Grote Teen
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Inderdaad, go get her killy! Ik heb m'n kanzen verspeeld

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekker! De pot vaseline staat klaarDenken dat Kathleen echt is, al haar profielen zijn afgelopen 2 maanden gemaakt![]()
Waarschijnlijk is ze een puberkereltje of een kerel met een grote staaf voor jou

yeah right, een kleine familie heb je dan.. niemand met een bolle buik er voor hangen?

Effe serieus gasten. Die Epke Zonderland, serieus een held. Liever dit als hem bereiken dan ook maar het beste fysiek ter wereld hebben. Srs
Zou je er toch even op willen wijzen dat je volgens je aslpage in een ei woont, te zonhoven![]()
Ohja, ik hou trouwens ook heel erg van moussaka, daten?![]()
Best wel grote familie.
Maar goed, iedereen heeft hbo/universitaire opleiding en onze familie heeft adelijk bloed. Helaas hebben die klote duitsers ons kasteel gesloopt in de middeleeuwen en ons land in gepikt![]()
Ik weet het, is mijn vakantiehuisje.
Moussaka, Omg, zo lekker xD
Dus ,mensen met een hbo opleiding worden later niet dik?
verder moet ik toegeven ,het zijn wel vaak de tokkies wat zo dik zijn haha
. Statistisch ook regelmatig vastgesteld..Ik heb besloten dat je date waardig bent, je mag mij pm-en voor mijn adres

Ik weet het, is mijn vakantiehuisje.
Moussaka, Omg, zo lekker xD
emoticon, het is echt niet meer zo indrukwekkend als je die elke post gebruikt 
Ja inderdaad, als echte Griek kan ik die natuurlijk heel lekker maken! (ja dit is echt wel een versiertruc hoor)
Oh jaa arnold of wie dan ook, we snappen het wel met jeemoticon, het is echt niet meer zo indrukwekkend als je die elke post gebruikt
![]()

Nee tuurlijk wist je dat niet, aangezien ik het nog niet verteld had
En jij 100% Belgisch dan?
[-Spoiler]
inb4 financial crisis shitstorm
[/Spoiler]

Gelukkig vind je het niet belangrijk dat je partner geld heeft![]()