- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Heel misschien ben jij wel een uitzondering, en als je stats kloppen zal jij ook wel op een heel ander nivo trainen dan de gemiddele wimpie die op DBB post dat hij weer eens moest kotsen, er is hier zelfs een die riep dat hij in een half jaar trainingstijd al 6 keer heeft gekotst. Er is gewoon een heleboel papagaaienpraat op DBB en ik meet dat soort uitspraken aan mijn eigen bevindingen. En omdat ik maar niet met iedereen meelul zijn mijn uitspraken zielig?
Train samen met 1 van de beste powerlifters van Nederland, die kotst ook nooit.
Waarom zou ik willen kotsen als dat helemaal niet nodig is? Dat een strongman zich af en toe tot de limit pushed kan ik nog inkomen (dat soort inspanning komt ook terug op hun wedstrijden) . Maar voor het grootste deel van DBB (die gewoon recreatief traint) is dat totaal overbodig. En op een dergelijke manier trainen is voor een powerlifter ook helemaal niet nodig.
En trouwens heb nog nooit iets voorbij zien komen van jou waaruit ik ook maar enigzins kan opmaken dat jouw stats legit zijn.
Nah laat maar kerel was een beetje te fel je bent een goeie gast. Je hebt inderdaad gelijk over de meeste. Ik wil mezelf zoveel mogelijk van dit board houden om privacy redenen ook omdat ik toegegeven heb hier en daar roids te gebruiken en zoiets als lopend vuur gaat hier in de omgeving en ik dan nergens meer binnen kom in de gyms. Maakt me verder ook niet uit of je het gelooft of niet maar de manier waarop je het bracht. Ik werkt mezelf de t*ring vaak en ja tot kotsen aan toe dan en dan is het gewoon k*t om te lezen dat mensen denken dat je maar uit je nek zit te lullen.
Heb alweer spijt dat ik deze discussie begonnen ben. Ik wil niet zeggen dat ik meer of harder werk als een ander ook al is dat misschien zo. Het overkomt me in ieder geval met trainen. Vaker dan leuk is. Op die plee denk je ik moet weg hier zo snel mogelijk
maar als je klaar bent kan je er weer lekker tegen aan heheIk kan je eventueel een pic sturen van mezelf zodat in ieder geval jij het weet maar voor de rest hou ik het liever van het internet.
Laatst bewerkt: