- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
skinny is wel de man van je dromen denk ik..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Moet je wel een drukker vinden die de mogelijkheid heeft per stuk te drukken en te verzenden.
Vrienden van mij die ook t-shirts aanbieden voor hun game kanaal doen het via spreadshirt.com . Weet niet of ze ook in nederland drukken of naar nederland verzenden tegen redelijke kosten..
in rotterdam zaten ook een aantal goede zaakjes, moet goed te doen zijn

yes heb al een klant XD
---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 21:04 ----------
is kathleenrawr wel mn model voor in milaan

Geef me is een film die jij als laatst gezien heb en goed vond. Kan ook wel wat tips gebruiken
Ziezo.Waarom klinkt vlaams geil en brabants dom bij vrouwen?
Omdat de een boers is en de andere boerser. Aangezien de een de overtreffende trap is, moet je genoegen nemen met de ander.
Waarom zit je achter de pc en voor de tv
?
Omdat je je pc ook achter je kan zetten en toch nog bezig kan zijn op de computer, omdat je monitor altijd voor je moet staan om te kunnen 'interacten' met je pc. Geeft ook meteen een verklaring waarom je altijd voor een beeld (tv) moet zitten om er iets mee te kunnen doen.
Waarom doet GB mee aan de OS en Engeland enz apart aan voetbal?
Omdat deze altijd interessant moeten doen (andere maten, valuta, links rijden, etc).
Geef me is een film die jij als laatst gezien heb en goed vond. Kan ook wel wat tips gebruiken
Even ongerelateerd tot de filmkeuzes die je hebt gemaakt, is broke back mountain niet een film die erg bij jou past?

Er is een kans dat ik een zoon ben van onze ''Mr Data'' himself.
Nee, volgens mij willen ze gewoon interessant doen.Btw laatste is omdat voetbal daar vandaan komt en ze apart een zetel hebben in de FIFA en ze dat niet willen opgeven oa.