XXL Nutrition

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat voor dating site is dat. Badou? of hoe heet dat? Lijkt me echt heerlijk om al die leluqe mokkels te trollen =D

Haha. Of je meld je aan als chick, wellicht krijg je binnen een uur minstens 20 berichten. Je date met 10 mannen tegelijk op hetzelfde tijdstip en bestemming. Je neemt plaats op een bankje om te kijken hoeveel gasten erop af komen. :rolleyes::p

Haha. Of je meld je aan als chick, wellicht krijg je binnen een uur minstens 20 berichten. Je date met 10 mannen tegelijk op hetzelfde tijdstip en bestemming. Je neemt plaats op een bankje om te kijken hoeveel gasten erop af komen. :rolleyes::p
Dit gebeurde paar weken terug op de misc, troll sprak af met 30 mannen in een starbucks en filmde het. Kwamen nog een paar opdagen.

Charmander, altijd.

Trouwens als je niet voor Squirtle kiest heb je de testeronwaarde van een rekenmachine.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wie word mijn eerste lid? :#

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.030
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha, lijkt me echt briljant :P ook allemaal vragen om een roos mee te nemen ofzoiets. :fuu:

Mijn rekenmachine is anders shredded.

Ik ga ook maar eens pitten :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven