AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de website goatse.cx stond een afbeelding, hello.jpg, van een naakte man die zijn anus ver openstrekte zodat de binnenkant duidelijk te zien was. Ook was op de afbeelding de penis en het scrotum van de man zichtbaar. Argeloze internetgebruikers werden regelmatig opzettelijk geconfronteerd met de afbeelding, bijvoorbeeld doordat ze verleid werden om op een link te klikken. Er is veel speculatie geweest over de identiteit van de man op de Goatse-afbeelding, maar uit privacyoverwegingen wordt deze niet bekendgemaakt.[2]

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tumblr_m65xrn87kU1rvdrd1o1_1280.jpg

Krijg ik nu een beloning omdat ik de 1000ste post had? :D

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 20:42 ----------

:kots: @ goatse, al een geluk nooit gezien!!

doet me wel denken aan clownsong :kots:

Ik wel :roflol:

Maar goed, ik heb ook het filmpje van die chinees gezien en dat was ook wel aardig ranzig.. Was gelukkig al redelijk immuun voor de ranzige troep op het internet. Een filmpje wat uitsluitsel gaf over of de lichamen gevonden in mexico voor of na hun dood in stukken gehakt waren :o

Kathleen, dit begint een beetje irritant te worden. Het is dat mijn printer het niet doet, anders stond het grote boze internet allang vol met ondergespoten en bewerkte foto's van je. Stop, Kathleen, voordat mijn drang te groot word en ik je internetreputatie vernietig; je persoontje naar de malenmoeren; neergeslagen naar de diepten van Tartaros, zoals de goden eonen geleden deden bij de titanen.

Kathleen, dit begint een beetje irritant te worden. Het is dat mijn printer het niet doet, anders stond het grote boze internet allang vol met ondergespoten en bewerkte foto's van je. Stop, Kathleen, voordat mijn drang te groot word en ik je internetreputatie vernietig; je persoontje naar de malenmoeren; neergeslagen naar de diepten van Tartaros, zoals de goden eonen geleden deden bij de titanen.

Kwak gewoon op je beeldscherm man! niet zo moeilijk doen.

wow dat ik dit gemist had. In b4 the lock!

Gebruik je scherm? :dunno:

je mag mij wel een vernietigen en in de diepte neerslagen.

Effe iets heel anders. Wat vinden jullie van parenclubs? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven