Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb wel wat beters te doen dan iedereen zijn grammaticafouten te verbeteren -.-
Zoals?
Misschien brengt dat ons iets verder in het begrijpen van het meest onbegrijpelijke wezen op aarde: de vrouw.
Op het moment ; smsen.
Is beter dan verbeteren.. O.o

Ik heb wel wat beters te doen dan iedereen zijn grammaticafouten te verbeteren -.-
haha toen ik nog rijles had hier in belgië moest ik steeds de vorige leerling naar huis brengen, 8 op de 10 keer dikke jailbait X'DSmsen..
Ik heb geen eens smsjes meer in mijn abo zitten. Ideaal, wordt een stuk minder lastig gevallen door paupers.
---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 11:17 ----------
Net trouwens nog ruzie gehad met een rijinstructeur.. Was even met een vriend naar Zwolle zagen we een les auto met een dik mooi meisje dus wij er naast rijden en zwaaien, stonden we voor het stoplicht deden we raam open gingen we roepen wat haar nummer was.
Die kerel dik boos terug roepen dat ze bezig was met rijden
FUUUUU
Kerel was gewoon jelly op auto

Zoals je uitsloven op een bb forum wanhopig opzoek naar acceptatie?
Of gevatte opmerkingen maken in de trend van 'ik ben te druk bezig met nuttige dingen om één enkele zin foutloos te typen'?
---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 11:21 ----------
haha toen ik nog rijles had hier in belgië moest ik steeds de vorige leerling naar huis brengen, 8 op de 10 keer dikke jailbait X'D
Maar heb nooit een nummer durven te vragen
of haar durven aan te spreken
of aan te kijken..
![]()

Haha, nee maar mijn ma leert mij serieus alles fout, moet haar altijd verbeteren terwijl ik mijn rijbewijs nog niet heb. Heeft weinig met debiel zijn te maken. Ik mag trouwens al alleen rijden omdat ik een bekwaamheid-attest heb verworven, eat that![]()

Lol bedankt voor de waarschuwing. Niet door belgië rijden![]()
De ongeleide projectielen vliegen daar de weg over en ontzettende kraters in de weg..Rijles.. Mooie tijd. Nu zit ik 7 uur per dag op de weg.
Rijden niet leuk meer![]()

Geloof me, dat verveelt ook naar een tijdje xD
Juist als je zoveel rijd ga je op den duur als een slappe zak rijden omdat dat gewoon het relaxed rijd!![]()

Ik taxi weleens voor pa van een vriend en dan rij ik toch liever met 250 km/h dan 100
Als ik 100 reed zou ik niet binnen een dag heen en weer kunnen rijden..
En afgelopen jaar heb ik iets van 40.000 km gereden..![]()

250 op de Belgische wegen. Dat is hetzelfde als bungeejumpen zonder elastiek
---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 11:47 ----------
Of een grote stier in z'n kont proberen te nken.

Maar I'm out, er moet getraind worden. RUG RUG RUG EN NOG EENS RUG!!! 300kg DEADLIFT HERE I COME!!!11