanker hebt is het een ander verhaal.

IGF en kanker zijn gerelateerd, wat betreft causaliteit is daar geen consensus over in de literatuur. Verder is er aangetoond dat GH therapie bij GH deficientie het risico op kanker niet verhoogt. Wanneer je al kanker hebt is het een ander verhaal.

Wat versta jij onder deficiëntie?
Deficiëntie als in onder het gemiddelde van bv mannen tussen 20-50 of deficiëntie als in onder het gemiddelde voor die leeftijd aangegeven?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.866
Wat versta jij onder deficiëntie?
Deficiëntie als in onder het gemiddelde van bv mannen tussen 20-50 of deficiëntie als in onder het gemiddelde voor die leeftijd aangegeven?

Ja en causaliteit en consensus.:D Dokter Anders, "ik heb geleerd heur", taaltje altijd..

BC of GetXXl:

Ik ben van plan voorlopig niet off te gaan maar zet wel hcg continue, maar ik ga vrij regelmatig naar het buitenland voor 2 weken en neem dan nooit mn gear mee, hoe schadelijk is dit als ik iedere zoveel maanden bijv 2 weken geen Hcg zet?

Ik wou even wat vragen over '' POST INJECTION PAIN''
Heb bijna altijd 7 of 10 dagen last van irritante pijn bij de injectie spot, maakt niet uit of het HG of UG gear is.
Het zwelt een beetje op en doet heel pijn, verder is het niet rood.

Hoe kan ik dit tegengaan? Ik deed het altijd voor het slapen, ging gelijk douchen na het inject of nam een NSAID erbij maar helaas helpt dat niet.

Hierdoor kan ik amper benen trainen omdat ik een beperking heb, kan niet bukken etc en kan ook dus niet veel ml's spuiten

Bij GH deficientie is misschien een ander verhaal maar wanneer heb je dat. Dat is pas iets dat je weet na een 24 uurs urine test + bloedtest. De persoon die deze vraag aan Big Cat stelt, weet niet eens op zijn vader een tekort heeft. Ik heb de indruk dat hij deze vraag stelt om dan zonder medische begeleiding zelf GH aan zijn vader toe te dienen, vermits hij vraagt hoeveel IU hij zou mogen geven. Ik denk niet dat een man van normale lengte plots op latere leeftijd een GH tekort zou hebben. Als het lichaam op oudere leeftijd minder GH aanmaakt, is dat een normaal proces en zal dat ook zijn reden hebben. Ik denk niet dat GH iets is waar je me moet experimenteren. Ik dacht daar vroeger ook helemaal anders over. Ik dacht toen ook dat GH toedienen juist iets was wat enkel positieve resultaten gaf en dat het een verjongingshormon was. Ja, misschien met een goede medische begeleiding en zeer kleine hoeveelheden. Ik denk dat je van Dr Hertoghe toen 0.33 iu per dag moest nemen.

Testosteron verhoogd ook IGF

BC of GetXXl:

Ik ben van plan voorlopig niet off te gaan maar zet wel hcg continue, maar ik ga vrij regelmatig naar het buitenland voor 2 weken en neem dan nooit mn gear mee, hoe schadelijk is dit als ik iedere zoveel maanden bijv 2 weken geen Hcg zet?

Ik dacht dat dit al in t hcg topic beschreven was, dat je t weer kan inhalen door tijdelijk hogere dosis te zetten

BC of getxxl:

Ik zou graag mijn testlevels eens laten opmeten omdat ik bizar slechte resultaten heb en niet meteen weet waar het fout kan zitten in mn training, voeding of rust.
Ik zit echter momenteel in de cut, dus zou ik misschien beter wachten totdat ik een paar weken terug op (of boven) onderhoud eet zodat ik geen niet-representatieve waarden krijg of maakt dat niets(/weinig) uit?

(meende ooit te hebben gelezen over dat ondervoeding zogezegd zorgt voor testverlaging, en zit nu al 7 maanden op 400-500kcal onder onderhoud, op een refeed om de 2 weken na)

BC of getxxl:

Ik heb net een artikel gelezen waar staat:

"Kuur nooit langer dan 8 weken. 10 weken is echt het maximum dat een persoon mag kuren.
Wie langer kuurt brengt zijn gezondheid ernstig in gevaar."

bron:
Zelf vindt ik dat er in dit artikel zonder teveel bs de voor en nadelen van AAS wordt weergegeven.
Maar ik heb zwaar mijn twijfels bij de quote hierboven.... ook door de manier waarop het gezegd wordt:
"brengt gezondheid ernstig in gevaar" Dit doe je op zekere maten sowieso al vanaf de eerste spuit lijkt mij.

Mijn vraag: Is het beter om een 10weken kuur te doen vergeleken een 12weken kuur? (ik snap dat hoe korter hoe beter kwa gezondheid maar ik bedoel in verhouding) is het zoveel slechter of is het onzin?

bedankt alvast!

Komop, zonder al teveel bs?

mens-en-gezondheid.infonu.nl zei:
Negatieve effecten
Bij overgebruik, mogelijke inwendige bloedingen in het maag- en darmkanaal.
Vergrote kans op hartaandoeningen en niercrisis.
Bij extreme hoge dosissen komt elk orgaan in de gevarenzone en riskeer je de uitval van alle organen inclusief het hart wat leidt tot een hartstilstand.
Een verhoogde bloeddruk, door de afname van het goeie cholesterol in het lichaam.
Mannen hebben een verhoogde kans op impotentie en over het algemeen een pijnlijke erectie.
Nierziekten en verhoogde kans op nierstenen, zeker als het in de familie zit en je er aanleg voor hebt.
Het vergroten van de prostaat, wat bij overgebruik moeilijkheden kan geven bij het plassen.

Uitval van alle organen, waar hebben ze het dan over, >10 gram p/w year round?!
Natuurlijk is 8 weken gezonder dan 10, net als 4 weken gezonder is dan 6.
Het gaat dan trouwens ook niet om dit ene statement wat niet klopt, als iemand zo iets in zijn artikel post zal hij er over het algemeen niet veel kaas van gegeten hebben.

Laatst bewerkt:
BC of getxxl:

Ik heb net een artikel gelezen waar staat:

"Kuur nooit langer dan 8 weken. 10 weken is echt het maximum dat een persoon mag kuren.
Wie langer kuurt brengt zijn gezondheid ernstig in gevaar."

is echt bullshit.

ik controleer mijn bloedwaardes tijdens lange blasts, en dat zijn goede indicaties voor hoe
het is met je gezondheid. ik raad het iedereen aan

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.876
verdiend een ban trem, wordt tijd dat we trollers is uit de AAS sectie houwen.

levensgevaarlijk in sommige gevallen :rolleyes:

Nah niet helemaal. Als wat ie zegt gewoon klopt is het niet eens zo erg.. Snap wel dat het beter is om advies te geven als je uit eigen ervaring spreekt, ben ik ook voorstander van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven