Powerful
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 146
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wil t graag van een expert horen.Hey BigCat!
Wat gebeurt er nou precies als je weer begint met kuren, terwijl je nog niet volledig hersteld bent? Waarom is dit zo "slecht" ?
Mvg,
StunnaDeDerde
BC,
Ik heb een cholesterol meter aangeschaft die HDL, LDL, triglycerides en totaal cholesterol kan meten.
Misschien willen andere forum gebruikers dit ook zo nu en dan wel meten na/tijdens de kuur maar doen dit niet omdat er geen ''thuis test'' van aanwezig is op internet zoals bij bloedtest.com.
Ik zou hier wel een klein dienstje van willen maken tegen een kleine vergoeding en paarse K2-EDTA bloedsample buisjes hiervoor willen leveren zodat de gezondheid van de kuurders er weer wat op vooruit kan gaan.
Echter is er maar een bloedsample van 35 microliter benodigd wat makkelijk te prikken is met een lancet die ik er bij zou kunnen leveren.
Ik weet dat in een paarse K2-EDTA buis van 4ml een oplossing van 7,2ml EDTA zit.
In welke mate is het van belang dat niet van deze bloed:EDTA verhouding afgeweken wordt?

Hallo Big Cat:
Misschien een stomme vraag maar de een zegt steeds weer wat anders:
1-Is de onderdrukking op je hpta axis evengroot op een Test E dosering van 250mg dan van 500mg?
2-dht derivaten worden ook wel eens gebruik als anti oestrogenen dus om de kans op gyno te verkleinen in een kuur. Is dat per definitie wel correct?
En deze ook natuurlijk
Al weet ik niet of je hier antwoord op hebt als biochemicus.
Bigcat.
Paar jaar geleden heb ik wel eens een oral gekocht onder de toonbank genaamd "1 mithyl-test"
Nooit geweten wat het is (dom) maar mensen gingen er wel hard op in ieder geval.
Wel eens gehoord van deze oral? Kan het wellicht verkeerd hebben geschreven maar het lijkt erop!
Alvast bedankt.
Misschien over het hoofd gezien?Big c. Ff een vraagje.
ongeveer 2 maand geleden kreeg ik last van mn rechter tepel. Toen had ik zon vermoede dat het gyno was.
ik ben toen naar de arts geweest en bij de radiologie en dit bleek te kloppen.
ik heb toen ook mn oestrogeen waarden laten checken en deze waren keurig binnen de waarde. Heel vreemd maar ok.
echter nu ik heb nu sinds een paar dagen ook last van mn andere tepel. Jeuk gevoelig en lijkt wel een beetje opgezet.
Hoe kan dit?
Mijn oestrogeen is in orde en testosteron is ook perfect.
ik zit btw niet aan de aas.

Ja maar hoe toevallig is het als ik het krijg precies nadat ik ultradrol had genomen. (ultradrol was echter maar 2 weken). hierna ook geen ph´s of aas meer aangeraakt.Genetisch bepaald . Ik heb het ook gekregen voordat ik wat gebruikte. Heb het laten weghalen .
Inderdaad, ik zou het zelf eens moeten opzoeken eigenlijk. Zal zijn voor wanneer ik wat meer tijd heb.
I recommend that you avoid coupling T3 with the following drugs:
Raloxifene: Combination can force TSH to become over productive, even in the presence of exo T3
Bigcat, Als iemand van 21 kuurt, goed nakuurt, zal zijn eigen test waarde dan altijd weer precies hetzelfde zijn als voor de kuur?
of zal er dan altijd een daling zitten in je eigen natuurlijke test waarde?
Bigcat, Als iemand van 21 kuurt, goed nakuurt, zal zijn eigen test waarde dan altijd weer precies hetzelfde zijn als voor de kuur?
Jij gebruikt raloxifeen bij je client/vriend van je geloof ik ivm BPH, kan je dit statement beamen?
Bij goede (niet ondergedoseerde) T3 zou TSH toch juist altijd op een laag pitje moeten staan?
Bigcat
als jij een ultieme cutkuur mocht samenstellen met lange esters maar zonder tren erin. Hoe zou die er dan uitzien?