XXL Nutrition

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bc

Twijfel over me kickstart bij
test e 250/tren e 400, 12-10 weken / t3 50mcg

Superdrol 30mg 1-4
Epistane 50-60mg 1-6

Beide phs ervaring mee..

He BC,
Ik heb een vraag.
Ik wil een test-p only doen voor 6 weken, dit ivm een eventuele dopingcontrole.
Ik neem aan dat HCG niet nodig is, maar ik vroeg me vooral af of PCT nodig is.
En weet jij toevallig ook wat de detectietijd van Nolva is? Kan alleen maar halfleven etc. vinden

Alvast bedankt voor je hulp!

Big cat ,

Moet ik me strikt houden aan de exp date van hgh ? Of is het nog prima 12 maanden na exp date te gebruiken ?

---------- Post added at 16:30 ---------- Previous post was at 16:25 ----------

komop, inhoudelijke kritiek dan, en dit bespreken we wel in ander topic.

Onderbouw je eigen uitspraken maar eens, mij probeerde je me ook zo uit mijn kot te lokken. Toen ik naar je onderbouwing vroeg bleef je als een kind roepen dat ik het maar eerst moest doen :scratch:

[/COLOR]

Onderbouw je eigen uitspraken maar eens, mij probeerde je me ook zo uit mijn kot te lokken. Toen ik naar je onderbouwing vroeg bleef je als een kind roepen dat ik het maar eerst moest doen :scratch:

wat moet ik onderbouwen? ik heb geen idee waar je het over hebt :)

---------- Post added at 16:35 ---------- Previous post was at 16:33 ----------

ik ben je posts nagegaan, we hebben nooit zoiets gehad, spijt me

He BC,
Ik heb een vraag.
En weet jij toevallig ook wat de detectietijd van Nolva is? Kan alleen maar halfleven etc. vinden

Als je serieus nog moet vragen of bij een kuur van 6 weken test p een nakuur nodig is snap je het niet. Ja bij een kuur van 6 weken test p is nakuur nodig, tenzij je 1 mg eod zet.

Bigcat ..

ik ga vanaf april aan de tren e 12 weken

mijn vraag:

Kan ik het best de buurvrouw eerst nken of gewoon de overbuurvrouw van 42?

He BC,
Ik heb een vraag.

Op je vraag van PCT/hCG is al antwoord gegeven, natuurlijk is dat nodig.

Hier een quote van GetXXL over doping controles.
GetXXL zei:
Omdat je je eigen aanmaak onderdrukt en epitestosteron (17a-testosteron) een bijproduct is van de steroidogenese vanuit androstenedione; door zelf testosteron toe te dienen onderdruk je je eigen aanmaak, en dus ook de productie van epitestosteron. Dit is nu net de reden waarom het zo'n effectieve doping test is.

Je kan dus niet zomaar even een doping test ontwijken door een paar weken van te voren te stoppen, tenzij je dopingtest is gebaseerd op hematocriet oid.

ok my bad, bedankt buffert

goed topic verder bigcat, appreciated dat jij al je kennis hier deelt

Laatst bewerkt:
maakt het veel uit als je wat luchtbubbeltjes in je hcg hebt zitten en deze gewoon subcutaan zet? (kreeg ze er niet uit zonder alles weg te spuiten). Dacht te weten dat het voor insulinegebruik niet uitmaakte (hoewel je dan minder insuline binnekrijgt dan je wilt). Enfin, ik leef nog.

Subcutaan lucht

Zullen we BC even de ruimte te geven om vragen te beantwoorden die niet binnen 2 seconde via google te vinden zijn?
Ik geloof dat hij ondertussen door de bomen het bos niet meer ziet.

Op je vraag van PCT/hCG is al antwoord gegeven, natuurlijk is dat nodig.

Hier een quote van GetXXL over doping controles.

Je kan dus niet zomaar even een doping test ontwijken door een paar weken van te voren te stoppen, tenzij je dopingtest is gebaseerd op hematocriet oid.

HCG is niet nodig bij een kuur van 6 weken. En ook over de PCT bij korte kuren hoor ik tegenwoordig verschillende geluiden. Vandaar dat ik graag wil weten wat BC hiervan denkt.

Thanks voor de quote van GetXXL. Wel moet Test P na een paar weken niet meer te detecteren zijn. Bij mij zal er ongeveer 8 weken tussen zitten, dus als het goed is zal de dopingtest hier ook niks vinden. Wel vraag ik me nog af hoelang een PCT te detecteren is.

Bedankt voor de moeite iedereen, maar ik heb mijn vragen(Vooral die over PCT) wel doordacht. Ik ben benieuwd wat BC erover denkt.

Laten we de vraag of HCG nodig is bij een kuur van 6 weken maar beantwoord door Big Cat he ;)

HCG is niet nodig bij een kuur van 6 weken. En ook over de PCT bij korte kuren hoor ik tegenwoordig verschillende geluiden. Vandaar dat ik graag wil weten wat BC hiervan denkt.

Thanks voor de quote van GetXXL. Wel moet Test P na een paar weken niet meer te detecteren zijn. Bij mij zal er ongeveer 8 weken tussen zitten, dus als het goed is zal de dopingtest hier ook niks vinden. Wel vraag ik me nog af hoelang een PCT te detecteren is.

Bedankt voor de moeite iedereen, maar ik heb mijn vragen(Vooral die over PCT) wel doordacht. Ik ben benieuwd wat BC erover denkt.

Gozer, kom hier geen dingen vragen als je toch al alles weet.
Je vraagt of hCG nodig is, ik zeg dat je dat het beste wel gebruikt en nu zeg je zelf dat het niet nodig is ???

Weet je zeker dat ze je alleen je testosteron level meten bij je doping test, nee!
Ze testen echt niet op tamoxifen in je bloed hoor.
Ik zeg je alleen dat als er een goede doping test zal komen dat je dan hoe dan ook het haasje bent :o.
Ik hoop het ook van harte want in een geteste competitie behoor je gewoon geen doping te gebruiken, doe dan lekker mee aan een niet geteste competitie.

Je moet uberhaupt niet 6 weken gaan kuren misschien?

Is grote kat verdwaald?:(

Ik zie BigCat steeds antwoorden op andere accounts.. Veel kloontjes heeft die kerel!

Big Cat

Weet jij in welke mate orals een effect hebben op uw galblaas? Maw kan orals op termijn leiden tot een galblaasontsteking? Ik vind er niets over.

Br0

Herstellen doe je toch, probleem is dat niemand nog tijd wil nemen om te herstellen of er de gevolgen van dragen op gains en gezondheid, dus waarom zou je geen HCG en PCT doen bij korte kuren ? Als je 6 weken low dose doet en daarna 10-15 weken niks meer komt dat best wel goed denk ik, maar dan nog, waarom ? Wat voor reden heb je om geen HCG of PCT te doen ?

Ik zou heel voorzichtig zijn met dit soort statements. Ik zie nog veel mensen afgaan op detectietijden die al uit de lucht gegrepen waren toen ze 10 jaar geleden neergepend waren, maar dan houd je nog niet eens rekening met alle studies die ik al gezien heb intussentijd waar steeds nieuwere en betere metabolieten gevonden worden die detectietijd verlengen. Onlangs nog voor oxandrolone die ze nu al voor 100% na 16 weken terugvinden, en 50% voor meer dan 30 weken, terwijk mensen vaak nog altijd ervan uitgaan dat je dat maar een maandje kan terugvinden. Met klassieke AAS denk ik dat het stilaan onmogelijk wordt nog aan een dopingdetectie te ontsnappen gewoon door tijdig te stoppen. Ik ben me niet bewust van enige nauwkeurigere tests voor HCG in tussentijd, dus dan zou detectie zich technish gezien verhouden tot de spike in testosterone tov epitest, een week of 2 dus. Maar houd me daar niet aan, ik volg de ontwikkeling op dat vlak niet zo nauwkeurig.

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Tijdje geleden al gepost dat dit even een druk moment is voor me, dus zal nog even zijn dat de antwoorden wat sporadischer komen.

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Je moet uberhaupt niet 6 weken gaan kuren misschien?

^^ Dit vooral. Ik heb dit nu al paar keer herhaald ook, als je dit niet goed wil doen, waarom wil je er dan aan beginnen ? Het enige resultaat dat je er uithaalt is dat de rest van ons die heel hard ons best doen om te tonen dat dit veilig en efficient kan de benen onder het lijf schopt door het zelf niet te doen.

En dan verwijten mensen mij dat ik niet wil antwoorden op sommige vragen over anavar en primo kuurtjes, hoe ze niet moeten injecteren, of waarom ze dan wel of geen HCG of PCT zouden doen. Maar waarom moet ik mensen helpen alles waar ik voor sta te ondermijnen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven