- Waardering
- 1.015
Kathleen! Kijk eens naar mijn vorige post, wat is er mis met mijn neukertje?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar schijnen vrouwen op te vallen, omdat ze een "badass" willen, totdat ze kinderen hebben, dan hebben ze het liefst een saaie IT-nerd met nasale stem, omdat ze anders bang zijn dat ze worden verlaten voor iemand die nog niet is uitgelubberd. Typisch vrouwen logica, alsof mannen niet ook om innerlijk geven.
Overigens Killy, ga gewoon door met je hobby, zou nergens op slaan als dat niet meer mag omdat je "te groot wordt" als je nou een enorme dikz*k van patat vreten was geworden had ze een punt, maar gespierder worden heeft alleen maar voordelen, ook voor haar.

Daar schijnen vrouwen op te vallen, omdat ze een "badass" willen, totdat ze kinderen hebben, dan hebben ze het liefst een saaie IT-nerd met nasale stem, omdat ze anders bang zijn dat ze worden verlaten voor iemand die nog niet is uitgelubberd. Typisch vrouwen logica, alsof mannen niet ook om innerlijk geven.
Overigens Killy, ga gewoon door met je hobby, zou nergens op slaan als dat niet meer mag omdat je "te groot wordt" als je nou een enorme dikz*k van patat vreten was geworden had ze een punt, maar gespierder worden heeft alleen maar voordelen, ook voor haar.

Tja, lijkt je dat niet wat vroeg? Ze is 22 en dat lijkt me nou niet echt de leeftijd wanneer de eierstokken gaan rinkelen?![]()

Kathleen! Kijk eens naar mijn vorige post, wat is er mis met mijn neukertje?
Ik mis de goeie oude tijd toen KathleenRawr nog iedereen probeerde wijs te maken dat dik worden andere oorzaken had dan een kcal-overschot.
Te veel pagina's gemist, ik kan helemaal niet meer volgen nu.

Is altijd mooi meegenomen ;P Maar zo'n beest als Killy zijn profielfoto.. Daar zou ik ook niet voor vallen..
Is altijd mooi meegenomen ;P Maar zo'n beest als Killy zijn profielfoto.. Daar zou ik ook niet voor vallen..

Hahahaa.. Yeah right.

Nee dat kan het niet zijn, killy is helemaal geen beest

Seg, ik ga geen 100 foto's maken voordat je mij gelooft hé.

Of dit is weer één van je vreselijke grammatica fouten.
Of je gaat die 100 foto's posten NADAT arnodsi je wel gelooft.
---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 11:00 ----------
funky deuntje![]()