AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.265
Apeldoorn he? Is uurtje rijden voor mij.

Jij deed in het begin setjes met je eigen lichaamsgewicht? (jij woog 70 als ik me niet vergis?)

Ik bedoelde dat ik 65kg woog en meer drukte :p

Haha ik regel dan wel sleutel van het gezondheidscentrum.

In tegenstelling tot veel sportscholen... hebben ze wel een squatrek :roflol:

Hmm.. kan er geen foto's van vinden of lijst met wat ze er hebben staan :(

Waar is dat centrum?

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 16:29 ----------

Super vet. Welke opleiding heb je gedaan?

Ik studeer momenteel fysiotherapie

Ik bedoelde dat ik 65kg woog en meer drukte :p

Waar is dat centrum?

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 16:29 ----------

Ik studeer momenteel fysiotherapie

Heerde :P

---------- Post added 13 August 2012 at 16:30 ----------

Apeldoorn he? Is uurtje rijden voor mij.

Ja maar ma werkt in Heerde vandaar dat ik thuis sport anders moest ik hele tijd heen en weer rijden.. Uiteindelijk is dan zelf zo'n rek kopen goedkoper :P

• #3.268
Heerde is dan weer een stuk verder voor me :(

Heerde is dan weer een stuk verder voor me :(

Spreken we gewoon af in apeldoorn :P

Lijkt me wel handig t pas na 31 oktober te doen :roflol: . Politie is nog steeds bezig met bewijs te verzamelen waarom ik een loverboy zou zijn en omdat ze niets kunnen vinden zijn ze zelfs al mijn vrienden aan het na gaan. Pa van 1 van mijn vrienden werkt bij de politie en kreeg opeens te horen dat zijn zoon afgetapt zou worden.

Snap er zelf nog steeds niet veel van maar als mijn ex veroordeeld wordt voor vals aangifte doen en veroordeeld wordt tot alle kosten moet vergoeden dan gok ik dat haar ouders een 2e hypotheek op hun huis mogen afsluiten :o

Ik ga ieder geval uitzoeken of je die rechtszaak mag filmen en dat openbaar mag maken, tenslotte is zo'n rechtszaak gewoon openbaar.. (nee ik ga geen mensen uitnodigen :roflol: )

Spreken we gewoon af in apeldoorn :P

Lijkt me wel handig t pas na 31 oktober te doen :roflol: . Politie is nog steeds bezig met bewijs te verzamelen waarom ik een loverboy zou zijn en omdat ze niets kunnen vinden zijn ze zelfs al mijn vrienden aan het na gaan. Pa van 1 van mijn vrienden werkt bij de politie en kreeg opeens te horen dat zijn zoon afgetapt zou worden.

Snap er zelf nog steeds niet veel van maar als mijn ex veroordeeld wordt voor vals aangifte doen en veroordeeld wordt tot alle kosten moet vergoeden dan gok ik dat haar ouders een 2e hypotheek op hun huis mogen afsluiten :o

Ik ga ieder geval uitzoeken of je die rechtszaak mag filmen en dat openbaar mag maken, tenslotte is zo'n rechtszaak gewoon openbaar.. (nee ik ga geen mensen uitnodigen :roflol: )
Nodig al je bitches uit, pimpin' til you die.

• #3.272
Ik ben die Slender game aan het downloaden. Schijnt het engste spel ooit te zijn. Volgens mij is het grote bullcrap. Niks engs aan..

Close thread mods?

Ecto thread

Afspreken? Sportcentrum? Chicks? Heb ik iets gemist?

Mods bestaan niet. DBB is complete anarchie.

Jk, maar aub niet zo azijnpissen en de mensen hier lekker hun gang laten gaan.

Dat dus, we doen niemand kwaad en komen nog best interessante dingen voorbij.. Ach uiteindelijk zal het wel gesloten worden, tot die tijd kunnen we mooi ouwehoeren over van alles en nog wat :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven