XXL Nutrition

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat was zijn keuze, alleen zijn jouw hersens nog niet rijp om dat te begrijpen.

Klopt het was zijn keuze maar ik ben van mening dat je laat zien dat je om iemand geeft door te zorgen dat die persoon een goed en gezond leven lijd.

Hij koos er niet voor om een klapband te krijgen, hij koos er voor om het risico te nemen.

Andere vriend van mij had een ongeneeslijke ziekte in zijn ruggengraat, ontsteking die zich steeds verder verspreide waardoor hij uiteindelijk niet meer kon zitten. Vervolgens heeft hij besloten euthanasie te plegen. Dat is een keuze..

Mensen denken vaak niet na over de gevolgen van dik zijn, roken enz..

Ik heb genoeg levenservaring maar ik denk dat we gewoon van mening verschillen op dit vlak. Tuurlijk is het uiteindelijk de keuze van iemand zelf maar ik vind dat als je van iemand houd je best wat mag doen om die gene op het goede pad te krijgen.

Leeftijd is meer lichaamsafhankelijk als tijdsafhankelijk de 1 matureert sneller als de ander ook op gebied van cekveroudering. Iemand van 40 kan lichamelijk 30 zijn

Hehehe stijf ben ik inderdaad wel, elke dag en elke nacht.
Oud ben ik ook niet, als ik in centrum met me gappies loop denken mensen dat ik hooguit eind 20 ben.

Ik heb bijna nooit gewerkt, een pak geld op zak, een AP van 20 ruggen om, pff meisjes zoals jou... Ik laat niks van je heel!

Ik ben je ergste nachtmerrie, helemaal van je familie.

Zozo.. 20 ruggen.. Kan ik leuke nieuwe velgen en stoelen voor kopen :o

T zou me niet verbazen dat hij spijt heeft dat hij zelf nooit wat gedaan heeft aan de slechte gewoontes van de mensen waar hij van hield..

Dat is het stuk wat je met je domme kop nog niet snapt.
Mensen doen toch wel wat ze willen!
Knoop dat maar in je oren.

Ben het met je eens dat leeftijd niet altijd alles zegt, Het is levenservaring dat telt.
Laat ik nou net beiden hebben, levenservaring en leeftijd.
En met mijn ervaring en leeftijd kan ik zo ruiken van jouw posts dat je maar een verwaand sukkeltje bent dat nog weinig mee heb gemaakt.
Dus de enige die zich voor schut zet dat ben jij

Menopauze is voor jullie vrouwen , pff dat je dat niet wist onwetende domme b*ch.
Wij mannen hebben een Midlife crisis en nee ik zit daar nog niet in.

Hehehe stijf ben ik inderdaad wel, elke dag en elke nacht.
Oud ben ik ook niet, als ik in centrum met me gappies loop denken mensen dat ik hooguit eind 20 ben.

Ik heb bijna nooit gewerkt, een pak geld op zak, een AP van 20 ruggen om, pff meisjes zoals jou... Ik laat niks van je heel!

Ik ben je ergste nachtmerrie, helemaal van je familie.
Keer op keer lijk je weer een klein kind, want je blijft maar doorgaan met schelden. Het doet me een beetje denken aan groep 7 gedrag.

Dat is het stuk wat je met je domme kop nog niet snapt.
Mensen doen toch wel wat ze willen!
Knoop dat maar in je oren.

Klopt maar ik zou me ieder geval beter voelen wanneer ik een poging had gedaan om ze op het goede pad te krijgen. Tuurlijk ik ga ze geen pistool tegen het hoofd zetten om ze te dwingen te stoppen met roken, eten of wat dan ook maar er zijn zat dingen die je wel kan proberen zonder iemand er slechter van te maken.

Klopt het was zijn keuze maar ik ben van mening dat je laat zien dat je om iemand geeft door te zorgen dat die persoon een goed en gezond leven lijd.

Hij koos er niet voor om een klapband te krijgen, hij koos er voor om het risico te nemen.

Andere vriend van mij had een ongeneeslijke ziekte in zijn ruggengraat, ontsteking die zich steeds verder verspreide waardoor hij uiteindelijk niet meer kon zitten. Vervolgens heeft hij besloten euthanasie te plegen. Dat is een keuze..

Mensen denken vaak niet na over de gevolgen van dik zijn, roken enz..

Ik heb genoeg levenservaring maar ik denk dat we gewoon van mening verschillen op dit vlak. Tuurlijk is het uiteindelijk de keuze van iemand zelf maar ik vind dat als je van iemand houd je best wat mag doen om die gene op het goede pad te krijgen.
Haha, ik voel weer een discussie aankomen. Gister was je al lekker bezig met Kathleen. Inmiddels heeft iemand anders zich aangemeld. Ze lijken wel een beetje op elkaar e :D

Haha, ik voel weer een discussie aankomen. Gister was je al lekker bezig met Kathleen. Inmiddels heeft iemand anders zich aangemeld. Ze lijken wel een beetje op elkaar e :D
Sorry hoor, maar ik lijk totaal niet op die 1e-menopauze-hebbende-man. Al zeg ik het zelf.

Zozo.. 20 ruggen.. Kan ik leuke nieuwe velgen en stoelen voor kopen :o

Nee velgen en stoelen boeien niet, ik verplaats me per scooter in de stad en de rest van de tijd per vliegtuig en heel soms in een nette 4x4 in NL wat ik overigens helemaal niks vind autorijden in NL.

Keer op keer lijk je weer een klein kind, want je blijft maar doorgaan met schelden. Het doet me een beetje denken aan groep 7 gedrag.

Ja en dat uitlokkende neerbuigende gedrag wat jij steeds vertoond zal het er beter op maken. Als je jezelf zo wijs acht leg je er dan bij neer ipv er steeds weer op in te gaan en te stoken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven