- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Marketing? Oh dus je bent vakkenvuller? Wil je promoveren tot hoofd vakkenvuller ofzo dan?
In België hebt je trouwens geen c1000000000000
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Marketing? Oh dus je bent vakkenvuller? Wil je promoveren tot hoofd vakkenvuller ofzo dan?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
In België hebt je trouwens geen c1000000000000
Damn dus je zit ook nog een hele tijd in de auto voor je werk. **** your life.

hahaha prachtig.ik ben knetterstoned en de afgelopen pagina's gelezen. Serieus el hombre zoekt je op als hij weet waar je woont dus een paar leden hier kunnen maar beter ff de deuren op slot houden.
Vraag maar aan IWJ hoe dat voelt, die werd met het lisa topic op een haar na van z'n bed gelicht door de popo![]()
Jammer wou em gaan opzoeken.waarom denk je dat dat topic is verwijderd?
dat topic is nu zo ongeveer de dbb mythe/legende
Hij begon met op de man spelen, dan kun je verwachten dat ik hem op zijn plaats zet. Ik zit hier niet op een forum om mijn mond dicht te houden, en als iemand mij dan op de man aanvalt dan ga ik daar, uiteraard, op in. Mijn neerbuigende gedrag was een gevolg van zijn neerbuigend gedrag. En ja, zoals je ziet maken mijn berichten het er inderdaad beter op, want hij is gestopt met schelden.Ja en dat uitlokkende neerbuigende gedrag wat jij steeds vertoond zal het er beter op maken. Als je jezelf zo wijs acht leg je er dan bij neer ipv er steeds weer op in te gaan en te stoken.

waarom denk je dat dat topic is verwijderd?
dat topic is nu zo ongeveer de dbb mythe/legende

Jezus
-Maxiamento is vroeger echt heel erg gekwetst door een meisj ofzo, heb hem nou zien haten tegen elk vrouwelijk lid.
- El Hombre die roidrage gaat tegen iemand die zn dochter had kunnen zijn.
-Kathleen die nog nooit zoveel aandacht heeft gehad, even heel actief zal zijn en dan hetzelfde lot als
Snoezepoes en dat Oh oH wijf zal ondergaan.
klopt man 
Jullie zijn gewoon veel te gefocust op t feit dat het een meisje is. Mij maakt het geen **** uit.Jezus, inderdaad zeg. Wie the **** is die El Hombre, wat een facking niggaaaaa is dat man? En die max vind ik ook maar een raar mannetje![]()
anders ga je even met een groep 20+ers achter een meisje van 15 aan 
lol iedereen gelijk in de aanval
inb4:
- slotje
- slotje en kaarten die worden uitgedeeld
- kathleen die weer eens geen **** geeft

Ik ben achtienIk zei gewoon precies wat jullie dachten vieze pedo'sanders ga je even met een groep 20+ers achter een meisje van 15 aan
![]()

Jezus
-Maxiamento is vroeger echt heel erg gekwetst door een meisj ofzo, heb hem nou zien haten tegen elk vrouwelijk lid.
- El Hombre die roidrage gaat tegen iemand die zn dochter had kunnen zijn.
-Kathleen die nog nooit zoveel aandacht heeft gehad, even heel actief zal zijn en dan hetzelfde lot als
Snoezepoes en dat Oh oH wijf zal ondergaan.
klopt man
Nee serieus waar haat ik hier zo erg op kathleen danJullie zijn gewoon veel te gefocust op t feit dat het een meisje is. Mij maakt het geen **** uit.
---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 10:45 ----------
Ik zei gewoon precies wat jullie dachten vieze pedo'sanders ga je even met een groep 20+ers achter een meisje van 15 aan
![]()

wait wut? Srs?Ze is in 1993 geboren dus geen 15.. althans dat had ze eerst in haar profiel staan.![]()