Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar ze is dat zo gewoon dat ik haar wakker maak wanneer zij snurkt dat ze mij de volle laag geeft als een geluidje van de tv haar wakker maakt. Omdat ze denkt dat ik het weer wasMaak haar wakker zonder dat ze door had dat jij het was.
Of hang je pik in haar mond en maak er een foto van

heb geen schrabbers. En waar moet ik dat kopen rond deze tijd?Idd, gooi een strijker naar buiten en ga snel weer naar binnen.
BAM!
"Dat tuig ook tegenwoordig"
Ja maar ze is dat zo gewoon dat ik haar wakker maak wanneer zij snurkt dat ze mij de volle laag geeft als een geluidje van de tv haar wakker maakt. Omdat ze denkt dat ik het weer was
---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 22:06 ----------
heb geen schrabbers. En waar moet ik dat kopen rond deze tijd?

Woon je niet in de buurt van België ofzo? Ik heb altijd nog wel wat verdwaald grut liggen van oud&nieuw, al wordt dat ook steeds minder, volwassenheid slaat toe ofzo. Pfff.
Verder: http://www.dumpert.nl/mediabase/2255361/6c392299/meneer_moet_wachten_op_de_piep.html
Lekker stigmatiserend, dat mag hier gewoon toch?
Heb mijn oortjes in maar ben al mijn muziek beu geluisterd.
iemand iets goeds? liefst in het bambambam genre. (if you know what i mean.)
maak haar wakker en zeg:"mam, je bent een schatje!" met een big smile, niemand kan daar toch boos om worden?^^

dat was het eerste wat ik dacht toen ik zijn post las.
![]()

@ xyzyx, teken wel een snorretje op je gezicht als je slaapt, toch?

Troost je, mijn ouders zijn beide dood
---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 22:23 ----------
Waar wil jij heen rennen dan als ik wakker wordt?![]()

Intouchables (niet te verwarren met die actie film)
Warrior
Real Steal
hahaha

nee dat niet, alleen pis ik jou omver van 3meter af met mijn broek aan ogen dicht en wind tegen.![]()