MuscleMeat

Vraag over benen training

Anoniem_19_83_

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
73kg
Hallo, ik train iedere week mijn benen (samen met buik op 1 dag) met de volgende oefeningen: Squats, extensions, presses, curls en calf raises.
Nu staan er bij mij op de sportschool ook een paar apparaten voor de 'binnen en buitenkant' van de benen.. nu vraag ik me af of ik deze ook zou moeten gebruiken of dat de oefeningen die ik nu doe voldoen?:rolleyes:
Mvg Sjoerd

'Apparaten' zegt genoeg. Als je toch nog een oefening erbij zou willen doen, doe gewoon free weight :). Lunges is wel een goede oefening

Hallo, ik train iedere week mijn benen (samen met buik op 1 dag) met de volgende oefeningen: Squats, extensions, presses, curls en calf raises.
Nu staan er bij mij op de sportschool ook een paar apparaten voor de 'binnen en buitenkant' van de benen.. nu vraag ik me af of ik deze ook zou moeten gebruiken of dat de oefeningen die ik nu doe voldoen?:rolleyes:
Mvg Sjoerd

Oefeningen die je nu doet zouden voor de bovenben voldoende moeten zijn.

ja zoals 3XL al zegt voor de BOVENbenen is dit voldoende. als je dat op 1 dag doet best pittig denk ik. maar ik zou er nog wel wat voor de kuiten bij pakken. staand/zittend kuitheffen bv.

oh shit sorry overheen gelezen. dan zit het wel goed denk ik, al kunnen 2 kuit oefeningen geen kwaad denk ik. aangezien je wel een aantal boven been oefeningen doet. ma ziet er toch goed uit denk ik ;)

Doe je voldoende voor je hamstrings i.c.m. de oefeningen die je voor je erector spinae doet?

Jij bedoeld denk ik de Abductor/Addductor Machine (buiten resp. binnenkant been) Los van deze specifieke machines train je binnen- en buitenkant been ook als je bij de press je voeten wijd uit elkaar zet ipv smal. Maar wat 3xl al schrijft, met compound oefeningen pak je ze al genoeg.

Jij bedoeld denk ik de Abductor/Addductor Machine (buiten resp. binnenkant been) Los van deze specifieke machines train je binnen- en buitenkant been ook als je bij de press je voeten wijd uit elkaar zet ipv smal. Maar wat 3xl al schrijft, met compound oefeningen pak je ze al genoeg.

ahahahah daar zitten vaak vrouwen op
ik dee het vorige week 1x had 4dagen spierpijn aan me lies ahahhahahah:p

die machines zijn voor vrouwen :P

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de snelle reacties:D
Sorry maar ik heb geen idee erector spinae is/zijn???
Het enige wat ik voor mn hamstrings doe zijn dan die curls:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me af wat dat hiermee te maken heeft:p maar daarvoor doe ik deadlifts en body raises ;)

haal dat onder maar weg :D

ErectorSpinae.gif

Laatst bewerkt:
Jij bedoeld die hib abduction machine (voor ''buitenkant'') en de adductor machine (voor ''binnenkant'')

Die zijn bij ons in de gym altijd bezet door die milfs die constant tegen elkaar zitten te kleppen en 1000reps doen met 5kg :roflol:

IMO; sqauts, RMDL, Legg press, dat zijn de 3 been killers. Je zou af kunnen sluiten met walking lunges.

Gegarandeerd resultaten met deze oefeningen.

vind t altijd ent dingen die je doet als je zwanger bent ofzo :P krijg er enorm spierpijn van, maar weet niet of t uberhaupt iets doet

Terug
Naar boven