XXL Nutrition

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha wou vandaag johnny uithangen met de auto, reed ik achteruit de straat op en druk ik in plaats van het rempedaal mijn gaspedaal. fuark schrok mij even rot. reed echt keihard achteruit omdat ik het niet eens direct door had wat ik fout deed. toen ik vervolgens op de rem stampte piepte myn banden. sry met ps3 getypt. wel mooi om te zien hoe ad rem wij dit topic houden.

:o

Ik reed laatst bijna achterop 1 of andere kanker kneus die perse links voor het oranje stoplicht wilde gaan wachten en ik reed iets te hard dus moest hem over de baan voor linksafslaan er langs gooien, ging nog maar net goed :o

Kerel zal zich ook wel kapot geschrokken zijn :roflol:

Wel grappig dat er dan van die white knights zoals haaii en Fabrice zijn die dan ook nog echt serieus gaan proberen indruk op haar te maken op alle mogelijke manieren :roflol:
edit: en xyzyx is ook op zoek naar een partijtje goedmaakcoïtus voor die rage van gister.

Laatst bewerkt:
Wel grappig dat er dan van die white knights zoals haaii en Fabrice zijn die dan ook nog echt sirieus gaan proberen indruk op haar te maken op alle mogelijke manieren :roflol:

Haaii heeft zelfs geprobeerd mij te versieren:eek:

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 21:58 ----------

Wel grappig dat er dan van die white knights zoals haaii en Fabrice zijn die dan ook nog echt sirieus gaan proberen indruk op haar te maken op alle mogelijke manieren :roflol:
edit: en xyzyx is ook op zoek naar een partijtje goedmaakcoïtus voor die rage van gister.

Met wie? :roflol:

whiteknights

whiteknights everywhere

waar blijven de beruchte fotosoeps?

wees maar zeker maat, wanneer ik meisjes vertel over mijn verkracht-kracht worden die broekjes direct nat, ;)

edit, internet slow as **** /OUT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven