XXL Nutrition

Vraag over orale AAS

Status
Niet open voor verdere reacties.

La Boen

Novice
Waardering
0
Stel: Je bent 22 jaar oud, 185cm lang en weegt 80-90 kilo met 8% BF. Traint ongeveer 2 jaar. Je wilt een kuur gaan doen maar niet d.m.v injecties.

Wat raden jullie aan? Graag volledige namen van de spullen die jullie aanraden dus geen afkortingen s.v.p

Ik vraag dit niet voor mijzelf en snap ook dat je beter eerst nog "naturel" door kunt gaan, maar degene is behoorlijk eigenwijs dus kan hij altijd beter dingen gaan gebruiken die aangeraden worden door mensen die er veel van weten(jullie).

Alvast bedankt!

Je weet niet eens je gewicht?

dianaboll is een leuke oral kuur maar waarom niet een spuit erbij?

edit: las het vekeerd laat hem zelf op het forum surfen. of is het stiekem voor jezelf?

Ik raad helemaal niks aan, wat wil jij met kuren bereiken?

als ze eigenwijs zijn zal het ook wel van 'ik eet al genoeg en ik train hard genoeg' zijn, gebruiken doen ze toch, wat we ook zeggen

• Topic Starter Topic Starter
volgens mij zeg ik net dat dit niet voor mij is? ik ben 18 jaar en niet van plan te kuren.

En zoals ik zelf ook al zei weten we dat het onverstandig is maar vraag ik toch om advies.

volgens mij zeg ik net dat dit niet voor mij is? ik ben 18 jaar en niet van plan te kuren.

En zoals ik zelf ook al zei weten we dat het onverstandig is maar vraag ik toch om advies.

Denk dat niemand je advies gaat geven je bent veel te jong ook en dat stel of ik ken iemand dat kennen ze hier onderhand wel.

Lkr trainen/eten/rusten nog een jaar of 5

Denk dat niemand je advies gaat geven je bent veel te jong ook en dat stel of ik ken iemand dat kennen ze hier onderhand wel.

Lkr trainen/eten/rusten nog een jaar of 5

Hahaha ja inderdaad, alsof iemand zich die moeite op de hals haalt voor 'iemand anders'.
En anders gewoon je kennis zelf een account aan laten maken en om advies vragen.
Zo moeilijk is dat niet.

je bent veel te jong ook en dat stel of ik ken iemand dat kennen ze hier onderhand wel.

+1

---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 15:01 ----------

als ze eigenwijs zijn zal het ook wel van 'ik eet al genoeg en ik train hard genoeg' zijn, gebruiken doen ze toch, wat we ook zeggen

Het punt is dat als we wel advies geven mensen waaronder autoriteiten kunnen zeggen van op DBB zijn ze compleet onverantwoord bezig, ze adviseren minderjarigen. Verder heb je ben ik bang gelijk maar wij willen dat gewoon verder niet weten of zien. :)

• Topic Starter Topic Starter
Delete topic maar, nvm

Ts te jong dus dicht. Laat je "kennis" van 22 zelf maar de vraag stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven