Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste BC:

Wanneer je tijd hebt zou je me antwoord willen geven op mijn 2 vragen van vorige week?

Sorry voor mijn ongeduld

BC,
Ik heb een cholesterol meter aangeschaft die HDL, LDL, triglycerides en totaal cholesterol kan meten.
Misschien willen andere forum gebruikers dit ook zo nu en dan wel meten na/tijdens de kuur maar doen dit niet omdat er geen ''thuis test'' van aanwezig is op internet zoals bij bloedtest.com.
Ik zou hier wel een klein dienstje van willen maken tegen een kleine vergoeding en paarse K2-EDTA bloedsample buisjes hiervoor willen leveren zodat de gezondheid van de kuurders er weer wat op vooruit kan gaan.

Echter is er maar een bloedsample van 35 microliter benodigd wat makkelijk te prikken is met een lancet die ik er bij zou kunnen leveren.
Ik weet dat in een paarse K2-EDTA buis van 4ml een oplossing van 7,2ml EDTA zit.
In welke mate is het van belang dat niet van deze bloed:EDTA verhouding afgeweken wordt?

En deze ook natuurlijk :)
Al weet ik niet of je hier antwoord op hebt als biochemicus.

Hallo Big Cat:

Misschien een stomme vraag maar de een zegt steeds weer wat anders:

1-Is de onderdrukking op je hpta axis evengroot op een Test E dosering van 250mg dan van 500mg?

hangt van zowel duur als dosis af, dus initieel niet, uiteindelijk wel.

2-dht derivaten worden ook wel eens gebruik als anti oestrogenen dus om de kans op gyno te verkleinen in een kuur. Is dat per definitie wel correct?

nee, niet echt. Alles is gebaseerd op het feit dat in vivo DHT aan anti-aromatase werking heeft, dus androstanolone kan perfect daarvoor gebruikt worden (al denk ik niet dat er nog iemand is die androstanolone maakt ?). Proviron (1-methyl-DHT) en Masteron (2-methyl-DHT) hebben andere eigenschappen omwille van hun methylgroepen, en er is voor geen van beide ooit rechtstreeks een anti-aromatase werking aangetoond. Het is best mogelijk dat de methylgroepen in kwestie diezelfde werking toelaten, maar het lijkt onwaarschijnlijk, vooral gezien A-ring binding cruciaal is voor aromatase, en dat de 2-methyl van masteron specifiek de interactie van de 3-keto met enzymen gaat belemmeren. Dus je mag er zeker van zijn dat die anti-aromatase werking, moest ze bestaan, eerder bescheiden zal zijn, zeker voor masteron.

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Idem hier ;) wil t graag van een expert horen.

Naar ik me herinner had GetXXL daar al een mooie analogie op gevonden, dus lijkt me weinig nuttig daar verder op in te gaan.

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

En deze ook natuurlijk :)
Al weet ik niet of je hier antwoord op hebt als biochemicus.

Inderdaad, ik zou het zelf eens moeten opzoeken eigenlijk. Zal zijn voor wanneer ik wat meer tijd heb.

Ah ok, die heb ik even gemist dan ;) ik zal t even opzoeken

Bigcat.

Paar jaar geleden heb ik wel eens een oral gekocht onder de toonbank genaamd "1 mithyl-test"
Nooit geweten wat het is (dom) maar mensen gingen er wel hard op in ieder geval.

Wel eens gehoord van deze oral? Kan het wellicht verkeerd hebben geschreven maar het lijkt erop!

Alvast bedankt.

Bigcat.

Paar jaar geleden heb ik wel eens een oral gekocht onder de toonbank genaamd "1 mithyl-test"
Nooit geweten wat het is (dom) maar mensen gingen er wel hard op in ieder geval.

Wel eens gehoord van deze oral? Kan het wellicht verkeerd hebben geschreven maar het lijkt erop!

Alvast bedankt.

M1T of Methyl-1-testosterone. Behoorlijk toxisch spul, categorie superdrol, en wordt op gelijkaardige manier gebruikt, 20-30mg per dag voor niet langer dan een 4tal weken, maar lijkt vaak voldoende, voor een oral toch, om iets van resultaat neer te zetten. 1-testosterone op zich is al schadelijk voor de lever, ook wanneer geinjecteerd (1-test cypionaat), dus je kan je voorstellen dat dit geen mild spul is. Daarenboven waren zelfs de 1-test prohormonen 1AD al bekend om je maag overhoop te halen en redelijk wat lethargie te veroorzaken, dus ook niet het meest aangename product om te gebruiken ;)

1-testosterone is de naam die Patrick Arnold er aan gaf toen hij 1AD (1-androstenediol) uitbracht, maar een correctere benaming is dihydroboldenone. Het is in wezen methenolone (primobolan) zonder de 1-methyl groep.

Bedankt!! Zo was de benaming inderdaad!!

Big c. Ff een vraagje.

ongeveer 2 maand geleden kreeg ik last van mn rechter tepel. Toen had ik zon vermoede dat het gyno was.
ik ben toen naar de arts geweest en bij de radiologie en dit bleek te kloppen.
ik heb toen ook mn oestrogeen waarden laten checken en deze waren keurig binnen de waarde. Heel vreemd maar ok.

echter nu ik heb nu sinds een paar dagen ook last van mn andere tepel. Jeuk gevoelig en lijkt wel een beetje opgezet.
Hoe kan dit?
Mijn oestrogeen is in orde en testosteron is ook perfect.

ik zit btw niet aan de aas.
Misschien over het hoofd gezien? :o

Misschien wel handig om te vermelden dat ik 1,5 maand (augustus). voordat ik van mn rechter tepel last kreeg 2 weken ultradrol had gepakt. echter deze heb ik abrupt gestopt ivm privezaken. maar nu 6 maand later voel ik in eens ook mn andere tepel?

Genetisch bepaald . Ik heb het ook gekregen voordat ik wat gebruikte. Heb het laten weghalen .

Genetisch bepaald . Ik heb het ook gekregen voordat ik wat gebruikte. Heb het laten weghalen .
Ja maar hoe toevallig is het als ik het krijg precies nadat ik ultradrol had genomen. (ultradrol was echter maar 2 weken). hierna ook geen ph´s of aas meer aangeraakt.

het lijkt wel alsof het iets ´getriggerd´ heeft in mn lichaam. Wat ik ook zo apart vind is dat mijn ´depressie´ echt gewoon stipt tegelijk begon tezamen met deze pijn in mn tepel... hier kwam ik later pas achter. maar ikvind dit tot op de dag van vandaag zo raar.. nog nooit depressief geweest in mijn leven. 2 weekjes ukltradrol -> gestopt ivm privezaken -> plots gevoelig pijnlijke tepel, daarna ziekenhuis en gynoi geconstateerd. maar de dag dat ik last kreeg van mn tepel ben ik mentaal ook in een gigantisch gat gevallen. en nee dat komt niet odmat ik die tepel zo k*t vind, want eerlijk gezegd boeit het me niet (je ziet er namelijk nog niks van).

En toch wijzen mn hormoonwaarden normale waarden uit... wtf... ??

Tja ik kan er geen fatsoenlijk antwoord op geven ik persoonlijk sta best sterk in me pattas . Voor ,in,en na een kuur ook.

Overal is een oplossing voor.

Ik zou dit voorleggen bij een internist die kan je waarschijnlijk wel een degelijk antwoord geven.

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Bigcat.

Ben aan het cruisen nu (7weken test250mg) en ben ook in de cut.

Kan ik nu die 7weken anavar erbij gooien op 80mg ed?
Heb ik alvast een mooie voorsprong op me blast (test/tren/mast) in april.

Inderdaad, ik zou het zelf eens moeten opzoeken eigenlijk. Zal zijn voor wanneer ik wat meer tijd heb.

Bedankt!
Zou een mooi stukje info voor mij zijn.

I recommend that you avoid coupling T3 with the following drugs:
Raloxifene: Combination can force TSH to become over productive, even in the presence of exo T3

Jij gebruikt raloxifeen bij je client/vriend van je geloof ik ivm BPH, kan je dit statement beamen?
Bij goede (niet ondergedoseerde) T3 zou TSH toch juist altijd op een laag pitje moeten staan?

Bigcat

als jij een ultieme cutkuur mocht samenstellen met lange esters maar zonder tren erin. Hoe zou die er dan uitzien?

Haal dat ultieme maar weg, als je kijkt hoe hij Tren adoreert... ;)

Bigcat, Als iemand van 21 kuurt, goed nakuurt, zal zijn eigen test waarde dan altijd weer precies hetzelfde zijn als voor de kuur?
of zal er dan altijd een daling zitten in je eigen natuurlijke test waarde?

Bigcat, Als iemand van 21 kuurt, goed nakuurt, zal zijn eigen test waarde dan altijd weer precies hetzelfde zijn als voor de kuur?

Sorry maar lees jij wel?
Er is zat te vinden op het internet over test lvl's.

Iemand van 17 moet hier niets posten toch volgens de regels?

Jij gebruikt raloxifeen bij je client/vriend van je geloof ik ivm BPH, kan je dit statement beamen?
Bij goede (niet ondergedoseerde) T3 zou TSH toch juist altijd op een laag pitje moeten staan?

Correct. Kan me geen data voor de geest halen die een invloed van raloxifene op TSH aantoont, maar dat terzijde zal de feedback van T3 altijd hoger zijn.

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

Bigcat

als jij een ultieme cutkuur mocht samenstellen met lange esters maar zonder tren erin. Hoe zou die er dan uitzien?

Bold, tren, mast 2/2/1 op voorwaarde dat bold minstens 600 is, anders moet er wat test bij. Kunt Mast door primo vervangen, maar tot ik deftige gedoseerde en matig geprijsde primo zie zou ik het zelf niet doen ;)

---------- Toegevoegd om 23:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------

Bijna in alle gevallen komt je baseline nadien lager uit.

Als je de bold er niet bijpakt, hoeveel testo zou je dan adviseren? Ik dacht zelf aan ca. 125mg om de 5 dagen.

Ik heb tren alleen nog met hogere doseringen test gepakt en de bijwerkingen waren toen veel te k*t waardoor ik na een week de tren er alweer uit gooide. Ik wil tren nog een laatste kans geven met een heel lage dosering test, in de hoop dat de sides dan veel minder zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven