AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
xy post eens foto's van jezelf zodat ik eens degelijk fapmateriaal heb. Ben wel benieuwd hoe jouw lichaam eruit ziet. (no homo though)

xy post eens foto's van jezelf zodat ik eens degelijk fapmateriaal heb. Ben wel benieuwd hoe jouw lichaam eruit ziet. (no homo though)

Heb geen foto's.. had toen ik nog 53 woog foto gemaakt alleen was vergeten dat ik backup op iCloud had en niet op mn macbook dus toen had ik backup van macbook terug gezet en was alles sinds april weg :o

Waarschijnlijk zijn jouw armen dikker dan mijn benen :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 19:02 ----------

Mijn spieren zijn niet onderontwikkeld, de meesten hun spieren hier zijn gewoon overontwikkeld..

Is bij mijn pik ook het geval, hoor de vrouwen er niet over klagen.

nah, je bent een stuk langer en ik heb 1jaar en 3 maanden getraint en ben 1jaar en 5 maand gestopt ofzo. Maar ik pics van je knape kopie zal wel volstaan. Haast je een beetje mijn ma kan elk moment naar beneden komen en zit hier al klaar met mijn geweer.

1)mijn vraag was retorisch, jezus en dan heb ik autisme..
2)ik zeg niet dat je hier niet mag zijn, maar het is duidelijk dat je hier niks te zoeken hebt en dus louter attentionwhoring aant beoefenen bent.
3)fak u, heb niks meer te zeggen maar wou gewoon een derde punt maken. :)

Laatst bewerkt:
nah, je bent een stuk langer en ik heb 1jaar en 3 maanden getraint en ben 1jaar en 5 maand gestopt ofzo. Maar ik pics van je knape kopie zal wel volstaan. Haast je een beetje mijn ma kan elk moment naar beneden komen en zit hier al klaar met mijn geweer.

Dude beetje zoeken en je vind zo foto's van mij.. van 3 jaar oud :roflol:

Toen ik er nog uit zag als een fag

omg teddybeer, modelbouwforum, iiiiiculture??? gaygaygay

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toen ik 60 kilo woog zag ik er sowieso wel buffer uit dan jou en ik ben 185 cm :roflol:

Ik herinner me dat nog als de dag van gister

Oh dat was gister..

Fml..

*gaat weer eten*
Verschil tussen een man en vrouw bro ;)

Owja, pics??

no homo

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 19:15 ----------

Mijn spieren zijn niet onderontwikkeld, de meesten hun spieren hier zijn gewoon overontwikkeld..
tumblr_m5w4nxUJOM1rqwv86o2_500.png

Of ging het niet over mij? :sad:

overontwikkeld? but let me guess: ondertussen zit je wel kwijlend voor je computer terwijl je naar al die foto's kijkt van gespierde mannen?
Keep on dreaming :roflol:

Alle meisjes van haar leeftijd vinden iedereen die buffer is dan justin bieber vies

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 19:18 ----------

Heb hier eigelijk zowat nog geen foto bekeken. Alleen maar vanalles gelezen.
tumblr_m85ljydm3q1r2l5bl.jpg

Verschil tussen een man en vrouw bro ;)

Owja, pics??

no homo

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 19:15 ----------

tumblr_m5w4nxUJOM1rqwv86o2_500.png

Of ging het niet over mij? :sad:

Heb ik niet, maak binnenkort wel nieuwe... Over jaar is t toch verleden tijd :p

En bij vrouwen zijn spieren echt niet zwaarder..

Katje heeft nog nooit zoveel aandacht gehad, die blijft nog wel ff.

@Katje: Je snapt wel dat iedereen steeds verder gaat en op een gegeven moment gaat iemand te ver. Dan wel ff bedenken dat het gewoon internet is. En als peanuthead een pic plaatst met jouw hoofd en zijn kwak, dan moet je dat als compliment zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven