XXL Nutrition

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het gaat soms wel erg ver, maar het houd wel de serieuzere topics clean.. Hoewel deze ook wel behoorlijk serieus begint te worden.

Dit wordt het grootste topic van DBB

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oke :(

msmbsk.jpg

Nah laat maar kerel was een beetje te fel je bent een goeie gast. Je hebt inderdaad gelijk over de meeste. Ik wil mezelf zoveel mogelijk van dit board houden om privacy redenen ook omdat ik toegegeven heb hier en daar roids te gebruiken en zoiets als lopend vuur gaat hier in de omgeving en ik dan nergens meer binnen kom in de gyms. Maakt me verder ook niet uit of je het gelooft of niet maar de manier waarop je het bracht. Ik werkt mezelf de t*ring vaak en ja tot kotsen aan toe dan en dan is het gewoon k*t om te lezen dat mensen denken dat je maar uit je nek zit te lullen.

Heb alweer spijt dat ik deze discussie begonnen ben. Ik wil niet zeggen dat ik meer of harder werk als een ander ook al is dat misschien zo. Het overkomt me in ieder geval met trainen. Vaker dan leuk is. Op die plee denk je ik moet weg hier zo snel mogelijk :roflol: maar als je klaar bent kan je er weer lekker tegen aan hehe

Ik kan je eventueel een pic sturen van mezelf zodat in ieder geval jij het weet maar voor de rest hou ik het liever van het internet.

Het was inderdaad ook in het algemeen bedoelt en niet specifiek op jou gericht.

Foto is niet nodig man, ik geloof je wel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.846
Soms mis ik een stukje uit dit topic. En dat is dan gelijk 5+ pagina's :(

Dan weet ik niet meer waar het over gaat, en voel ik me alleen :(

http://memeblender.com/wp-content/uploads/2011/10/forever-alone-meme-i-love-you.jpg

:roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 21:52 ----------

Soms mis ik een stukje uit dit topic. En dat is dan gelijk 5+ pagina's :(

Dan weet ik niet meer waar het over gaat, en voel ik me alleen :(

5 pagina's lees je zo weg toch? :p

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 21:53 ----------

Ja het gaat soms wel erg ver, maar het houd wel de serieuzere topics clean.. Hoewel deze ook wel behoorlijk serieus begint te worden.

Soms gaat het over serieuze onderwerpen :roflol:

http://cache2.allpostersimages.com/p/LRG/19/1924/8VO9D00Z/posters/i-can-see-you-masturbating.jpg

Btw dit topic is een test voor de mods om te zien hoe ver mensen gaan als er geen controle wordt uitgevoerd

Ik denk dat er best wel controle uitgevoerd wordt, kan me niet voorstellen dat mods niet af en toe kijken.

Maar goed, uiteindelijk is er nog niets ergs voorbij gekomen.. Beetje gekloot maar niemand wordt echt persoonlijk aangevallen. Kathleen een beetje maar dat waren dingen waarvan ik me zelf niet druk zou maken want zo erg was het niet.

Ik vermoed dat als t uit de hand loopt het toch aardig snel afgelopen zal zijn hier

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 22:05 ----------

HNNGGG :p

Geil

Ik denk dat er best wel controle uitgevoerd wordt, kan me niet voorstellen dat mods niet af en toe kijken.

Maar goed, uiteindelijk is er nog niets ergs voorbij gekomen.. Beetje gekloot maar niemand wordt echt persoonlijk aangevallen. Kathleen een beetje maar dat waren dingen waarvan ik me zelf niet druk zou maken want zo erg was het niet.

Ik vermoed dat als t uit de hand loopt het toch aardig snel afgelopen zal zijn hier

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 22:05 ----------

HNNGGG :p

tijd om de boel te escaleren

http://www.youtube.com/watch?v=egne2ZCMM_0

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 22:12 ----------

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 22:13 ----------

Finish him!

*2-0* inmiddels. Weer goud erbij! Waarschijnlijk..

Damn, die plaatjes hierboven. Poolse meisjes? :P

Groene kaart! Ik begrijp geen reet van hockey..

Finish him!

Inderdaad..

Ze zouden gewoon bij teamsporten alle medailles mee moeten tellen :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 22:16 ----------

Finish him!

Damn, die plaatjes hierboven. Poolse meisjes? :P

Groene kaart! Ik begrijp geen reet van hockey..

Groen is 2 min tijdstraf
Geel is 5 min tijdstraf
2x geel = rood
Rood = er uit.

Oke ik zet die hockey ook wel ff aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven