hangt van zowel duur als dosis af, dus initieel niet, uiteindelijk wel.
nee, niet echt. Alles is gebaseerd op het feit dat in vivo DHT aan anti-aromatase werking heeft, dus androstanolone kan perfect daarvoor gebruikt worden (al denk ik niet dat er nog iemand is die androstanolone maakt ?). Proviron (1-methyl-DHT) en Masteron (2-methyl-DHT) hebben andere eigenschappen omwille van hun methylgroepen, en er is voor geen van beide ooit rechtstreeks een anti-aromatase werking aangetoond. Het is best mogelijk dat de methylgroepen in kwestie diezelfde werking toelaten, maar het lijkt onwaarschijnlijk, vooral gezien A-ring binding cruciaal is voor aromatase, en dat de 2-methyl van masteron specifiek de interactie van de 3-keto met enzymen gaat belemmeren. Dus je mag er zeker van zijn dat die anti-aromatase werking, moest ze bestaan, eerder bescheiden zal zijn, zeker voor masteron.
---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------
Naar ik me herinner had GetXXL daar al een mooie analogie op gevonden, dus lijkt me weinig nuttig daar verder op in te gaan.
---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------
Inderdaad, ik zou het zelf eens moeten opzoeken eigenlijk. Zal zijn voor wanneer ik wat meer tijd heb.