AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moet je wel een drukker vinden die de mogelijkheid heeft per stuk te drukken en te verzenden.

Vrienden van mij die ook t-shirts aanbieden voor hun game kanaal doen het via spreadshirt.com . Weet niet of ze ook in nederland drukken of naar nederland verzenden tegen redelijke kosten..

Moet je wel een drukker vinden die de mogelijkheid heeft per stuk te drukken en te verzenden.

Vrienden van mij die ook t-shirts aanbieden voor hun game kanaal doen het via spreadshirt.com . Weet niet of ze ook in nederland drukken of naar nederland verzenden tegen redelijke kosten..

in rotterdam zaten ook een aantal goede zaakjes, moet goed te doen zijn

Iemand een 5kg zak soja eiwit kopen? €35.

Waarom klinkt vlaams geil en brabants dom bij vrouwen?

Waarom zit je achter de pc en voor de tv
?
Waarom doet GB mee aan de OS en Engeland enz apart aan voetbal?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.449
Waarom post jij 2 keer hetzelfde bericht?

Geef me is een film die jij als laatst gezien heb en goed vond. Kan ook wel wat tips gebruiken

crank 2 srs

Waarom klinkt vlaams geil en brabants dom bij vrouwen?
Omdat de een boers is en de andere boerser. Aangezien de een de overtreffende trap is, moet je genoegen nemen met de ander.
Waarom zit je achter de pc en voor de tv
?
Omdat je je pc ook achter je kan zetten en toch nog bezig kan zijn op de computer, omdat je monitor altijd voor je moet staan om te kunnen 'interacten' met je pc. Geeft ook meteen een verklaring waarom je altijd voor een beeld (tv) moet zitten om er iets mee te kunnen doen.
Waarom doet GB mee aan de OS en Engeland enz apart aan voetbal?
Omdat deze altijd interessant moeten doen (andere maten, valuta, links rijden, etc).
Ziezo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven