Dat ze mensen in een gebouw laten wonen zodat het niet gekraakt wordt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, vriend van me zit op een dating site, zit hij te kloten met een belachelijk saai meisje(stage 5 clinger trouwens) vraagt ze hem hoe hij wil dat de toekomst eruit ziet.
DOGGY STYLE ALL DAY ERR DAY is natuurlijk een DBB waardig antwoord.
Iets voor zwervers dus?Dat ze mensen in een gebouw laten wonen zodat het niet gekraakt wordt.

Haha, vriend van me zit op een dating site, zit hij te kloten met een belachelijk saai meisje(stage 5 clinger trouwens) vraagt ze hem hoe hij wil dat de toekomst eruit ziet.
DOGGY STYLE ALL DAY ERR DAY is natuurlijk een DBB waardig antwoord.

volgens mij kan jij momenteel op alles fappen!Heb ik helaas niet, zal even kijken wat ik voor je kan doen.
Geen flauw idee eigenlijk maar ze vroeg hem net of hij wilde trouwen srsWat voor dating site is dat. Badou? of hoe heet dat? Lijkt me echt heerlijk om al die leluqe mokkels te trollen =D
Bedoel zoiets als een opvangcentrum voor zwerversNee, meestal goedkope woonruimte voor korte tijd
Bedoeld om de zwervers buiten te houden![]()

Heb ik helaas niet, zal even kijken wat ik voor je kan doen.
EDIT:
''Nee geef geen pics ze is te fugly'' FUUUUUUUUUUUU
ik moet no-fap dus kan geen kwaadHahaha wtf. Ik ben een kleine week weg geweest en het is hier nog steeds een gekkenhuis. Als het nou 20 pagina's waren om bij te lezen was ik er aan begonnen, maar 80??
Kan iemand het even samenvatten![]()

Lol, het is allemaal willekeurige bullcrapHahaha wtf. Ik ben een kleine week weg geweest en het is hier nog steeds een gekkenhuis. Als het nou 20 pagina's waren om bij te lezen was ik er aan begonnen, maar 80??
Cliffs:Hahaha wtf. Ik ben een kleine week weg geweest en het is hier nog steeds een gekkenhuis. Als het nou 20 pagina's waren om bij te lezen was ik er aan begonnen, maar 80??
Bulbasaur, Charmander of Squirtle?Allemaal random crap, op een gegeven moment ging het zelfs over pokemon![]()