AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zit je trouwens thuis?
K bedoel, toch wat makkelijker om naar de sportschool te gaan dan om alles aan te schaffen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.242
Z'n moeder heeft alles ivm der werk

Waarom zit je trouwens thuis?
K bedoel, toch wat makkelijker om naar de sportschool te gaan dan om alles aan te schaffen.

Ik heb een hele prive sportschool tot mijn beschikking op t werk van mijn ma alleen ik vind thuis trainen makkelijker, zeker als ik straks naar school ga.

En ruime + geld is toch geen probleem.. :P

• #3.244
Oke das wel relaxed!
Wat zijn je stats op grote 3?

Nou ik boek hem weer, werk aan de winkel. Spamze

• #3.249
Sq 10x 45, BP 10x 35 en deadlift 10x 50 ofzo :P

FUU vrouwen had ik gister tegen 1 gezegd dat ik dat no fap ga doen gaat ze vandaag express over zonnen hebben.. topless.. in de tuin.. fuuu :mad:

Oke oke, en ga alsjeblieft vanaf het begin af aan meteen wennen aan normale full ROMS. En niet zoals 99% bij mij in de gym 1/3e ROMS maken omdat ze willen 'impressen'. Ik lach ze alleen maar uit xD

K*t wijf, ik zeg doen! :D

Oke oke, en ga alsjeblieft vanaf het begin af aan meteen wennen aan normale full ROMS. En niet zoals 99% bij mij in de gym 1/3e ROMS maken omdat ze willen 'impressen'. Ik lach ze alleen maar uit xD

K*t wijf, ik zeg doen! :D

Ja doe ik :P bp doe ik vanaf 2 cm van de borst tot gestrekte arm en squatten doe ik tot net onder 90 graden, als ik dieper ga val ik om :roflol:

---------- Post added 13 August 2012 at 15:59 ----------

Rofl, dat is wel overdreven man :p

Was uit mn hoofd dus kan er iets naast liggen maar wel in die richting, moet zo benen doen zal wel ff kijken hoeveel ik squat.

• #3.252
Ja doe ik :P bp doe ik vanaf 2 cm van de borst tot gestrekte arm en squatten doe ik tot net onder 90 graden, als ik dieper ga val ik om :roflol:

BP gewoon borst aantikken. Niet laten stuiteren. En squatten gewoon dieper blijven proberen. Kuiten en achilles anders oprekken.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 16:01 ----------

Rofl, dat is wel overdreven man :p

Wat waren jou begin stats Kitty?

BP gewoon borst aantikken. Niet laten stuiteren. En squatten gewoon dieper blijven proberen. Kuiten en achilles anders oprekken.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 16:01 ----------

Wat waren jou begin stats Kitty?

Ik hou hem paar cm boven borst, zo hoog heb ik mijn spotters staan.. als dat ding op mn borst lig dan kan ik er niet meer onder uit kruipen :roflol:

Begon met 65kg maar drukte toen al meer, maar ik heb ook geturnd toen ik jong was dus had al wel wat kracht.

• #3.256
Ik hou hem paar cm boven borst, zo hoog heb ik mijn spotters staan.. als dat ding op mn borst lig dan kan ik er niet meer onder uit kruipen :roflol:

Je drukt in smith machine?

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 16:05 ----------

Begon met 65kg maar drukte toen al meer, maar ik heb ook geturnd toen ik jong was dus had al wel wat kracht.

Heb je laatste filmpje gezien trouwens, dat je les geeft aan die judo'er met dat witte hempje. Goed bezig man. Is dit nu je werk, of doe je het voor ervaring?

Je drukt in smith machine?

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 16:05 ----------

Heb je laatste filmpje gezien trouwens, dat je les geeft aan die judo'er met dat witte hempje. Goed bezig man. Is dit nu je werk, of doe je het voor ervaring?

Nee, heb verstelbare spotters.. Die doe ik gewoon 1-2 cm boven mn borst zodat ik laatste rep er uit kan drukken en er daarna onder uit te kruipen.. niet heel charmant maar werkt prima :roflol:

• #3.258
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven