AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
yeah right, een kleine familie heb je dan.. niemand met een bolle buik er voor hangen?

Best wel grote familie.

Maar goed, iedereen heeft hbo/universitaire opleiding en onze familie heeft adelijk bloed. Helaas hebben die klote duitsers ons kasteel gesloopt in de middeleeuwen en ons land in gepikt :mad::mad::mad:

• Topic Starter Topic Starter
Effe serieus gasten. Die Epke Zonderland, serieus een held. Liever dit als hem bereiken dan ook maar het beste fysiek ter wereld hebben. Srs

Effe serieus gasten. Die Epke Zonderland, serieus een held. Liever dit als hem bereiken dan ook maar het beste fysiek ter wereld hebben. Srs

Inderdaad, toen hij zo strak neer kwam was het net alsof zijn tenen mijn zak kietelde zo mooi was het.

En zijn fysiek is ook niet slecht..

• Topic Starter Topic Starter
Echt serieus, ik had veel kippenveel.

:roflol: ze komt uit Limburg, nvm dan!! Duurt eeuwen tegen ze hun zin af hebben :eek:

:trollface:

Best wel grote familie.

Maar goed, iedereen heeft hbo/universitaire opleiding en onze familie heeft adelijk bloed. Helaas hebben die klote duitsers ons kasteel gesloopt in de middeleeuwen en ons land in gepikt :mad::mad::mad:

Dus ,mensen met een hbo opleiding worden later niet dik?
verder moet ik toegeven ,het zijn wel vaak de tokkies wat zo dik zijn haha

Dus ,mensen met een hbo opleiding worden later niet dik?
verder moet ik toegeven ,het zijn wel vaak de tokkies wat zo dik zijn haha

Je zegt het zelf al.. Hoger opgeleide mensen zijn minder vaak dik.. :) . Statistisch ook regelmatig vastgesteld..

**** hoe kan ik deze rage gemist hebben?
in.

hoe oud ben je kathleen? geen zin om deze hele toppa door te spitten

Ik weet het, is mijn vakantiehuisje.

Moussaka, Omg, zo lekker xD

Ja inderdaad, als echte Griek kan ik die natuurlijk heel lekker maken! (ja dit is echt wel een versiertruc hoor)

Oh jaa arnold of wie dan ook, we snappen het wel met je :trollface: emoticon, het is echt niet meer zo indrukwekkend als je die elke post gebruikt :o

Ja inderdaad, als echte Griek kan ik die natuurlijk heel lekker maken! (ja dit is echt wel een versiertruc hoor)

Oh jaa arnold of wie dan ook, we snappen het wel met je :trollface: emoticon, het is echt niet meer zo indrukwekkend als je die elke post gebruikt :o

Haha, wist niet dat je een Griek was ;P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven