Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
komop, inhoudelijke kritiek dan, en dit bespreken we wel in ander topic.

[/COLOR]
Onderbouw je eigen uitspraken maar eens, mij probeerde je me ook zo uit mijn kot te lokken. Toen ik naar je onderbouwing vroeg bleef je als een kind roepen dat ik het maar eerst moest doen![]()

He BC,
Ik heb een vraag.
Ik wil een test-p only doen voor 6 weken, dit ivm een eventuele dopingcontrole.
Ik neem aan dat HCG niet nodig is, maar ik vroeg me vooral af of PCT nodig is.
En weet jij toevallig ook wat de detectietijd van Nolva is? Kan alleen maar halfleven etc. vinden
Alvast bedankt voor je hulp!
Bigcat ..
ik ga vanaf april aan de tren e 12 weken
mijn vraag:
Kan ik het best de buurvrouw eerst nken of gewoon de overbuurvrouw van 42?
Ik zou beginnen met de dochterBigcat ..
ik ga vanaf april aan de tren e 12 weken
mijn vraag:
Kan ik het best de buurvrouw eerst nken of gewoon de overbuurvrouw van 42?

He BC,
Ik heb een vraag.
Ik wil een test-p only doen voor 6 weken, dit ivm een eventuele dopingcontrole.
Ik neem aan dat HCG niet nodig is, maar ik vroeg me vooral af of PCT nodig is.
En weet jij toevallig ook wat de detectietijd van Nolva is? Kan alleen maar halfleven etc. vinden
Alvast bedankt voor je hulp!
GetXXL zei:Omdat je je eigen aanmaak onderdrukt en epitestosteron (17a-testosteron) een bijproduct is van de steroidogenese vanuit androstenedione; door zelf testosteron toe te dienen onderdruk je je eigen aanmaak, en dus ook de productie van epitestosteron. Dit is nu net de reden waarom het zo'n effectieve doping test is.
maakt het veel uit als je wat luchtbubbeltjes in je hcg hebt zitten en deze gewoon subcutaan zet? (kreeg ze er niet uit zonder alles weg te spuiten). Dacht te weten dat het voor insulinegebruik niet uitmaakte (hoewel je dan minder insuline binnekrijgt dan je wilt). Enfin, ik leef nog.

Op je vraag van PCT/hCG is al antwoord gegeven, natuurlijk is dat nodig.
Hier een quote van GetXXL over doping controles.
Je kan dus niet zomaar even een doping test ontwijken door een paar weken van te voren te stoppen, tenzij je dopingtest is gebaseerd op hematocriet oid.
HCG is niet nodig bij een kuur van 6 weken. En ook over de PCT bij korte kuren hoor ik tegenwoordig verschillende geluiden. Vandaar dat ik graag wil weten wat BC hiervan denkt.
Thanks voor de quote van GetXXL. Wel moet Test P na een paar weken niet meer te detecteren zijn. Bij mij zal er ongeveer 8 weken tussen zitten, dus als het goed is zal de dopingtest hier ook niks vinden. Wel vraag ik me nog af hoelang een PCT te detecteren is.
Bedankt voor de moeite iedereen, maar ik heb mijn vragen(Vooral die over PCT) wel doordacht. Ik ben benieuwd wat BC erover denkt.

.Je moet uberhaupt niet 6 weken gaan kuren misschien?HCG is niet nodig bij een kuur van 6 weken. En ook over de PCT bij korte kuren hoor ik tegenwoordig verschillende geluiden. Vandaar dat ik graag wil weten wat BC hiervan denkt.
Thanks voor de quote van GetXXL. Wel moet Test P na een paar weken niet meer te detecteren zijn. Bij mij zal er ongeveer 8 weken tussen zitten, dus als het goed is zal de dopingtest hier ook niks vinden. Wel vraag ik me nog af hoelang een PCT te detecteren is.
Bedankt voor de moeite iedereen, maar ik heb mijn vragen(Vooral die over PCT) wel doordacht. Ik ben benieuwd wat BC erover denkt.
HCG is niet nodig bij een kuur van 6 weken. En ook over de PCT bij korte kuren hoor ik tegenwoordig verschillende geluiden. Vandaar dat ik graag wil weten wat BC hiervan denkt.
Je moet uberhaupt niet 6 weken gaan kuren misschien?