MuscleMeat

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, vriend van me zit op een dating site, zit hij te kloten met een belachelijk saai meisje(stage 5 clinger trouwens) vraagt ze hem hoe hij wil dat de toekomst eruit ziet.

DOGGY STYLE ALL DAY ERR DAY is natuurlijk een DBB waardig antwoord.

Wat voor dating site is dat. Badou? of hoe heet dat? Lijkt me echt heerlijk om al die leluqe mokkels te trollen =D

Het is om te zorgen dat zwervers en gothics het niet gaan kraken enzo, maar uiteindelijk zijn de mensen die ze er dan instoppen net zo vaag. Maargoed.

In Nederland is het 10x moeilijker en 10x duurder dan in België om een fatsoenlijk huis te huren / kopen.

Hahaha wtf. Ik ben een kleine week weg geweest en het is hier nog steeds een gekkenhuis. Als het nou 20 pagina's waren om bij te lezen was ik er aan begonnen, maar 80??

Kan iemand het even samenvatten :p

Hahaha wtf. Ik ben een kleine week weg geweest en het is hier nog steeds een gekkenhuis. Als het nou 20 pagina's waren om bij te lezen was ik er aan begonnen, maar 80??

Allemaal random crap, op een gegeven moment ging het zelfs over pokemon :roflol:

Lol, het is allemaal willekeurige bullcrap

Oja, de spin, die moet ik nog voeren. Brb :roflol:

Boy's i'm out. Jooooow

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven