AndroidHealthClinic

Vraag over uiterlijk (borst, ribben)

Je lijkt een lichte vorm van Pectus te hebben.

heb daar ook last van...uitstekende ribben dan..denk dat het vanzelf wel weggaat als je wat meer massa erop plakt:D

@ neonak: pectus?

ETEN, ETEN, ETEN.......

ETEN!!!!!!!!!!!!!!

tot je bolumia hebt!!

gewoon door blijven eten en er komt vanzelf wel een laagje vet over!

• Topic Starter Topic Starter
Dit is mijn voedingsschema:

w8s5jt.jpg

Is dit een goed schema om bij te komen?

Had een topic ervan aangemaakt bij voeding, maar omdat ik hier veel reactie krijg van meer eten enz post ik ze toch hier ook.

Link : http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingsschema-advies-gevraagd-203510/

wa ne ket XD haha lache man

1. Bij je onderkant van je rechter borst, dat is gewoon de aanhechting. Deze is niet symmetrisch. Kun je niks aan doen.
2. Je hebt een wat uitstekende ribbenkast. Kun je ook niks aan doen, omdat dat lichamelijk bepaald is. Omdat je een smalle taille en bouw hebt, valt het nu meer op. De oplossing is dus gewoon een groter frame bouwen, dan lijkt het optisch ook minder.

gaat niet helpen hoor, ik heb ook een uitstekende ribbenkast, en zelfs als je een erg hoog vet% hebt blijf je het zien

Dit is mijn voedingsschema:

http://i41.tinypic.com/w8s5jt.jMG]

Is dit een goed schema om bij te komen?

Had een topic ervan aangemaakt bij voeding, maar omdat ik hier veel reactie krijg van meer eten enz post ik ze toch hier ook.

Link : [URL]http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingsschema-advies-gevraagd-203510/[/URL][/QUOTE]

dat zal wss net genoeg zijn, of niet. Als je verder weinig doet overdag behalve trainen is het voldoende.

ik had/heb ook zo'n ribben die uitsteken, maar des te meer buikspieren ik krijg, des te minder je het ziet. Bij een hoger vetpercentage zie je het ook meer dan bij een laag.
Dus de boodschap is wat massa aanzetten en daarna terug cutten tot 8-9%.

Ik had hetzelfde probleem. Mijn trainer heeft me aangeraden om schuine buikspieren te trainen (gewone sit-ups maar ipv met je rechterarm naar je rechterbeen te gaan, ga je met rechterarm naar linkerbeen en omgekeerd)
- hierdoor gaan de spieren onder je ribben dus sterker worden en zullen ze zo minder uitsteken. En het werkt.

Ik herken je probleem, ik was vroeger ook echt mager, je zag al mijn ribben zitten.
Gewoon lekker trainen en eten dan komt alles goed man.
En wat betreft je voedingsschema, waarschijnlijk kan je er nog wat cals boven op gooien omdat je een snelle verbranding hebt (tot 4000 of zo), ook zou ik proberen er wat rijst bij te pakken, en voor het slapen 500ml kwark pakken ipv melk.
Blijf er serieus mee bezig, dan gaat het helemaal goed komen.

Die ribben kan je niets aan doen, is gewoon hoe je gebouwd bent. Dat in het midden lijkt op extra been/bot. Voelt het als een hard stuk been aan?

Is niets ergs normaal, gewoon een vergroeiing of extra groei van botten. M'n grootvader heeft daar een bol zitten bijna zo groot als een tennisbal, allemaal extra bot.

Ik zie een lichte vorm van pectus, kan je in principe 'n beetje wegtrainen in jouw geval.

Wat dat bobbeltje is weet ik niet.

Terug
Naar boven